Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Endnu en målmand på ungdomslandshold: Første-års U17-målmand (fra næste sæson) Andreas Søndegaard er udtaget til U16-landsholdet.
På U17 skal han i øvrigt, jf. artiklen, konkurrere med en U17-landsholdsmålmand.
Det foresvæver mig, at der render relativt mange rigtig dygtige målmænd rundt på vores ungdomshold for tiden. Det ville være lækkert, hvis der kunne komme en ny Høgh op (mindre kan også gøre det. Jeg er ikke urimelig).
Comment
-
Andreas kunne måske godt være den næste. Han var til prøvetræninger i b.la Liverpool sidste sommer, så vidt jeg har hørt. Lur mig ikke om han slår den anden U-17 keeper af.Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlægEndnu en målmand på ungdomslandshold: Første-års U17-målmand (fra næste sæson) Andreas Søndegaard er udtaget til U16-landsholdet.
På U17 skal han i øvrigt, jf. artiklen, konkurrere med en U17-landsholdsmålmand.
Det foresvæver mig, at der render relativt mange rigtig dygtige målmænd rundt på vores ungdomshold for tiden. Det ville være lækkert, hvis der kunne komme en ny Høgh op (mindre kan også gøre det. Jeg er ikke urimelig).
Comment
-
Jeg aner ikke hvem den anden keeper er. Oliver Christensen kunne godt være svær at slå af, men han er vist U19 næste sæson.Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægAndreas kunne måske godt være den næste. Han var til prøvetræninger i b.la Liverpool sidste sommer, så vidt jeg har hørt. Lur mig ikke om han slår den anden U-17 keeper af.
Comment
-
Det må være ham her der tales om - http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...er-talent.aspx - lyder godt nok til at vi har et stærkt målmands-team - måske næsten en skam? Hvis de begge er store talenter, er det ærgerligt at en af dem ikke kan få spilletid.
Comment
-
Hm.. håber ikke vi skal se ham i FCM om et par år. Fy fan.Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
Comment
-
En rigtig god idé. Der er helt sikkert noget potentiale i begge to, så det er en rigtig god idé, at give dem noget mere tid.Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHassan Kurucay og Weber får begge en halvårlig kontrakt og får mulighed for at bevise, at de kan tage næste skridt. Spændende nok synes jeg
Specielt Kurucay er det nemt at se i, men der har altså klart manglet noget taktisk disciplin når jeg har set ham. Teknisk er han virkelig dygtig.
Comment
-
Comment