Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægNoah på banen for Danmark mod Tjekkiet i dagens kvartfinale
Han spiller rigtigt godt
Vildt, at han bliver taget ud... men nok lidt desperat fra Danmarks side
Tillykke med semifinalen
Det er en lovende makker, vi har der.
God fysik trods en lidt klejn statur, fin afleveringsfod og et flot overblik, men ikke helt flyvefærdig til NBL-bold. Selvom jeg er overbevist om, at han nok skal få indhop og gøre sin entré for os i 24/25-sæsonen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men altid svært at vurdere i den alder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han er altså ikke noget særligt. Vil blive overrasket hvis han bliver superligaspiller.
Men altid svært at vurdere i den alder.
Han har været i forløb/Øens Hold i OB (og senere Vejle) men blev ikke tilbudt plads på akademiet. Til gengæld spiller han stadig fint med et virkelig godt skud.
Hans træner skal samme vej, hører jeg, hvilket er godt for de fynske drenge! Og så er der vist betalt tilbage for fast spilletid til Brøndbys H.o.C.'s søn...sorry to say!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg
- enig. Det er svært at se niveauforskel på ret mange af u15spillerne i de bedste fynske klubber inkl. OB, og umuligt at forudse holdbarheden.
Han har været i forløb/Øens Hold i OB (og senere Vejle) men blev ikke tilbudt plads på akademiet. Til gengæld spiller han stadig fint med et virkelig godt skud.
Hans træner skal samme vej, hører jeg, hvilket er godt for de fynske drenge! Og så er der vist betalt tilbage for fast spilletid til Brøndbys H.o.C.'s søn...sorry to say!
Comment
-
-
Corlu stopper som transationstræner i Lyngby i læbet af 2024. Han har jo snakket umanerlig godt om OB’s akademi - er det et sted der skal styrkes og kan han styrke det?
Der skal kapitaliseres på U19 og U17 gode præstationer .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment