Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=59983/

    Vil det ikke være for stort et sats og et alt for stort pres at lægge på en så ung mands skuldre?!

    Men det tyder da på at selvtilliden er der ;)

    Comment


      Nej det er det ikke. Han kan sagtens spille superliga.

      Comment


        Har ikke set ham spille for nyligt men hvis Djeppe Hansen kunne være i truppen som 4/5 angriber kan Mads altså også.
        giv nu knægten en 2 årig kontrakt til mindsteløn(17-20.000) og se hvad der sker. Han vil nok starte som 4. Angriber men så må han bare bevise igennem træning at han er bedre end de andre og skal spille.

        Comment


          Ja tak til Raben som en del af førsteholds truppen. JH sæt i gang.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Hellere Raben end Dalgaard

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Hellere Raben end Dalgaard
              Seriøst? Du vil hellere have en totalt uprøvet ungdomsspiller, der efter sigende har haft det svært med motivationen de sidste par år, end en spiller der scorede 18 mål for en nedrykker, og ikke koster alverden??
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Hellere Raben end Dalgaard
                Er der ikke gået lidt rigeligt "Fynsk Blod" i den?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Seriøst? Du vil hellere have en totalt uprøvet ungdomsspiller, der efter sigende har haft det svært med motivationen de sidste par år, end en spiller der scorede 18 mål for en nedrykker, og ikke koster alverden??
                  Ja det virker lidt naivt :-)
                  Dalgaard er heller ikke lige den type angriber jeg håber mest på. Ville nok foretrække en spiller der er lidt bedre på bolden, bedre i opspillet. Det er bare noget andet at være angriber på et hold med de ambitioner for spillet vi har. Men det kan også sagtens være, at han kan omstille sig langt bedre til det end jeg frygter - og hans målnæse kan man jo ikke tage fra ham. Det mangler vi i den grad.

                  En angrebsduo med Kadrii og Dalgaard kunne bestemt være interessant.

                  Om Raben er moden til at blive rykket op ved jeg ikke. Det må andre vurdere. Men det kunne da bestemt være interessant at se ham i en Jeppe Hansen rolle i truppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af No_13 Se indlæg
                    Har Mark Kongstedt fået kontrakt?
                    Med hensyn til Mark Kongstedt har jeg fra en pålidelig kilde, at han skulle være noget skuffet over det tilbud OB har givet ham. Han føler sig lidt røvrendt af OB. Kongstedt mener han skulle have haft tilbudt en fuldtidskontrakt, men han er blot blevet tilbudt en deltidskontrakt a la den kontrakt Anders Thomsen har skrevet under på.

                    Ifølge min kilde, så bliver det først sent på sommeren, at der kommer afklaring omkring Kongstedt. Han skal så vidt jeg er informeret til prøvetræning i starten af juli, og hvis det passer, så kommer der til at gå en rum tid inden der sker noget. I øvrigt træner han vist stadig med i OB indtil videre.

                    Med hensyn til målmanden Frederik Schramm er han blevet meddelt, at han ikke får tilbudt en kontrakt. Efter sigende vil klubben satse på de tre målmænd vi allerede har. Schramm blev ellers hentet til klubben fra Kastrup (tror jeg det var), hvor han i en ung alder spillede fast i Københavnsserien.

                    Comment


                      Ville også gerne se Raben i førsteholds truppen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Med hensyn til Mark Kongstedt har jeg fra en pålidelig kilde, at han skulle være noget skuffet over det tilbud OB har givet ham. Han føler sig lidt røvrendt af OB. Kongstedt mener han skulle have haft tilbudt en fuldtidskontrakt, men han er blot blevet tilbudt en deltidskontrakt a la den kontrakt Anders Thomsen har skrevet under på.

                        Ifølge min kilde, så bliver det først sent på sommeren, at der kommer afklaring omkring Kongstedt. Han skal så vidt jeg er informeret til prøvetræning i starten af juli, og hvis det passer, så kommer der til at gå en rum tid inden der sker noget. I øvrigt træner han vist stadig med i OB indtil videre.

                        Med hensyn til målmanden Frederik Schramm er han blevet meddelt, at han ikke får tilbudt en kontrakt. Efter sigende vil klubben satse på de tre målmænd vi allerede har. Schramm blev ellers hentet til klubben fra Kastrup (tror jeg det var), hvor han i en ung alder spillede fast i Københavnsserien.
                        hvis nu han var et kæmpetalent var han nok blevet tilbudt en fuldtidskontrakt..
                        men med de kæmpelønninger man tit hører om i ligaen lyder det utroligt at man ikke kan tilbyde sine talenter fuldtidskontrakter. Specielt når man tænker på at mindstelønnen er 17.000/måned..
                        rystende at tænke på hvor mange talenter der går på 1 Skoubo/KV/JC

                        on another note: Jeg var til fest med en igår som havde hørt at Skoubo var ansat på en præstations betinget kontrakt.. Han påstod hårnakket at dette var korrekt og at det kom fra en spiller fra truppen(jeg fik også navnet men ser ingen grund til at nævne det da det ikke relevant for historien/påstanden).. Dog ingen detaljer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          hvis nu han var et kæmpetalent var han nok blevet tilbudt en fuldtidskontrakt..
                          men med de kæmpelønninger man tit hører om i ligaen lyder det utroligt at man ikke kan tilbyde sine talenter fuldtidskontrakter. Specielt når man tænker på at mindstelønnen er 17.000/måned..
                          rystende at tænke på hvor mange talenter der går på 1 Skoubo/KV/JC

                          on another note: Jeg var til fest med en igår som havde hørt at Skoubo var ansat på en præstations betinget kontrakt.. Han påstod hårnakket at dette var korrekt og at det kom fra en spiller fra truppen(jeg fik også navnet men ser ingen grund til at nævne det da det ikke relevant for historien/påstanden).. Dog ingen detaljer.
                          Altså var han ansat på præstationskontrakt før, eller har de forlænget? Det er lidt uklart hvad du mener.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Altså var han ansat på præstationskontrakt før, eller har de forlænget? Det er lidt uklart hvad du mener.
                            altså at den gang han kom til klubben blev ansat på en præstationskontrakt. Jeg argumenterede vildt og voldsomt for at det var meget kendt herinde at Skoubo fik 200-250.000 om måneden.
                            Ham der fortalte mig det er meget fodbold kyndig, er træner på et okey plan og plejer ikke at plabre op og fortælle vilde historier..

                            en fra truppen har fortalt ham at sådan er forholdene.

                            Har ingen anelse om dette er rigtigt så "dont shoot the messenger"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              altså at den gang han kom til klubben blev ansat på en præstationskontrakt. Jeg argumenterede vildt og voldsomt for at det var meget kendt herinde at Skoubo fik 200-250.000 om måneden.
                              Ham der fortalte mig det er meget fodbold kyndig, er træner på et okey plan og plejer ikke at plabre op og fortælle vilde historier..

                              en fra truppen har fortalt ham at sådan er forholdene.

                              Har ingen anelse om dette er rigtigt så "dont shoot the messenger"
                              Nej nej. Sådan var det ikke ment. Jeg var bare i tvivl om du mente han var på en præstationskontrakt da vi hentede ham, eller om din ven vidste vi havde givet ham en forlængelse nu, med en præstationskontrakt.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Nej nej. Sådan var det ikke ment. Jeg var bare i tvivl om du mente han var på en præstationskontrakt da vi hentede ham, eller om din ven vidste vi havde givet ham en forlængelse nu, med en præstationskontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X