Oprindeligt indsendt af Coach
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Heldigvis ser det positivt ud på ungdomsfronten. U 17 spillede i dag 0-0 mod Vejle og U 19 førte 2-0 da jeg gik. Nogen der ved hvordan det gik?
Jeg har set U 19 en håndfuld gange siden sommeren. Jeg bliver mere og mere imponeret over Jens Jacob Thomasen som vist endda er et år yngre end de andre. Hans*teknik og overblik er en fornøjelse at se på. Hvis fysikken får lidt oveni burde han blive rigtig spændende. Og han er da bestemt ikke ene om at gøre sig positivt bemærket.
Er der nogen der har en idé om, om Thomasen er en spiller vi får mulighed for at*se på superligaholdet? Han har jo været en tur forbi PSV på et tidspunkt. Han lød selv meget begejstret da han fik spilletid for superligaholdet i en sommerkamp sidste år, så man kan jo håbe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen det har været fremme herinde at seriøsiteten er blevet mindre... Tager gerne fejl...
Raben var på dette tidspunkt ikke i nærheden af at være superliga'en.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVed det ikke, måske fordi, han har været en del afsted med U-18 landsholdet, måske forhandlingerne trækker lidt ud? Men jeg kan sige så meget, at det virkelig ville undre mig, hvis han ikke ender med at forlænge. Drengen har spist af en OB tallerken siden han var spæd, så tror han nærer et stærkt ønske om at spille her.
Så mon ikke, vi forlænger med ham."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDesler fik tre år. Kan man håbe på det samme her?
- men syntes nu godt klubben kunne oplyse om det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdesler fik vi oplyst - og det var 3 år ja....de 2 andre stod der vidst ikke noget om, men det var vidst kun 1 års kontrakter...så tænker det er det samme her.
hvad fik KL og DH af længde den gang de skrev(anden tid ved jeg godt,men aliwl)?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdesler fik vi oplyst - og det var 3 år ja....de 2 andre stod der vidst ikke noget om, men det var vidst kun 1 års kontrakter...så tænker det er det samme her.
Hæfter mig dog ved at Emil siger han kan gøre sin skole færdig mens han udvikler sig hos OB. Håber han enten lige er begyndt i 1.G eller kommer til at gå utroligt mange klasser om:-)
Comment
Comment