Oprindeligt indsendt af wagrier1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægJeg tager ned og ser u-17 og u-19 spille imod Nordsjælland på lørdag og og kommer med nogle kampreferater herinde. Er det noget folk gider at læse?
Er meget spændt på at høre lidt om Kanté i U19. Han har spillet sig op på topscorelistens 3.plads sammen med Tobias A Jensen.
Han har scoret 5 mål i 5 kampe. Scorede ikke i de 2 første så man kan også sige 5 i de sidste 3 kampe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Comment
-
Og nu har også Kante scoret. Jeg håber virkelig at han er med i morgen mod Silkeborg, han scorer jo en del mål for U19. Måske kan han blive den næste Miti, det ville være fantastisk. Er der nogen her på forum som kan sige lidt om hans fysik, er han en Miti-agtig spillertype? Jeg savner tiderne med Tembo og Miti på holdet, de var begge to outstandig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægOg nu har også Kante scoret. Jeg håber virkelig at han er med i morgen mod Silkeborg, han scorer jo en del mål for U19. Måske kan han blive den næste Miti, det ville være fantastisk. Er der nogen her på forum som kan sige lidt om hans fysik, er han en Miti-agtig spillertype? Jeg savner tiderne med Tembo og Miti på holdet, de var begge to outstandig.
Han er fysisk stærk og har været brugt mest som kant. Jeg tror dog at han ville være bedst som 9`er fremadrettet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han er ikke med i morgen. Det er 100% sikkert. Alm har ikke den store fidus til ham endnu og er jo stadig kun på en “udvidet” prøvetræning.
Han er fysisk stærk og har været brugt mest som kant. Jeg tror dog at han ville være bedst som 9`er fremadrettet
U15 fører i øvrigt også med to mål i Aalborg, Boe og Lebde som målscorere. Jeg elsker disse live updates fra ungdomskampene, måske OB kan også give updates fra deres hjemnekampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
Tak for det hurtige svar, jeg synes han fortjener allerede nu en chance som indskifter på holdet.
U15 fører i øvrigt også med to mål i Aalborg, Boe og Lebde som målscorere. Jeg elsker disse live updates fra ungdomskampene, måske OB kan også give updates fra deres hjemnekampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
Tak for det hurtige svar, jeg synes han fortjener allerede nu en chance som indskifter på holdet.
- Likes 1
Comment
-
817dk melder om tre nye afrikanske prøvespillere på akademiet: https://twitter.com/817dk/status/1579540362007564289
Comment
Comment