Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    OBs U19 vandt 6:3 mod Nordsjælland, tre af målene blev scoret af Kante, de resterende tre af Augustinus Jensen, Hansborg og Horneman. U15 vandt også, Nordsjælland blev besejret med 4:0. De har tur i det for tiden. U17s kamp begynder klokken 15.
    De tabte så 2-0

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
      Jeg tager ned og ser u-17 og u-19 spille imod Nordsjælland på lørdag og og kommer med nogle kampreferater herinde. Er det noget folk gider at læse?
      Kom du afsted?

      Er meget spændt på at høre lidt om Kanté i U19. Han har spillet sig op på topscorelistens 3.plads sammen med Tobias A Jensen.
      Han har scoret 5 mål i 5 kampe. Scorede ikke i de 2 første så man kan også sige 5 i de sidste 3 kampe

      Comment


        Desværre blev jeg forhindret. Ellers en kamp man gerne ville have set.

        Comment


          Men ja ser spændende ud med kante. Den kamp jeg så sidste gang var han dog ikke så iøjnefaldende, men med en del fejl.

          Comment


            Hvis nogle vil se målene fra U19 kampen, så er de her.

            https://youtu.be/JDCNdSMobds

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
              Hvis nogle vil se målene fra U19 kampen, så er de her.

              https://youtu.be/JDCNdSMobds
              Satme nogle lækre mål imellem. Også mange vilde Minteh aktioner. Ud fra dette kunne det næsten ligne at Kanté skal være 9`er og ikke kantspiller

              Comment


                Tobias Lund Jensen fik de sidste par minutter for Club Brügge u19 i UEFA Youth League, Foss var på bænken hele kampen

                Comment


                  OB U19 fører 2-0 i Aalborg efter 55 min. Begge mål scoret af Tobias A Jensen

                  Han spiller sig foreløbig op på 2. Pladsen på topscorer listen med 7 mål i 8 kampe

                  Comment


                    Og nu har også Kante scoret. Jeg håber virkelig at han er med i morgen mod Silkeborg, han scorer jo en del mål for U19. Måske kan han blive den næste Miti, det ville være fantastisk. Er der nogen her på forum som kan sige lidt om hans fysik, er han en Miti-agtig spillertype? Jeg savner tiderne med Tembo og Miti på holdet, de var begge to outstandig.

                    Comment


                      3-0 Kanté

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Og nu har også Kante scoret. Jeg håber virkelig at han er med i morgen mod Silkeborg, han scorer jo en del mål for U19. Måske kan han blive den næste Miti, det ville være fantastisk. Er der nogen her på forum som kan sige lidt om hans fysik, er han en Miti-agtig spillertype? Jeg savner tiderne med Tembo og Miti på holdet, de var begge to outstandig.
                        Han er ikke med i morgen. Det er 100% sikkert. Alm har ikke den store fidus til ham endnu og er jo stadig kun på en “udvidet” prøvetræning.

                        Han er fysisk stærk og har været brugt mest som kant. Jeg tror dog at han ville være bedst som 9`er fremadrettet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er ikke med i morgen. Det er 100% sikkert. Alm har ikke den store fidus til ham endnu og er jo stadig kun på en “udvidet” prøvetræning.

                          Han er fysisk stærk og har været brugt mest som kant. Jeg tror dog at han ville være bedst som 9`er fremadrettet
                          Tak for det hurtige svar, jeg synes han fortjener allerede nu en chance som indskifter på holdet.
                          U15 fører i øvrigt også med to mål i Aalborg, Boe og Lebde som målscorere. Jeg elsker disse live updates fra ungdomskampene, måske OB kan også give updates fra deres hjemnekampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

                            Tak for det hurtige svar, jeg synes han fortjener allerede nu en chance som indskifter på holdet.
                            U15 fører i øvrigt også med to mål i Aalborg, Boe og Lebde som målscorere. Jeg elsker disse live updates fra ungdomskampene, måske OB kan også give updates fra deres hjemnekampe.
                            Igår var de 21 markspillere da man skulle spille 11 mod 11. Der blev han(yderst utilfreds) sendt tidligt i bad. Så det kommer ikke til at ske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

                              Tak for det hurtige svar, jeg synes han fortjener allerede nu en chance som indskifter på holdet.
                              U15 fører i øvrigt også med to mål i Aalborg, Boe og Lebde som målscorere. Jeg elsker disse live updates fra ungdomskampene, måske OB kan også give updates fra deres hjemnekampe.
                              …og U17 vandt 1-0 i AaB

                              Comment


                                817dk melder om tre nye afrikanske prøvespillere på akademiet: https://twitter.com/817dk/status/1579540362007564289

                                Comment

                                Working...
                                X