Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi må se om han får det fysiske med. Ser ham mere som 8`er i voksen fodbold. Måske endda 10`er
Jeg synes faktisk han ligger fint derinde, læser spillet godt er god i presset og god under pres. Jeg har mine penge på at han kunne blive en god sekser. Faktisk også et glimrende antrit på ham.
Han har slet ikke tyngdepunktet til at blive en 10'er. Det er ren mobning de ideer der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Det der tangerer mobning.
Jeg synes faktisk han ligger fint derinde, læser spillet godt er god i presset og god under pres. Jeg har mine penge på at han kunne blive en god sekser. Faktisk også et glimrende antrit på ham.
Han har slet ikke tyngdepunktet til at blive en 10'er. Det er ren mobning de ideer der
Det var bare de tanker jeg fik om ham da jeg så future kampen selvom han gjorde det fint på den 6`er.
Comment
-
Jeg er jo slet ikke startet endnu
Det var bare de tanker jeg fik om ham da jeg så future kampen selvom han gjorde det fint på den 6`er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægU21 landsholdet er nu ude af EM i 2023 og skal begynde at forberede sig på næste runde i 2025.
Jeg går ud fra at årgang 2003 må være med hele vejen. Må 2002 også?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Kvalifikationen til U21 EM 2025 burde starte i september 2023. Hvis man er 21 eller yngre, når kvalifikationen starter, så må man være med hele vejen. Så 2002 må gerne være med. Der er 7 spillere på det nuværende U21 landshold, der kan være en del af den næste slutrunde også. Victor Kristiansen og Oliver Villadsen er blandt disse, så Grubbe og Aske får god konkurrence, hvid de skal spille sig på holdet. Aske og Breum må spille med helt til 2027 slutrunden, da de begge er fra november 2003, og derfor vil være 21, når kvalifikationen til 2027 EM starter.
Comment
-
Tak. Håber bare at vi får et par stykker på så det bliver rigtig interessant at følge. Ellers har jeg svært ved at komme helt op at ringe over det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægOBs U19 vandt 6:3 mod Nordsjælland, tre af målene blev scoret af Kante, de resterende tre af Augustinus Jensen, Hansborg og Horneman. U15 vandt også, Nordsjælland blev besejret med 4:0. De har tur i det for tiden. U17s kamp begynder klokken 15.
- Likes 1
Comment
Comment