Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
    Nej, hvis du læser det du har skrevet, starter du således; "Jeg ved ikke om han som sådan har været overvurderet. Jo nok af Cardiff." Læs det grundigt, og det vil fremgå, at hverken du eller den københavnske verdenspresse forholder sig til om han er overvurderet.

    Angående det at antage noget om en anden person, giver du bolden op, ved at antage jeg må have anti-fck briller på. Man ligger som man har redt, og det gør jeg opmærksom på, hvortil du fyrer en bredside af. Det simple, det voldelige og det studentikose er antagelser du fremhæver, for at bede andre om ikke gøre det samme. Det er pubertær ammestuesnak at tro du ikke selv skal følge de etiketter du har så travlt med at fremføre, og jeres klub i klubben (som jeg ikke kender?!), må være præget af svært fornærmende fodboldprinsesser, hvis ovennævnte er den bærende holdning.
    Vi kommer ikke nærmere hinanden eller en fælles grund, hvis det er den debatform du har tænkt dig at praktisere, og jeg ser derfor ingen grund til at bruge unødig energi på at fortsætte "debatten" mellem os.

    - Riffel out.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Vi skriver en 3-årig kontrakt med Mikkel Desler til sommer.

      http://www.ob.dk/artikel/mikkel-desl...kt-med-ob.aspx

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
        Vi skriver en 3-årig kontrakt med Mikkel Desler til sommer.

        http://www.ob.dk/artikel/mikkel-desl...kt-med-ob.aspx
        Positivt, har ikke set ham spille, men rart vi giver ham chancen frem for han smutter gratis til Italien, hvor han åbenbart var "på blokken".

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Vi kommer ikke nærmere hinanden eller en fælles grund, hvis det er den debatform du har tænkt dig at praktisere, og jeg ser derfor ingen grund til at bruge unødig energi på at fortsætte "debatten" mellem os.

          - Riffel out.
          Gik Riflen i baglås? Du plejer da nok at kunne skyde...
          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

          Comment


            Mon ikke at han skal erstatte KV til sommer?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
              Gik Riflen i baglås? Du plejer da nok at kunne skyde...
              Jo, men der er simpelthen grænser for hvad jeg gider bruge ammunition på...

              Og for at komme tilbage on topic, synes jeg også det er meget positivt at vi skriver med Desler. Det kunne være fedt at få en fynsk midtbanekriger i spil i OB igen.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Fra OB's app



                OB og Magnus Pedersen er blevet enige om en kontrakt, der betyder, at den talentfulde forsvarsspiller fortsætter i OB frem til sommeren 2016.


                Den 17-årige midterforsvarer vil i 14/15-sæsonen være tilknyttet på en deltidskontrakt, mens han fra sommeren 2015, når han har færdiggjort sin skolegang, vil blive indlemmet i Superligatruppen på fuld tid.


                - Vi er glade for at have fået Magnus på kontrakt, for han er en meget talentfuld spiller, som vi tror på kan udvikle sig til at nå det niveau, der skal til for at spille Superliga. Han har allerede vist i de træninger, han har været med i, at han er klar til at tage udfordringen op med de etablerede spillere, og det bliver spændende at se, hvordan hans udvikling vil fortsætte, når han på sigt kommer ind i Superligatruppen, siger OB’s sportsdirektør Jesper Hansen.


                Magnus Pedersen, der kom til OB fra Øens Hold-samarbejdsklubben Assens FC i 2009, er allerede noteret for fire ungdomslandskampe. Med hans præstationer på OB’s U19-hold, i reserveligakampene, og når han har været på træningsbanen med Superligatruppen, har han vist et potentiale, som OB ser frem til at videreudvikle sammen med ham.


                - I talentafdelingen er vi glade og stolte, hver gang vi udvikler en spiller til Superligatruppen
                Magnus går nøjagtig samme vej som Kasper Larsen og Daniel Høegh. Han går på Tornbjerg Gymnasium, hvor de formår at skabe et trygt og godt miljø med plads til både fodbold og skolegang. Og så er han et eksempel på de OB-dyder, som vi sætter meget højt. Han har en ydmyg tilgang til opgaverne, og så er han ekstremt hårdt arbejdende, samtidig med at han er en spiller, som måske ikke har været helt fremme i skoene i hele sin karriere, men som har kæmpet sig til de ting, han har opnået. Det tror jeg på er med til at give ham en rigtig god ballast til at fortsætte sin udvikling på de næste trin, han tager, siger OB’s talentchef Uffe Pedersen.


                For Magnus Pedersen er der tale om den første kontrakt i karrieren, og den unge spiller ser naturligvis frem til de skridt, han skal tage i de kommende år. Først som kontraktspiller i U19-truppen og siden som fuldtidsprofessionel i Superligatruppen.


                - Det er en drøm, der går i opfyldelse. Jeg er rigtig glad for kontrakten, og nu er det op til mig at bevise, at jeg er god nok til at være med hos de store drenge. Jeg har trænet med nogle gange, og det har været meget lærerigt, for tempoet er højere, og der er mere fysik i Superligaholdets træning, end jeg er vant til. Jeg håber, at jeg kommer til at udvikle mig rigtig meget, ligesom man kan se at Daniel Høegh og Kasper Larsen har gjort. Inden jeg når dertil, så er det vigtigt for mig at få gjort gymnasiet færdigt, så jeg har en uddannelse med mig. Men det giver da sommerfugle i maven at tænke på, hvordan det vil være at komme ind på TREFOR Park til en Superligakamp, siger Magnus Pedersen.


                Magnus Pedersen vil fortsætte i U19-truppen og lejlighedsvis træne med hos Superligatruppen samt tage del i OB’s kampe i Reserveligaen.




                Source

                Comment


                  Dejligt! Det er fedt at vi endelig er ved at blive en klub der har interesse i unge spillere og at vi tænker fremadrettet. Godt arbejde af JH og et lille velkommen til Magnus P selvom det først går rigtig løs næste sommer.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Endnu en ægte fynbo. Det tegner godt for fremtiden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Endnu en ægte fynbo. Det tegner godt for fremtiden.
                      Ja det er bestemt også et plus i min bog.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        syntes ikke jeg har set det andre steder

                        http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...s-thomsen.aspx


                        syntes dog ikke jeg kan se hvor lang kontrakt der er tale om

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          syntes ikke jeg har set det andre steder

                          http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...s-thomsen.aspx


                          syntes dog ikke jeg kan se hvor lang kontrakt der er tale om
                          På en skidt OB dag så er det en god nyhed. Kom så med en kontrakt til EPJ også
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            På en skidt OB dag så er det en god nyhed. Kom så med en kontrakt til EPJ også

                            Ja ham og Kongsted skal der skrives med

                            Comment


                              Julius Eskesen, nogen der kender ham - og måske kan sætte et par andre ord på ham, end dem der kommer fra OB?
                              http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...s-eskesen.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                                Julius Eskesen, nogen der kender ham - og måske kan sætte et par andre ord på ham, end dem der kommer fra OB?
                                http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...s-eskesen.aspx
                                I særklasse det største fynske talent i årgangen.

                                Comment

                                Working...
                                X