Oprindeligt indsendt af Vandhunden
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlægDer tager du fejl, alle de sikre er langtfra med. Hverken Frederik Winther eller Andreas Søndergaard er med denne gang..
Som skrevet tidligere, er der mange spillere der er og er blevet set an til de sidste to samlinger og det sker også på bekostning af de “sikre” valg.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Selvfølgelig er der mange gengangere med. Landstræneren kan ikke stille med en helt ny trup hver gang, så vil spilkonceptet aldrig komme til at fungere.
Denne gang er det f.eks Frederik Winther og Obbekjær, som ikke er med. Sidste gang var det bl.a Mathias Ross der ikke var med. Det er alle spillere, som har spillet Superliga minutter, men derfor er de da ikke fredet, når der spilles testkampe.
Det vidner antallet af debutanter over de sidste to samlinger også om, såfremt dem der er udtaget til samlingen i oktober får debut, så er vi oppe på 11 debutanter på to samlinger...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlægSelvfølgelig er der mange gengangere med. Landstræneren kan ikke stille med en helt ny trup hver gang, så vil spilkonceptet aldrig komme til at fungere.
Denne gang er det f.eks Frederik Winther og Obbekjær, som ikke er med. Sidste gang var det bl.a Mathias Ross der ikke var med. Det er alle spillere, som har spillet Superliga minutter, men derfor er de da ikke fredet, når der spilles testkampe.
Det vidner antallet af debutanter over de sidste to samlinger også om, såfremt dem der er udtaget til samlingen i oktober får debut, så er vi oppe på 11 debutanter på to samlinger...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
- Likes 1
Comment
-
U17 tager deres 3. Sejr på stribe. Denne gang over FCN i Farum
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u17-sl...estre-fra-fcn/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægU17 tager deres 3. Sejr på stribe. Denne gang over FCN i Farum
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u17-sl...estre-fra-fcn/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Sikke noget møj. Fcn må have været svækket på mange pladser, og desuden gælder det ikke om at vinde :) alligevel tegner fremtiden lys.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment