Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Jeg mener, det var på fyens.dk, jeg læste det, ja - beklager, jeg ikke lige fik skrevet det.
Random bruger - jeg takker for de pæne ord...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Kunne man forestille sig nogle klausuler/bonusordning mht udvikling, som gør prisen svær at spå om - eller er du/I sikre på, at grundprisen er højere end 4 mio?
Eneste jeg havde hørt var at der var en grund til at processen tog så lang tid. Det tolkede jeg som at man i OB ikke var tilfreds med den pris på 4 mill som vi før havde læst i FS.. Så derfor gættede jeg på at prisen var forhandlet op i 5-6 mill plus diverse bonusser
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lasse Vøge melder også om 5 mill. Plus bonusser som nok kun de nærmeste kender.
Eneste jeg havde hørt var at der var en grund til at processen tog så lang tid. Det tolkede jeg som at man i OB ikke var tilfreds med den pris på 4 mill som vi før havde læst i FS.. Så derfor gættede jeg på at prisen var forhandlet op i 5-6 mill plus diverse bonusser
Comment
-
Lasse Vøge melder også om 5 mill. Plus bonusser som nok kun de nærmeste kender.
Til gengæld positivt, at der er interesse for vores talenter fra udlandet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Så er det vel også en nogenlunde fornuftig pris. Bare ærgerligt, at han ikke rigtig nåede en fuld debut for os.
Til gengæld positivt, at der er interesse for vores talenter fra udlandet.
Men med 12-13 fuldtidstrænere og et stadig større antal unge på kontrakt skal der altså også sælges for at retfærdiggøre setuppet. Vi bruger vel nemt 5 mill om året efterhånden på akademiet. Hvis det kan gøre det. Det tvivler jeg faktisk på
Comment
-
Præcis. Og måske det der skal være med til at finansiere gildet i fremtiden. For vores salg fra superligatruppen gør det ihvertfald ikke.
Men med 12-13 fuldtidstrænere og et stadig større antal unge på kontrakt skal der altså også sælges for at retfærdiggøre setuppet. Vi bruger vel nemt 5 mill om året efterhånden på akademiet. Hvis det kan gøre det. Det tvivler jeg faktisk på
Ligner mere det dobbelte beløb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det tvivler jeg stærkt på kan gøre det. Alene det at aflønne folk giver vel mere. Derudover er der en masse udgifter forbundet med at rejse rundt i Danmark/Europa.
Mht løn tænker jeg at mange af dem næppe tjener mere end max 25.000 om måneden plus lidt pension mm man hedder Hermansen eller Engstrøm.
Men ja. Det er også tæt på 5 mill alene. Tror ikke at akademiet koster 10 mill i drift årligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det tvivler jeg stærkt på kan gøre det. Alene det at aflønne folk giver vel mere. Derudover er der en masse udgifter forbundet med at rejse rundt i Danmark/Europa.
Spændende bliver det at se i hvor høj grad vi kommer til at se spilletid af betydning til egne unge de næste sæsoner.Last edited by Magge; 21-06-2019, 15:52.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment