Amen, Chris. Det opsummerer præcist elendighederne under de seneste års afvikling af OB.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægAmen, Chris. Det opsummerer præcist elendighederne under de seneste års afvikling af OB.
Jeg så fra de sidste 35 min (kampbilledet var vist omtrent det samme i de første 55), en periode som OB vandt 2-0 på 2 chancer.
Et hurtigt angreb med et par kontraer og en god stikning+ et højt pres, kombineret med to udmærkede afslutninger, gav de to mål
Nordsjælland var klart spildominerende og havde også flest chancer og de var enorme, men score kunne de ikke.
OB`s force er fight og at de er relativt gode til at slå til efter højt pres og kontraer, spillemæssigt er der et pænt stykke op til FCN.
Nu ligger de faktisk nr. 2 ... midlertidigt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB vandt i dag 2-0 over FCN.
Jeg så fra de sidste 35 min (kampbilledet var vist omtrent det samme i de første 55), en periode som OB vandt 2-0 på 2 chancer.
Et hurtigt angreb med et par kontraer og en god stikning+ et højt pres, kombineret med to udmærkede afslutninger, gav de to mål
Nordsjælland var klart spildominerende og havde også flest chancer og de var enorme, men score kunne de ikke.
OB`s force er fight og at de er relativt gode til at slå til efter højt pres og kontraer, spillemæssigt er der et pænt stykke op til FCN.
Nu ligger de faktisk nr. 2 ... midlertidigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB vandt i dag 2-0 over FCN.
Nu ligger de faktisk nr. 2 ... midlertidigt.
Comment
-
Som jeg også skrev sidste weekend så har vi faktisk en fornuftig chance for at få medaljer. Specielt efter sejren over FCN.
Med 4 kampe igen mod VB,silkeborg,BIF og Randers er det ikke urealistisk da kun BIF er tophold. VB og SIF er bundhold og Randers blød mellemvare.
Nøglekampen er klart mod BIF som spilles i Ådalen. 9-10p kan være nok.
Hvad der er mest interessant omkring kampen er klart at Mathias Jørgensen ikke var med. Han kunne godt starte inde imorgen i Haderslev. Ellers forstår jeg ikke meningen med dette
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSom jeg også skrev sidste weekend så har vi faktisk en fornuftig chance for at få medaljer. Specielt efter sejren over FCN.
Med 4 kampe igen mod VB,silkeborg,BIF og Randers er det ikke urealistisk da kun BIF er tophold. VB og SIF er bundhold og Randers blød mellemvare.
Nøglekampen er klart mod BIF som spilles i Ådalen. 9-10p kan være nok.
Hvad der er mest interessant omkring kampen er klart at Mathias Jørgensen ikke var med. Han kunne godt starte inde imorgen i Haderslev. Ellers forstår jeg ikke meningen med dette
Ingen tvivl om at de fighter flot, i hvert fald i alle de kampe jeg har set.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er klart at de har chancen for det nu og det vil i så fald være imponerende ... når man ser på forløbet i mange af kampene.
Ingen tvivl om at de fighter flot, i hvert fald i alle de kampe jeg har set.
Comment
-
Ikke alt er en dans på roser i ungdomsafdelingen. Der er stadig rigtigt mange meter at løber, før at den såkaldte "satsning" er konkurrencedygtig.
https://www.fyens.dk/ob/Broendby-ero...rtikel/3252431
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-mere-tilbyde
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægIkke alt er en dans på roser i ungdomsafdelingen. Der er stadig rigtigt mange meter at løber, før at den såkaldte "satsning" er konkurrencedygtig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægIkke alt er en dans på roser i ungdomsafdelingen. Der er stadig rigtigt mange meter at løber, før at den såkaldte "satsning" er konkurrencedygtig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIkke alt er en dans på roser nej, men er det ikke en lidt voldsom konklusion at drage, fordi en Fynsk klub vælger BIF (det er selvfølgelig en for meget). Næsby som har prøvet begge dele, valgte f.eks. OB til i sidste ende
Jeg prøver ikke at male fanden på væggen, jeg skyder såmend bare lidt realiteter ind i debatten om ungdomsarbejdet, som i den grad er blevet glorificeret i den senere tid. Med tanke på Tonny Hs gentagne udsagn om grænsebommene, må det da være en torn i øjet, at en af Fyns større breddeklubber lige ved porten til Sjælland, nu skal samarbejde med nogle andre. At "miste" Nyborg er da et tab der er til at tage at føle på, især med tanke på, at vi ikke skal mere end nogle få måneder tilbage før, at vi solgte en spiller for et angiveligt pænt millionbeløb, der kom fra Nyborg.
Og når ungdomsformanden udtaler at: "Brøndby har meget mere at tilbyde", så må vi vel lade det stå til troende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvilken konklusion hentyder du til? At vores ungdomsarbejde stadig skulle have et stykke vej til nogle af de bedste herhjemme? I så fald vil jeg da hjertens gerne hører, hvorfor du mener, at det ikke skulle være tilfældet.
Jeg prøver ikke at male fanden på væggen, jeg skyder såmend bare lidt realiteter ind i debatten om ungdomsarbejdet, som i den grad er blevet glorificeret i den senere tid. Med tanke på Tonny Hs gentagne udsagn om grænsebommene, må det da være en torn i øjet, at en af Fyns større breddeklubber lige ved porten til Sjælland, nu skal samarbejde med nogle andre. At "miste" Nyborg er da et tab der er til at tage at føle på, især med tanke på, at vi ikke skal mere end nogle få måneder tilbage før, at vi solgte en spiller for et angiveligt pænt millionbeløb, der kom fra Nyborg.
Og når ungdomsformanden udtaler at: "Brøndby har meget mere at tilbyde", så må vi vel lade det stå til troende.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæguden iøvrigt at forplumre tråden og debatten. Du siger at det må stå til troende når NGIF-formanden udtaler sig ... er det lidt på samme måde som når Kløve udtaler st det ikke er lønnen der trak ham til OB ... eller hur? 🤐😉
Comment
Comment