Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet var også min tanke. Han kunne god lave en AK med tiden..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet kan ikke udelukkes, jeg håber så at Tonny og JH hjælper ham videre i karrieren og forsøger at holde sig orienteret om hans udvikling .. der er nogen fine fynske muligheder i laget under SL men selvsagt skal han nu prioritere spilletiden højt.
Comment
-
Laver Weber ellers ikke nærmest et spektakulært mål i hver anden reserveliga-kamp?
Elsker at vi melder ud, at der er "hård konkurrence i angrebet" - er det Festersen, Joan eller Helenius' pragtform der hermed menes? Det er sgu da lige præcis i angrebet vi er ringest og ikke har slået til på nogen måde i denne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægLaver Weber ellers ikke nærmest et spektakulært mål i hver anden reserveliga-kamp?
Elsker at vi melder ud, at der er "hård konkurrence i angrebet" - er det Festersen, Joan eller Helenius' pragtform der hermed menes? Det er sgu da lige præcis i angrebet vi er ringest og ikke har slået til på nogen måde i denne sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægLaver Weber ellers ikke nærmest et spektakulært mål i hver anden reserveliga-kamp?
Elsker at vi melder ud, at der er "hård konkurrence i angrebet" - er det Festersen, Joan eller Helenius' pragtform der hermed menes? Det er sgu da lige præcis i angrebet vi er ringest og ikke har slået til på nogen måde i denne sæson.Last edited by Limefrugten; 30-11-2017, 14:21.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægVores U19-hold er sgu ikke helt let at blive klog på. Efter sidste weekends skuffende nederlag til Randers vandt de i dag 1-0 i Farum på et mål af Mathias Jørgensen.
De har i en del kampe ikke været uheldige med pointhøsten og det virker på mig som om at det samme gjorde sig gældende i den seneste kamp.
Tror ikke man skal forvente en slutplacering i øverste halvdel, det vil i hvert fald overraske mig ... men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg har fulgt en del af deres kampe og læst referatet fra denne.
De har i en del kampe ikke været uheldige med pointhøsten og det virker på mig som om at det samme gjorde sig gældende i den seneste kamp.
Tror ikke man skal forvente en slutplacering i øverste halvdel, det vil i hvert fald overraske mig ... men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl :D.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægskarphed i begge felter er jo også vigtigt i fodbold. Og det har de lige nu
De to centrale forsvarere er simpelthen for store og bliver let overløbet eller udmanøvret ... det er min opfattelse ud fra det jeg har set.
De har bestemt også deres fordele ved hjørne osv. men damn de er tunge.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægOB er bestemt ikke ret skarpe i forsvaret, det virker som om at det var målmanden der reddede dagen.
De to centrale forsvarere er simpelthen for store og bliver let overløbet eller udmanøvret ... det er min opfattelse ud fra det jeg har set.
De har bestemt også deres fordele ved hjørne osv. men damn de er tunge.
Men ja. Det er nok kun Molberg der har chance for kontrakt som midterforsvarer hvis han vender tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu skrev jeg også bare skarphed i begge felter. Der tæller målmanden også i det ene pænt meget..
Men ja. Det er nok kun Molberg der har chance for kontrakt som midterforsvarer hvis han vender tilbage
Ser du også nogle af kampene?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg har fulgt en del af deres kampe og læst referatet fra denne.
Tror ikke man skal forvente en slutplacering i øverste halvdel, det vil i hvert fald overraske mig ... men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl :D.SLO
Comment
Comment