Fedt fedt fedt. Med denne sejr og sidste weekend tager de skridtet op til et bredt midterfelt og opnår positiv målscorer..
Også fedt at vi nu har 2 unge oppe foran der virkelig er begyndt at lave mål og udvise stort potentiale
Fedt fedt fedt. Med denne sejr og sidste weekend tager de skridtet op til et bredt midterfelt og opnår positiv målscorer..
Også fedt at vi nu har 2 unge oppe foran der virkelig er begyndt at lave mål og udvise stort potentiale
Ja- det er lækkert, godt nok var de forstærket med Julius, men det er jo helt legalt Kampforløbet synes jeg iøvrigt ligner SL-kampens forløb .. kan vi måske se en rød tråd , eller er det mon "bare" fordi FCK også her er superstærke
Ja- det er lækkert, godt nok var de forstærket med Julius, men det er jo helt legalt Kampforløbet synes jeg iøvrigt ligner SL-kampens forløb .. kan vi måske se en rød tråd , eller er det mon "bare" fordi FCK også her er superstærke
Med Julius udskiftning efter 45 min kunne det godt ligne et muligt indhop i morgen :)
Han har jo også spillet i Horsens tidligere, var det ikke fra deres U17 hold han kom til OB? En spiller jeg har det lidt mærkeligt med som “en af vores egne”. Jeg ved han var KÆMPE OB fan da han var dreng, men tror han voksede lidt fra det - fordi da hans kontrakt ikke blev forlænget hos os, var han hurtigt ude på sin instagram og poste et træningsbillede, hvor han var iført en FCK trøje. Det billede blev dog hurtigt slettet, fordi han fik mange, mindre flinke kommentare på netop det billede :-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Forventet. Ikke den store overraskelse der.. Så mangler vi bare at Nana,Joao og Jønne får samme besked.. Frygter også for Buus som har udløb til sommer
Forventet. Ikke den store overraskelse der.. Så mangler vi bare at Nana,Joao og Jønne får samme besked.. Frygter også for Buus som har udløb til sommer
Comment