Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mads Jørgensen skifter Marienlyst

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
      Mads Jørgensen skifter Marienlyst
      Hvabehar?

      Comment


        https://www.facebook.com/bmarienlyst/

        Ja, bekræftet herinde. Interessant med både Jørgensen og Adelgaard der skifter til Marienlyst som 18-årige, inden deres 2. år som U19-spillere. Hvis man ikke tror på dem, kan man jo ligeså godt cut the losses, men omvendt virker det også lidt som en devaluering af niveauet og konkurrencesituationen på U19, hvis man allerede begynder at sende folk der får spilletid væk, inden de har afsluttet deres forløb. Især når den ene endda er anfører...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://www.facebook.com/bmarienlyst/

          Ja, bekræftet herinde. Interessant med både Jørgensen og Adelgaard der skifter til Marienlyst som 18-årige, inden deres 2. år som U19-spillere. Hvis man ikke tror på dem, kan man jo ligeså godt cut the losses, men omvendt virker det også lidt som en devaluering af niveauet og konkurrencesituationen på U19, hvis man allerede begynder at sende folk der får spilletid væk, inden de har afsluttet deres forløb. Især når den ene endda er anfører...
          Jeg er ret sikker på, at Jørgensen var andenårs. Han spillede i hvert fald også kampe for U19 sidste forår, og han fylder 19 om få uger.
          SLO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            https://www.facebook.com/bmarienlyst/

            Ja, bekræftet herinde. Interessant med både Jørgensen og Adelgaard der skifter til Marienlyst som 18-årige, inden deres 2. år som U19-spillere. Hvis man ikke tror på dem, kan man jo ligeså godt cut the losses, men omvendt virker det også lidt som en devaluering af niveauet og konkurrencesituationen på U19, hvis man allerede begynder at sende folk der får spilletid væk, inden de har afsluttet deres forløb. Især når den ene endda er anfører...
            Mads Jørgensen var anden års u19 / går ind i sit første senior år nu her

            Comment


              Jeg troede Mads var selvskret - næsten da - til en konttakt. Jeg tog åbenbart fejl :/
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                My bad, så giver det imo. fin mening. Det jeg har set fra ham, har ikke været nok til at skulle i seniortruppen nu.

                EDIT: Jørgensen kunne godt have spiller U19 et år mere, hvis man ønskede det.
                Last edited by Sheed; 22-06-2017, 18:26.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  My bad, så giver det imo. fin mening. Det jeg har set fra ham, har ikke været nok til at skulle i seniortruppen nu.

                  EDIT: Jørgensen kunne godt have spiller U19 et år mere, hvis man ønskede det.
                  Ja, man kan have 2 første års senior med i U19 ligaen, det er også derfor, at Buus f.eks. har spillet nogle u19 ligekampe i år. Men der skal nok en kontrakt på bordet, før det er attraktivt - ellers er det jo et ret klart tegn på, at man ikke er den, der satset allermest på. Det er sikkert også fint at komme ud og prøve lidt voksenfodbold af i 2. division i stedet for så.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Ja, man kan have 2 første års senior med i U19 ligaen, det er også derfor, at Buus f.eks. har spillet nogle u19 ligekampe i år. Men der skal nok en kontrakt på bordet, før det er attraktivt - ellers er det jo et ret klart tegn på, at man ikke er den, der satset allermest på. Det er sikkert også fint at komme ud og prøve lidt voksenfodbold af i 2. division i stedet for så.
                    Det kan jo sagten være at dette er det bedste for ham på den lange bane. Det kan give hår på brystet og forhåbentlig en masse spilletid. Hvem ved måske henter vi ham tilbage om 2-3 år

                    Comment


                      Mads Jørgensen er blevet tilbudt en kontrakt af OB, men desværre som CB og han ser sig selv som midtbanespiller. Desværre :-(

                      Har det fra pålidelige kilder!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Jeg troede Mads var selvskret - næsten da - til en konttakt. Jeg tog åbenbart fejl :/
                        Ikke overdrevet meget bold i ham.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Spændende læsning - der sættes ord på satsningen.
                          http://www.fyens.dk/ob/OB-erklaerer-...rtikel/3161291

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Spændende læsning - der sættes ord på satsningen.
                            http://www.fyens.dk/ob/OB-erklaerer-...rtikel/3161291
                            Noter?

                            Comment


                              Ja den ville jeg gerne læse. Evt på pm

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja den ville jeg gerne læse. Evt på pm
                                og send gerne videre til mig :)
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X