Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I følge det her opslag på Facebook er BW i Nyborg for at se U10:
    https://www.facebook.com/share/p/zcxd33Sf6ws5ccLJ/
    Hvis det er rigtigt så kan det vel kun betyde han er fortid i klubben? Som ansvarlig sportsdirektør skulle han have alt for travlt på kontoret i den situation vi står i om at følge børnene til Nyborg.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      Köhler køber jeg. Helander syntes jeg har forsøgt - er bare faldet vildt meget i niveau.

      Charly har jo i al sin tid i OB været enormt svingende i sine præstationer, så der vil jeg læne mere i retning af den forklaring...at han desværre fortsat er for ustabil.
      Den køber jeg også. Nu blev han bare nævnt sammen med de to andre. Men han har jo trods alt været markant ringer end i efteråret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        I følge det her opslag på Facebook er BW i Nyborg for at se U10:
        https://www.facebook.com/share/p/zcxd33Sf6ws5ccLJ/
        Hvis det er rigtigt så kan det vel kun betyde han er fortid i klubben? Som ansvarlig sportsdirektør skulle han have alt for travlt på kontoret i den situation vi står i om at følge børnene til Nyborg.
        Spiller hans søn ikke der? Som sportsdirektør har man også fri og han har nok også sin telefon med. Så det tror jeg ikke at man kan konkludere noget ud fra overhovedet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Spiller hans søn ikke der? Som sportsdirektør har man også fri og han har nok også sin telefon med. Så det tror jeg ikke at man kan konkludere noget ud fra overhovedet.
          Jo, det gør han. Har BW ikke også selv en gang imellem trænet dem ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Spiller hans søn ikke der? Som sportsdirektør har man også fri og han har nok også sin telefon med. Så det tror jeg ikke at man kan konkludere noget ud fra overhovedet.
            Det er muligt. Men i den situation vi står forventer en krisesamtale efter den anden. Der er så mange spørgsmål om truppen og kun lidt tid at klare det og sætte et konkurrencedygtigt hold tilsammen. Hvem bliver? Hvem kommer tilbage fra lejeophold? Der skal srbejdes med højtryk og han står i en position hvor krisetid dræber fritid.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Ikke alene et ledigt standpunkt, men også et ballsy et af slagsen og det giver altid pluspoint herfra.

              For mig er det tydeligt at der slet ikke er den ro omkring OB som skal til for at lykkedes med nogle af de planer man bliver ved med at søsætte.

              Derfor tror jeg også at det kan blive en positiv ting for OB at rykke ned. Der skal simpelthen noget ro på.

              så kan OB håbe på at de kan lykkedes med at udvikle en spillestil der er lidt mere i tråd med udviklingen i fodbold og som indeholder mere end "ild i øjnene og knaldhårde tacklinger".

              Og så måske et revurderet syn på OB som en mindre regional klub i en liga der domineres af efterhånden internationale klubber, som skal være glad de år hvor de så kan spille med.

              Og så forhåbentligt fokus på de basale ting i forhold til at drive en fodboldklub, faciliteter og setup etc.

              At afskedige alt og alle kan ihvertfald hurtigt bare være mere kaos. Hmm.
              problemet er jo bare at der næppe kommer ro på.

              Selv om jeg godt kan se BW fortsætte så er mine penge nok på at han er fortid om et par dage. Hvad med trænerteamet? Truppen - der er allerede mange vi ved smutter, mange vi gerne vil af med og sikkert en del der vil være interesse for. Så der skal mange ind og ud.

              Strategien må man vel efterhånden også erkende er død - så der skal laves en ny....

              Og man skal stadig præsterer - målet SKAL være at rykke op år 1....så hvor tid er der lige til at udvikle ny spillestil?

              Der er SÅ meget uro om klubben nu...og tænker truppen (hvordan den end ser ud) møder ind til første træning om 3-4 ugers tid. Og der er nok under 2 mdr til første kamp i nordic bet ligaen...


              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Jo, det gør han. Har BW ikke også selv en gang imellem trænet dem ?
                Jo, det mener jeg også at have hørt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Det er muligt. Men i den situation vi står forventer en krisesamtale efter den anden. Der er så mange spørgsmål om truppen og kun lidt tid at klare det og sætte et konkurrencedygtigt hold tilsammen. Hvem bliver? Hvem kommer tilbage fra lejeophold? Der skal srbejdes med højtryk og han står i en position hvor krisetid dræber fritid.
                  mon dog de først lige er begyndt med de samtaler? Uanset hvordan det var gået i går så har der jo skullet laves et grundigt arbejde for at finde ud af hvad der er gået galt, hvad der skal rettes op på (eller hvem man vil smide under bussen og give skylden)

                  ALT er oppe i luften lige pt, og megen dårligdom der skal rettes op på. Men vil altså ikke lægge FOR meget i at han er ude og se sin søn spille bold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    problemet er jo bare at der næppe kommer ro på.

                    Selv om jeg godt kan se BW fortsætte så er mine penge nok på at han er fortid om et par dage. Hvad med trænerteamet? Truppen - der er allerede mange vi ved smutter, mange vi gerne vil af med og sikkert en del der vil være interesse for. Så der skal mange ind og ud.

                    Strategien må man vel efterhånden også erkende er død - så der skal laves en ny....

                    Og man skal stadig præsterer - målet SKAL være at rykke op år 1....så hvor tid er der lige til at udvikle ny spillestil?

                    Der er SÅ meget uro om klubben nu...og tænker truppen (hvordan den end ser ud) møder ind til første træning om 3-4 ugers tid. Og der er nok under 2 mdr til første kamp i nordic bet ligaen...

                    Den der "strategi" fortjener ja ikke navnet, det var ikke mere end en udformuleret målsætning. Skift "Top 6" med "oprykning" og så har vi det... ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

                      Er BW ikke den sportsdirektør, vi har haft, der har det flotteste CV? Det virker generelt til, at han ikke har fået det nødvendige råderum, og her peger pilen så igen på Thorborg. Men det bliver BW, der får skylden ingen tvivl om det.
                      Uanset råderum, så ændrer det ikke på at hovedparten af de spillere han har hentet er flop i en eller anden grad.
                      At man på toppen af kransekagen af elendige indkøb, går ud i vinterens vindue og smider 20 mill ud i fuldstændig nytteløse transfers, det viser at han skal væk hellere i dag, end i morgen.
                      Hvor mange af hans 60-65 transfers er to potter pis værd?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Det er muligt. Men i den situation vi står forventer en krisesamtale efter den anden. Der er så mange spørgsmål om truppen og kun lidt tid at klare det og sætte et konkurrencedygtigt hold tilsammen. Hvem bliver? Hvem kommer tilbage fra lejeophold? Der skal srbejdes med højtryk og han står i en position hvor krisetid dræber fritid.
                        Helt enig. Men der er jo også den mulighed, at han allerede er fyret og orienteret om det. Så er der en eller 2 som allerede har taget nogle af hans arbejdsgaver, nok Nagel. Det hælder jeg nok mest er tilfældet og så bliver det meldt ud at BW er fortid i næste uge.

                        Rygtet siger at han allerede er frataget sine opgaver og det var derfor han var med på træningsbanen i løbet af foråret. Det er et rygte i seneste afsnit af SFÅ.
                        Last edited by Mwape; 26-05-2024, 10:32.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          mon dog de først lige er begyndt med de samtaler? Uanset hvordan det var gået i går så har der jo skullet laves et grundigt arbejde for at finde ud af hvad der er gået galt, hvad der skal rettes op på (eller hvem man vil smide under bussen og give skylden)

                          ALT er oppe i luften lige pt, og megen dårligdom der skal rettes op på. Men vil altså ikke lægge FOR meget i at han er ude og se sin søn spille bold.
                          God muligt. Vi ved vel mere om få dage.
                          Tænker bare at der venter et hav af arbejde som skal klares i meget kort tid.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Tænker at BW er fortid fra tirsdag eftermiddag
                            Kan stadig ikke helt regne ud, hvorfor Glen R. så sidste kamp mod Randers på Barfoed langsiden…..hans slags sidder altid på vip tribunen……

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                              Tænker at BW er fortid fra tirsdag eftermiddag
                              Kan stadig ikke helt regne ud, hvorfor Glen R. så sidste kamp mod Randers på Barfoed langsiden…..hans slags sidder altid på vip tribunen……
                              Han var der med sin datters svigerforældre, der bor i Svendborg.

                              Desuden ville medierne og forummet herinde været gået amok, hvis han var set i nærheden af NT på så afgørende en dag
                              Last edited by Online; 26-05-2024, 10:44.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg


                                Den udtalelse med "mere potentiale" - altså hvad skal manden sige? Gå ud og offenligt melde at spillerne ikke er gode nok, ud over det naturligvis ville få BW selv til at se dum ud...så ville det jo også kunne påvirke truppen. Så det lægger jeg ærlig talt ikke så meget i.

                                Hvordan det rent faktisk står til internt aner jeg ikke noget om, så det at jeg godt kan se BW fortsætte er jo baseret på antagelse og spekulationer. Jeg antager at BW naturligvis har forsøgt at gøre det edst mulige job. Jeg antager at han vil kunne få noget mere hjælp og så rette sin stil til. osv osv. - Det aner jeg ikke om han kan eller vil.
                                Jeg antager også at NT har blandet sig for meget og ikke givet BW det råderum og tillid han nok burde have. Men det aner jeg jo heller intet om.

                                Jeg tror fortsat at BW er fortid i OB lige om lidt.

                                Men med alt det der skal ske nu her og det meget hurtigt - så kan jeg omvendt også godt se at man holdt fast i ham. Men det kræver givetvis en ændring i hele set uppet.

                                Og ikke mindst så kræver det at man i ledelsen finder ud af hvad man vil i og med OB.
                                Den kommentar fra BW i går som nok er den mest interessante er hans indirekte kritik af topledelsen. Han siger fra minut 15:15 at når man rammer bunden og top 6 boblen sprænger, at man så kan foretage nogle nødvendige forandringer. Det er det eneste positive ved BW - jeg tror godt han har vidst at top 6 være et ekstremt lucky punch hvis det skulle lykkes. Han ville nok gerne have bygget op fra bunden - men det tillod gigant-fantasten uden nogen sportslig indsigt NT ikke, som endog har tilladt sig at spille footballmanager med et rigtigt fodboldhold i så mange år nu. Det har været min største anke mid projektet. Det er jo totalt urealistisk at melde top 6 ud år efter år, når man laver småjusteringer hvert år. Og alle griner jo af NTs “en 6.-plads er en dårlig sæson i OB” han har jo tabt sutten - han fatter intet om at drive en fodboldklub, når han kan sige noget så dumt på det tidspunkt i OBs historie.
                                Last edited by claudes1; 26-05-2024, 11:00.

                                Comment

                                Working...
                                X