Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Som jeg husker det, var det altså BW som dikterede 5 i bagkæden og sagde at vi skulle være mere “kompakte”. Husker andre den udtalelse.
    jeg tror Krogh fik rimeligt frie tøjler opstillingsmæssigt da han trådte til. Men der var et par gange under Alm hvor det blev "foreslået" med en anden opstilling - simpelthen fordi vi var så håbløse nede bagved

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig.

Bare et hurtigt spørgsmål: Hvis vi går med præmissen om at Søren Krogh er den helt rigtige cheftræner for OB, hvad tænker du så om den kendsgerning at han ventede med at ændre system og opstilling til 3. sidste kamp, hvor det var mere eller mindre for sent ?.
      I øvrigt er det jo også Crazy at Viborg ikke kan/vil slå Lyngby i en kamp om 7.-pladsen. Det lignede en badeferiekamp fra deres side. De taber også til Vejle på hjemmebane. Det ercthe Perfect storm og derfor skal man by far have det højeste pointtal for redning ever i denne struktur.

Comment

I øvrigt er det jo også Crazy at Viborg ikke kan/vil slå Lyngby i en kamp om 7.-pladsen. Det lignede en badeferiekamp fra deres side. De taber også til Vejle på hjemmebane. Det ercthe Perfect storm og derfor skal man by far have det højeste pointtal for redning ever i denne struktur.
        jo men illustrerer vel meget godt hvad der er vigtigst - overlevelse eller en 7. plads.

Ja der er et eller andet at spille om med den 7. plads kamp....meeeen så er den vel heller ikke mere spændende

Comment

Klasse interview af Peter Sørensen af SK.

Comment

Klasse interview af Peter Sørensen af SK.
            Det lyder meget lidt Peter Sørensensk

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det lyder meget lidt Peter Sørensensk
              Alle bør høre det. Det var fremragende.

Comment

Er der et link?

Comment

Han lyder ellers lige så forvrøvlet som medkommentator, som han plejer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Han lyder ellers lige så forvrøvlet som medkommentator, som han plejer.
                    Igen er din mening "sandheden", mens vi andre vrøvler....

Dette er et debatforum, hvor alle skal have lov til at skrive deres meninger uden at blive nedgjort.

Men du ved jo som ALTID bedst

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Igen er din mening "sandheden", mens vi andre vrøvler....

Dette er et debatforum, hvor alle skal have lov til at skrive deres meninger uden at blive nedgjort.

Men du ved jo som ALTID bedst
                      Det er da ellers dig, der ynder at antyde at folk er gået for tidligt i fredagsbaren eller på andr emåder er alkoholiserede, når du er uenig i deres holdninger. Derudover indrømmer jeg gerne, når jeg - ganske jævnligt - tager fejl af ting omkring OB.
                      Jeg mindes ikke at jeg har nedgjort nogen her - blot givet udtryk for min mening at Peter Sørensen er en af Danmarks værste "eksperter".

Comment

Nå. Det var så det. I det mindste så er der da rigeligt materiale til endnu en sæson af engang odense altid odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Nå. Det var så det. I det mindste så er der da rigeligt materiale til endnu en sæson af engang odense altid odense.
                          og vi kan forvente endnu en aktiv sommer - så vi kommer ikke til at gå 8 uger uden OB nyt...

Den er grim - men man havde jo ligesom indstillet sig på den

Comment

Er det ikke sket i en del kampe efterhånden at OB er foran og så ikke vinder kampen ?

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                              Er det ikke sket i en del kampe efterhånden at OB er foran og så ikke vinder kampen ?
                              Randers, AGF. Kom selv med flere.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Måske kan man hente Dikte Bang og andre over til mændene næste sæson ;-) Tillykke til OBQ

Comment

Working...
                                X