Vi tabte alt på de 7 første kampe i nedrykningsspillet; de sidste to kampe var bare kunstigt åndedræt. Vi ses i 1.div
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Tak for lort Viborg. Og tak for lort Søren Krogh, Tak for lort Enrico, Tak for lort Thorborg og tak for lort Westström.
I har simpelthen kørt vores dejlige klub ned i NordicBet ligaen. NEDTUR!!!!
Comment
-
Tak for lort Viborg. Og tak for lort Søren Krogh, Tak for lort Enrico, Tak for lort Thorborg og tak for lort Westström.
I har simpelthen kørt vores dejlige klub ned i NordicBet ligaen. NEDTUR!!!!
Comment
-
Det var det vel. Chancen er kun mere minimalistisk.
To svenske gøgler og en ejer som bygger på tomme ord om store salg (Minteh var kun en appelsin faldet i turbanen men ikke resultat af seriøs arbejde) var nok om at ødelægge os."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Skulle vi nu ikke lige spille den sidste fodboldkamp først!
OB….en professionel amatørklub!.
Jeg skal dog nok følge med ned, men det er godt nok pinligt at klubben skal drives så amatøragtigt.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægNu tager jeg ikke til Viborg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Naturligvis skal vi det, men lige meget om miraklet sker at Lyngby taber til Hvidovre og vi vinder i Viborg, så vil jeg stadig holde på at Krogh, Enrico, Westström og Thorborg alle har fejlet big time.
OB….en professionel amatørklub!.
Jeg skal dog nok følge med ned, men det er godt nok pinligt at klubben skal drives så amatøragtigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Stærkt, det er den rigtige indstilling. Om ikke andet kan opbakningen vendes til massive smædesange mod klubbens ledelse, hvis katastrofen indtræffer.
Det stopper ikke med selv hvis det bliver en hård lørdag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
Comment