Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har talt med en meget ærlig Max Fenger, om hans syn på den situation OB står i lige nu.

    Fenger: Det er en forpligtelse at trække en OB-trøje over hovedet - OBstruktion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi har talt med en meget ærlig Max Fenger, om hans syn på den situation OB står i lige nu.

      Fenger: Det er en forpligtelse at trække en OB-trøje over hovedet - OBstruktion
      Max er en rigtig god dreng og man kan ikke sætte en finger på indsatsen han leverer på banen. Men trist at åbenbart ikke alle i truppen gar det pp samme måde.
      Er helt med at vejen ud af krisen er de basale ting: at løbe og vinde dueller
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Vi skal måske lige huske på at BW har ikke sagt god for nogen af dem der er kommet ind til klubben.

        Har har fået data fra vores scouting team på spillere og så hentet dem ind.

        Der er vel ikke nogen her der mener at en Fodbolddirektør scouter og henter spillere på eget initiativ?

        Ja han har skrevet under med dem, men han arbejder ud fra de data han får + det mandat (økonomisk) han får af ledelsen (sikkert NT)
        Ja, og det er heller ikke Krogh der sparker ved siden af eller kløjs i det nede i forsvaret. Han sætter kun hold ud fra hvad spillerene viser ham og hvad fysioterapeuten siger god for.

        Tænker ansvaret er Jens Vejmands.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Max er en rigtig god dreng og man kan ikke sætte en finger på indsatsen han leverer på banen. Men trist at åbenbart ikke alle i truppen gar det pp samme måde.
          Er helt med at vejen ud af krisen er de basale ting: at løbe og vinde dueller
          Max er bestemt sympatisk at høre på. Mentaliteten og arbejdsindsatsen, kan der heller ikke klages over. Men han mangler det der giver en angriber berettigelse på holdkortet, nemlig målene. Der er han ikke på superliganiveu.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Max er bestemt sympatisk at høre på. Mentaliteten og arbejdsindsatsen, kan der heller ikke klages over. Men han mangler det der giver en angriber berettigelse på holdkortet, nemlig målene. Der er han ikke på superliganiveu.
            Ja, Max hans medspillere og træner er meget sympatiske...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Max er en rigtig god dreng og man kan ikke sætte en finger på indsatsen han leverer på banen. Men trist at åbenbart ikke alle i truppen gar det pp samme måde.
              Er helt med at vejen ud af krisen er de basale ting: at løbe og vinde dueller
              Kunne være interessant at se på om længden spillerne løber i kamp, antallet at sprints og andre fysiske nøgletal har ændret sig i nedrykningsspillet kontra grundspillet. Max er jo inde på at det er noget af det der kan kræves, og man kunne godt få ideen at de knokler mindre, men hvad siger tallene? Er der nogen med adgang til den slags stats der kan gøre os klogere?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Ja, og det er heller ikke Krogh der sparker ved siden af eller kløjs i det nede i forsvaret. Han sætter kun hold ud fra hvad spillerene viser ham og hvad fysioterapeuten siger god for.

                Tænker ansvaret er Jens Vejmands.
                Jeg var i Ådalen og se træning i onsdags. Der er milevidt mellem hvordan spillerne leverer til træning og i kamp. Det er langt henad vejen mentalt i kampene. Det er fandme svært at stille et hold ud fra træningerne, hvis det var en normal træning jeg så. Mange er pivringe teknisk. Men det er jo ikke noget nyt. Men mange leverer fin indsats. Jeg var på stadion søndag. Det var umuligt at se at det var de samme spillere til træning som i kampen. Det er 100% mentalt i kampene. Så det ender nok med nedrykning. Spillerne er ikke stærke nok mentalt til at klare det her, fordi de ikke er enhed pga den elendige rekruttering de sidste 10 år. Der er ingen rød tråd i truppen og BW gav holdet dødsstødet i sommer.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Hvem syntes du har ansvaret?
                  Det ved jeg sgu ikke, men ikke kun BW - NT har nok også lidt at skulle have sagt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Ja, og det er heller ikke Krogh der sparker ved siden af eller kløjs i det nede i forsvaret. Han sætter kun hold ud fra hvad spillerene viser ham og hvad fysioterapeuten siger god for.

                    Tænker ansvaret er Jens Vejmands.
                    Men det kunne jo være at det var Krogh der sagde at han ikke ville spille med MI, og derfor sagde han skulle lejes ud - og det var nok en KÆMPE FEJL.

                    Comment


                      så fik Randers smidt en mand ud - syntes sgu det første gule var lidt tyndt...Men Lyngby er nu en mand i overtal i 60 min....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        så fik Randers smidt en mand ud - syntes sgu det første gule var lidt tyndt...Men Lyngby er nu en mand i overtal i 60 min....
                        Derfor er det vigtigt, at vi selv vinder kampe...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Derfor er det vigtigt, at vi selv vinder kampe...
                          ja det ville være dejligt om vi ku'

                          pt har jeg desværre ikke megen tiltro til at vi selv formår at redde os.

                          - håber de modbeviser mig i morgen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            ja det ville være dejligt om vi ku'

                            pt har jeg desværre ikke megen tiltro til at vi selv formår at redde os.

                            - håber de modbeviser mig i morgen
                            Næ, det er ikke meget der peger på en sejr for OB i morgen.
                            og mon ikke Lyngby tager en 1-0 sejr i dag...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                              Næ, det er ikke meget der peger på en sejr for OB i morgen.
                              og mon ikke Lyngby tager en 1-0 sejr i dag...
                              Det gør de så ikke. Lyngbys mål er godt nok ringe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Det gør de så ikke. Lyngbys mål er godt nok ringe.
                                Næ du har ret. Troede bare de ville vinde idag.

                                Comment

                                Working...
                                X