Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    De henviste til, hvad vi skulle havde gjort, ikke nu.

    Tror gerne Bo ville til klubben efter Zürich, men fik jo et bud fra Mainz, mens vi åbenbart ikke fandt ham interessant.

    Tror David ville være bedre end SK, da han er mere kontant/indpisker.

    Skal Glen bortdømmes for en fyring i Sverige ? Så er der snart ikke mange trænere at vælge i mellem.
    At forestille sig, at Bo H ville droppe det sidste halve år af en formentlig ganske velbetalt kontrakt i en klub i toppen i Schweiz for at overtage et kriseramt OB-hold i bunden af Superligaen er en anelse virkelighedsfjernt. Især fordi han havde vist sig fint frem i Schweiz og og no skulle kunne få fine tilbud i udlandet, selv hvis ikke der havde været bud på ham fra en halvdesperat Bundesligaklub. Forhåbentlig var Bo H aldrig inde i OBs overvejelser, det ville have været spild af tid og resourcer.

    Comment


      Bagklogskab er jo altid lettere end forudsigelser.
      Alligevel tillader jeg mig at skrive - hvilken kan ses af indlæg i andre tråde FØR ansættelsen - at jeg hele tiden har været skeptisk overfor SK.
      - han var en del af Alm tiden - hvis man ønsker markant forandring så skift
      - han synes at være rystet hver gang modstanderne gør noget uventet - og det ser ud som om at han er for svag taktisk til at forudsige hvad de gør
      - jeg savner at opleve ham som indpisker - han virker snarere som en "blød mand" som prioriterer processen og kulturen - har vi råd til det i den nuværende krise ?
      - han har ikke fået sat et afgørende andet udtryk i holdet
      - jeg synes desværre at udviklingen går den gale vej - han startede svagt (Hvidovre kampen ) fik rettet op og nu glider det den gale vej igen ( Vejle og Viborg var katastrofer)

      Jeg havde klart foretrukket en erfaren og resultatorienteret træner på den korte og lange bane - Niels Frederiksen var min klare favorit - men hvis han og Freyr angiveligt har sagt nej så måtte man finde en anden ekstern ( ikke tidligere assistent under Alm) kandidat.
      Vi ligger desværre som vi har redt - og nej jeg hører IKKE til dem som synes at en nedrykning kan være gavnlig - en nedrykning vil få stor negativ betydning mange år frem.
      Desværre forekommer det ikke realistisk at skifte SK ud igen - vi er nødt til at håbe på at Vejle eller Lyngby sejler endnu mere end os - og så bruge sommeren på at rydde op (igen igen igen) - måske også på sportsdirektør posten.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Du har ret. Hørte ikke Glen nævnt. Sørensen kritiserede bla SK for hans behandling af kulturbærere, som han dermed mistede.
        Og her er link: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ter-ob-stopper
        snakker vi her om at en 18 årig er kulturbærer i OB - og at det er pga Krogh han smutter? Bare lige så jeg forstår pointen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          snakker vi her om at en 18 årig er kulturbærer i OB - og at det er pga Krogh han smutter? Bare lige så jeg forstår pointen?
          Tror han henviser til klippet fra Onside, hvor de snakker om de problemer, som de så tilfældigvis har lagt ind i en artikel om Juel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Til jer der ikke så Onside, kan jeg fortælle, at Peter Christiansen og Per Frimann rettede en meget detaljeret kritik af årsagen til OB`s manglende præstationer på hjemmebane og i øvrigt. Kritikpunkterne var meget lig mit indlæg fra i nat på "Nedtakt Viborg - kampen", som jeg derfor ikke gentager her.
            Kommentatorerne mente også, at ledelsen har fejlet stort og uansvarligt ved at fortsætte med SK som cheftræner og samtidig med de assistenter, som også havde været medansvarlige i Alm sumpen, som det blev udtrykt.
            I stedet burde ledelsen have ansat et helt nyt trænerteam med en rutineret cheftræner som Bo H, David N eller Glen Riddersholm i spidsen.
            OB klippet på 7min.ligger nu i sin helhed på TV3 sport.dk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              OB klippet på 7min.ligger nu i sin helhed på TV3 sport.dk.
              Finder den ikke. Har du et link?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Bo Henriksen, altså manden der gør det flot i Bundesligaen? David Nielsen, altså den rutinerede cheftræner hvor det sejler lige så meget i Lyngby som i OB? Eller Glen som senest blev fyret i Norrköbing? Ja, det er nogle fantastiske bud må jeg sige.
                For god ordens skyld, vil jeg gerne gøre opmærksom på, at mit indlæg var et citat af, hvad kommentatorerne mente, og ikke et udtryk for min mening.
                Jeg har lige siden professor Alm alt for sendt blev fyret ment, at vi skulle ansætte Niels F, som også ifølge rygter var til samtale og her udtrykte ønsket om at få sine egne assistenter på trænerteamet, hvilket NT ikke ville acceptere. Den beslutning kan blive katastrofal, hvis OB rykker ned.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Finder den ikke. Har du et link?
                  https://viaplay.dk/sport/fodbold/3f-...40470338080908

                  Ved ikke om den er blokeret udenfor Danmark !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    For god ordens skyld, vil jeg gerne gøre opmærksom på, at mit indlæg var et citat af, hvad kommentatorerne mente, og ikke et udtryk for min mening.
                    Jeg har lige siden professor Alm alt for sendt blev fyret ment, at vi skulle ansætte Niels F, som også ifølge rygter var til samtale og her udtrykte ønsket om at få sine egne assistenter på trænerteamet, hvilket NT ikke ville acceptere. Den beslutning kan blive katastrofal, hvis OB rykker ned.
                    Samme krav havde David og Glen også, da ingen af dem ville overtage Alms "beskidte vasketøj" !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Finder den ikke. Har du et link?
                      Prøv igen med tv3sport.dk Der er et foto af Peter Sørensen og nedenunder følgende tekst:

                      Kontant OB kritik:
                      " Formøblet pengene - købt
                      ind i øst og vest"

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        https://viaplay.dk/sport/fodbold/3f-...40470338080908

                        Ved ikke om den er blokeret udenfor Danmark !
                        Tak. De vil desværre se penge først ... ;-)
                        Men har funder den nu på
                        ​​​​​​ TV3 sport og min vpn klarer det heldigvis fint også her fra Tyskland. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Tak. De vil desværre se penge først ... ;-)
                          Men har funder den nu på
                          ​​​​​​ TV3 sport og min vpn klarer det heldigvis fint også her fra Tyskland. :-)
                          Super

                          Jeg har oprettet en konto ved dem, men betaler ikke noget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Prøv igen med tv3sport.dk Der er et foto af Peter Sørensen og nedenunder følgende tekst:

                            Kontant OB kritik:
                            " Formøblet pengene - købt
                            ind i øst og vest"
                            Tak. Har fundet ded. Der er sikker mange sande ord i det Sørensen siger men i hensigt af Bo tror ikke der var den mindste chance at få ham til OB i sidste vinter. Han startede succesfuld ude i Europa hvad sad karrieren rigtig i gang og skulle have givet op det? Det tror aldrig på.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Super

                              Jeg har oprettet en konto ved dem, men betaler ikke noget.
                              Lyder som en god løsning. :-)
                              Men de er vel overhoved ikke tilgængelige i Tyskland, selvom har vpn.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Okay, det er fair nok, men tror han kunne ruske lidt op i truppen

                                Syntes ellers han var meget sympatisk i Offside (hvilket han faktisk også er i virkeligheden).
                                Helt enig, det kunne satme være rart med en type som Glenn. Den her leverpostejsmad skriger på noget bacon eller rødbede!!!

                                ... Men det er nok også derfor det ikke bliver ham.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X