Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Efter at have set FCM - FCK (som var mere underholdende end alle vores kampe tilsammen i denne sæson) er det indlysende, hvorfor vi ikke er at finde i Top6 !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Efter at have set FCM - FCK (som var mere underholdende end alle vores kampe tilsammen i denne sæson) er det indlysende, hvorfor vi ikke er at finde i Top6 !
      Efter jeg så Real Madrid - Manchester City tidligere på ugen, var det også meget indlysende, hvorfor vi ikke er at finde i Champions League kvartfinalen!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

        Efter jeg så Real Madrid - Manchester City tidligere på ugen, var det også meget indlysende, hvorfor vi ikke er at finde i Champions League kvartfinalen!
        Høhøhø.... pæn useriøs sammenligning
        Last edited by Online; 14-04-2024, 21:53.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          OB situationen behandles nu om lidt på TV3+.Herunder ledelsens rolle - spændende.
          Til jer der ikke så Onside, kan jeg fortælle, at Peter Christiansen og Per Frimann rettede en meget detaljeret kritik af årsagen til OB`s manglende præstationer på hjemmebane og i øvrigt. Kritikpunkterne var meget lig mit indlæg fra i nat på "Nedtakt Viborg - kampen", som jeg derfor ikke gentager her.
          Kommentatorerne mente også, at ledelsen har fejlet stort og uansvarligt ved at fortsætte med SK som cheftræner og samtidig med de assistenter, som også havde været medansvarlige i Alm sumpen, som det blev udtrykt.
          I stedet burde ledelsen have ansat et helt nyt trænerteam med en rutineret cheftræner som Bo H, David N eller Glen Riddersholm i spidsen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Høhøhø.... pæn useriøs sammenligning
            Er det ikke lige så useriøst at sammenligne os med FCK og FCM? Alle ved jo, vi ikke er i nærheden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Til jer der ikke så Onside, kan jeg fortælle, at Peter Christiansen og Per Frimann rettede en meget detaljeret kritik af årsagen til OB`s manglende præstationer på hjemmebane og i øvrigt. Kritikpunkterne var meget lig mit indlæg fra i nat på "Nedtakt Viborg - kampen", som jeg derfor ikke gentager her.
              Kommentatorerne mente også, at ledelsen har fejlet stort og uansvarligt ved at fortsætte med SK som cheftræner og samtidig med de assistenter, som også havde været medansvarlige i Alm sumpen, som det blev udtrykt.
              I stedet burde ledelsen have ansat et helt nyt trænerteam med en rutineret cheftræner som Bo H, David N eller Glen Riddersholm i spidsen.
              Bo Henriksen, altså manden der gør det flot i Bundesligaen? David Nielsen, altså den rutinerede cheftræner hvor det sejler lige så meget i Lyngby som i OB? Eller Glen som senest blev fyret i Norrköbing? Ja, det er nogle fantastiske bud må jeg sige.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Til jer der ikke så Onside, kan jeg fortælle, at Peter Christiansen og Per Frimann rettede en meget detaljeret kritik af årsagen til OB`s manglende præstationer på hjemmebane og i øvrigt. Kritikpunkterne var meget lig mit indlæg fra i nat på "Nedtakt Viborg - kampen", som jeg derfor ikke gentager her.
                Kommentatorerne mente også, at ledelsen har fejlet stort og uansvarligt ved at fortsætte med SK som cheftræner og samtidig med de assistenter, som også havde været medansvarlige i Alm sumpen, som det blev udtrykt.
                I stedet burde ledelsen have ansat et helt nyt trænerteam med en rutineret cheftræner som Bo H, David N eller Glen Riddersholm i spidsen.
                altså indtil for 3 kampe siden gik det faktisk ganske godt.

                Syntes opstarten så fin ud - og de sidste 5 kampe af grundspillet fik vi de point vi kunne håbe på. Der var endda flere gode præstationer. Der var jeg da positiv og klart med pil op.

                Men Vejle hjemme - uha det var sløjt at se til, Vejle og særligt med Albintosa - den nød kan vi åbenbart ikke knække

                - Lyngby kampen er svær at bruge til noget i den sammenhæng

                Og så Viborg hjemme uha.

                Det er den forbandelse der hviler over hjemmebanen man skal have bugt med - og tænker ikke nødvendigvis de 3 nævnte trænere havde kunnet gøre så meget andet.

                Bo H. var jo tydeligvis aldrig en mulighed.

                David N. havde jeg selv lidt håbet på - og begyndte at ryste lidt da Lyngby hentede ham...men det har da heller ikke været overbevisende

                Og Glen - bare nej Tak!

                Det er let at sige OB ikke har gjort det godt nok - det er jo tydeligt for enhver. Men når man ikke har andre bud end det der...tja "eksperter"...

                personligt vil jeg kigge mere på transfervinduet; de 2 man hentede har været rigtigt fine signings. Problemet er for mig at se dem man ikke hentede. Angrebet fint man ville give Luca chancen og Fenger arbejder jo altid godt - men score desværre for lidt. Det samme kan jo siges om Kadrii - indsatsen er der som regel intet at sige til, men vi mangler mål.

                Og så midtbanen - fint man rykkede Al Hajj derned - han har været fremragende på den position...men det er ligesom om de andre hold har læst den - og hvad så?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  altså indtil for 3 kampe siden gik det faktisk ganske godt.

                  Syntes opstarten så fin ud - og de sidste 5 kampe af grundspillet fik vi de point vi kunne håbe på. Der var endda flere gode præstationer. Der var jeg da positiv og klart med pil op.

                  Men Vejle hjemme - uha det var sløjt at se til, Vejle og særligt med Albintosa - den nød kan vi åbenbart ikke knække

                  - Lyngby kampen er svær at bruge til noget i den sammenhæng

                  Og så Viborg hjemme uha.

                  Det er den forbandelse der hviler over hjemmebanen man skal have bugt med - og tænker ikke nødvendigvis de 3 nævnte trænere havde kunnet gøre så meget andet.

                  Bo H. var jo tydeligvis aldrig en mulighed.

                  David N. havde jeg selv lidt håbet på - og begyndte at ryste lidt da Lyngby hentede ham...men det har da heller ikke været overbevisende

                  Og Glen - bare nej Tak!

                  Det er let at sige OB ikke har gjort det godt nok - det er jo tydeligt for enhver. Men når man ikke har andre bud end det der...tja "eksperter"...

                  personligt vil jeg kigge mere på transfervinduet; de 2 man hentede har været rigtigt fine signings. Problemet er for mig at se dem man ikke hentede. Angrebet fint man ville give Luca chancen og Fenger arbejder jo altid godt - men score desværre for lidt. Det samme kan jo siges om Kadrii - indsatsen er der som regel intet at sige til, men vi mangler mål.

                  Og så midtbanen - fint man rykkede Al Hajj derned - han har været fremragende på den position...men det er ligesom om de andre hold har læst den - og hvad så?
                  Jeg havde gerne set Glen i Ådalen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Jeg havde gerne set Glen i Ådalen
                    det mener du ikke vel??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                      Er det ikke lige så useriøst at sammenligne os med FCK og FCM? Alle ved jo, vi ikke er i nærheden.
                      Jeg sammenlignede med nogle i samme liga - kan du ikke se forskellen ?

                      Vi kunne jo med få bedre resultater havde været med i mesterskabsspillet, men det berettiger vores spil ikke til i øjeblikket.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        det mener du ikke vel??
                        Jo

                        Mener han kunne gøre en forskel qua sin erfaring/kvalifikationer.

                        Hvad har du imod ham ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jo

                          Mener han kunne gøre en forskel qua sin erfaring/kvalifikationer.

                          Hvad har du imod ham ?
                          haha ja ok - det bliver vi så aldrig enige om


                          edit: kender ikke manden - han er sikkert flink nok. Kan bare ikke døje ham, det er bare en af de ting
                          Last edited by mhbp; 15-04-2024, 09:27.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Bo Henriksen, altså manden der gør det flot i Bundesligaen? David Nielsen, altså den rutinerede cheftræner hvor det sejler lige så meget i Lyngby som i OB? Eller Glen som senest blev fyret i Norrköbing? Ja, det er nogle fantastiske bud må jeg sige.
                            De henviste til, hvad vi skulle havde gjort, ikke nu.

                            Tror gerne Bo ville til klubben efter Zürich, men fik jo et bud fra Mainz, mens vi åbenbart ikke fandt ham interessant.

                            Tror David ville være bedre end SK, da han er mere kontant/indpisker.

                            Skal Glen bortdømmes for en fyring i Sverige ? Så er der snart ikke mange trænere at vælge i mellem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              haha ja ok - det bliver vi så aldrig enige om


                              edit: kender ikke manden - han er sikkert flink nok. Kan bare ikke døje ham, det er bare en af de ting
                              Okay, det er fair nok, men tror han kunne ruske lidt op i truppen

                              Syntes ellers han var meget sympatisk i Offside (hvilket han faktisk også er i virkeligheden).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Til jer der ikke så Onside, kan jeg fortælle, at Peter Christiansen og Per Frimann rettede en meget detaljeret kritik af årsagen til OB`s manglende præstationer på hjemmebane og i øvrigt. Kritikpunkterne var meget lig mit indlæg fra i nat på "Nedtakt Viborg - kampen", som jeg derfor ikke gentager her.
                                Kommentatorerne mente også, at ledelsen har fejlet stort og uansvarligt ved at fortsætte med SK som cheftræner og samtidig med de assistenter, som også havde været medansvarlige i Alm sumpen, som det blev udtrykt.
                                I stedet burde ledelsen have ansat et helt nyt trænerteam med en rutineret cheftræner som Bo H, David N eller Glen Riddersholm i spidsen.
                                Du har ret. Hørte ikke Glen nævnt. Sørensen kritiserede bla SK for hans behandling af kulturbærere, som han dermed mistede.
                                Og her er link: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ter-ob-stopper
                                Last edited by Ruben; 15-04-2024, 09:56.

                                Comment

                                Working...
                                X