Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det kræver jo at de gør noget helt anderledes i forhold til udebane kampe. At der er en helt anden tilgang til kampene.

    Ud over der kan være den der med at hjemmeholdet ikke kan stille sig ned og forsvarer - men skal være mere spilstyrende, så kan jeg heller ikke se hvad det skulle være. Ud over tilfældigheder og uheld.

    Første kamp mod Randers var så godt som vundet, Lyngby hvor VAR bryder ned, Hvidovre hvor Krogh lige har overtaget og erkender han blev for ambitiøs. Det er ikke hjemme mod FCK og BIF man skal forvente de sejre kommer.

    - men de kampe vi SKULLE vinde har alt bare været forkert, timing osv - og så er det blevet selvforstærkende.

    Tror den eneste kur er en sejr...så vi skal stå godt i aften - holde nullet og så håbe på at Max løber det forkerte sted hen på et hjørnespark så vi kan få den grimmeste 1-0 sejr. Og så ellers være totalt ligeglade med hvem der er spildominerende og har mest boldbesiddelse osv. En grim sejr og 3 point
    Men jeg syntes jo netop at indstillingen til hjemmekampene har været forkert og man ikke bare har været uheldig.
    Selvfølgelig kan man også have en defensiv tilgang på hjemmebane. Tror at fansne hellere vil have en afventende tilgang til kampen i stedet for at man løber ind i kniven … det har man gjort tre gange mod hold der ligger under stregen …
    Bare at vinde grimt læser jo ikke problemet .. enig i at det vil løsne op for en masse spændinger og skabe en ufori men problemet er der stadig og skal adresseres.
    Det er en skændsel at have de (overordnet) bedste/dyreste spillere og så ikke kunne skabe et hold.
    OB burde kunne skabe er hold og en spillestil der om ikke moste de øvrige bund5 hold så i hvert fald kunne være overbevisende men realiteten er at man jo ikke engang er på niveau med nogle af de andre hold.
    Græmmes når jeg i de seneste SFÅ podcast kan høre både Krogh og Hjorte snakke om tilpasning til modstanderne og afvente hvad de kommer med .. hvad fanden er det for en indstilling …

    Og der er forskel på at have en plan om at være afvendtende og udnytte sine styrker på at komme hurtigt frem mod mål (som på udebane) i forhold til at være afventende på hvad modstanderne kommer med og reagere på det …

    Vær nu lidt proaktive og agere frem for at reagere .. man kan godt styre en kamp defensiv ved at lukke ned foran eget mål og gå hurtigt på modstanderne .. også på hjemmebane..
    Last edited by Plum; 12-04-2024, 14:49.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Men jeg syntes jo netop at indstillingen til hjemmekampene har været forkert og man ikke bare har været uheldig.
      Selvfølgelig kan man også have en defensiv tilgang på hjemmebane. Tror at fansne hellere vil have en afventende tilgang til kampen i stedet for at man løber ind i kniven … det har man gjort tre gange mod hold der ligger under stregen …
      Bare at vinde grimt læser jo ikke problemet .. enig i at det vil løsne op for en masse spændinger og skabe en ufori men problemet er der stadig og skal adresseres.
      Det er en skændsel at have de (overordnet) bedste/dyreste spillere og så ikke kunne skabe et hold.
      OB burde kunne skabe er hold og en spillestil der om ikke moste de øvrige bund5 hold så i hvert fald kunne være overbevisende men realiteten er at man jo ikke engang er på niveau med nogle af de andre hold.
      Græmmes når jeg i de seneste SFÅ podcast kan høre både Krogh og Hjorte snakke om tilpasning til modstanderne og afvente hvad de kommer med .. hvad fanden er det for en indstilling …

      Og der er forskel på at have en plan om at være afvendtende og udnytte sine styrker på at komme hurtigt frem mod mål (som på udebane) i forhold til at være afventende på hvad modstanderne kommer med og reagere på det …

      Vær nu lidt proaktive og agere frem for at reagere .. man kan godt styre en kamp defensiv ved at lukke ned foran eget mål og gå hurtigt på modstanderne .. også på hjemmebane..
      Ja det er en skændsel at man ikke har været i stand til at bygge et bedre hold - men det er vel et større tema...og næppe grunden til vi endnu ikke har vundet på hjemmebane - da vi godt kan finde ud af at vinde ude.

      For mig at se er det en balancegang - man er tydeligvis nødt til at ændre noget / have en anden tilgang til kampene. Men går man for meget ned af den vej - og retter for meget ind, ikke efter holdet man møder men banen man spiller på tænker jeg også det kan være med til at al den negativitet/uheld eller hvad vi kalder det sætter sig i hovedet på spillerne.

      Så tror man langt hen af vejen er nødt til at gribe kampene an som altid - tro på man kan vinde (selv på hjemmebane) men selvfølgelig ikke være for naiv i sin tilgang. Men bliver vi for defenssive og losser alt væk så snart det kommer over midterlinjen så ender vi heller ikke med at få skabt noget.

      Helt grundlæggende så tror jeg ikke det er manglende vilje fra spillerne eller trænerteamet - vidste de hvad der skulle til for at ændre situationen så havde de gjort det. Men det er desværre en ond spiral der har sat sig - og som vil blive påtalt igen og igen til vi får den skide sejr i hus.

      Comment


        Vejle - Randers søndag; hvem skal man snart holde med? Sejr til Randers så er både de og Viborg trukket fra os - men vi holder så Vejle under os ihvertfald en uge mere. En Vejle sejr sender os nok under stregen - men trækker så hele feltet sammen så også Randers er blandet ind nedrykningsspillet...kæft det ser grimt ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Vejle - Randers søndag; hvem skal man snart holde med? Sejr til Randers så er både de og Viborg trukket fra os - men vi holder så Vejle under os ihvertfald en uge mere. En Vejle sejr sender os nok under stregen - men trækker så hele feltet sammen så også Randers er blandet ind nedrykningsspillet...kæft det ser grimt ud
          Det er da slet ikke noget at være i tvivl om. Pyt med hvor mange hold der trækker fra os. Det eneste vigtige er, at der er to hold under os, når sidste spilledag er overstået og der er chancen for at det er Vejle, større end for at det er Randers, så det er en No brainer. Tvivler dog på, at der ligger andre end Hvidovre under os, når sidste slutfløjt har lydt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

            Det er da slet ikke noget at være i tvivl om. Pyt med hvor mange hold der trækker fra os. Det eneste vigtige er, at der er to hold under os, når sidste spilledag er overstået og der er chancen for at det er Vejle, større end for at det er Randers, så det er en No brainer. Tvivler dog på, at der ligger andre end Hvidovre under os, når sidste slutfløjt har lydt.
            Som jeg altid siger. Det er fløjtende ligegyldigt hvordan de andre resultater ender. Kun OB kan skaffe point til sig selv. Og vi mangler ca 10 point.
            Det bliver tættere end jeg i min vildeste fantasi havde troet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Som jeg altid siger. Det er fløjtende ligegyldigt hvordan de andre resultater ender. Kun OB kan skaffe point til sig selv. Og vi mangler ca 10 point.
              Det bliver tættere end jeg i min vildeste fantasi havde troet.
              det er så bare ikke helt rigtigt. Ville være rart om vi kunne klare situationen selv - men kan jo sagtens ende ud et sted hvor vi har brug for "hjælp" fra andre dårlige hold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Som jeg altid siger. Det er fløjtende ligegyldigt hvordan de andre resultater ender. Kun OB kan skaffe point til sig selv. Og vi mangler ca 10 point.
                Det bliver tættere end jeg i min vildeste fantasi havde troet.
                Vi rykkede ned, da vi tabte hjemme til Vejle. Vi kommer til at rykke ned med tre point op.

                Comment


                  Spørgsmålet er om spillerne i OB fatter alvoren når de ligger næstsidst?, det ser ikke ud som om man har fattet alvoren. Amatører.......

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    det er så bare ikke helt rigtigt. Ville være rart om vi kunne klare situationen selv - men kan jo sagtens ende ud et sted hvor vi har brug for "hjælp" fra andre dårlige hold.
                    Ja, og derfor skal alle hold, også Randers, slå Vejle. Vi skal gå efter at holde 10pladsen. Intet andet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Vejle - Randers søndag; hvem skal man snart holde med? Sejr til Randers så er både de og Viborg trukket fra os - men vi holder så Vejle under os ihvertfald en uge mere. En Vejle sejr sender os nok under stregen - men trækker så hele feltet sammen så også Randers er blandet ind nedrykningsspillet...kæft det ser grimt ud
                      Altså, der er da ingen tvivl. RFC og VFF skal vinde alle kampe over bund 3 og så må vi håbe at OB kan hente 1-2 point mere end dem. OB står det ringeste sted siden sidste nedrykning lige nu.

                      Comment


                        Randers foran... tak Daniel

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Randers foran
                          Og Hvidovre holder stand …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Hvidovre har bestemt muligheder i deres kamp

                            Comment


                              Lyngby brænder straffe !

                              Comment


                                Det er nu vi får se hvad VB og Lyngby er lavet af.

                                VB mod den nok sværeste modstander, og bagud.
                                Lyngby som jo bare SKAL vinde den kamp om nogen.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X