Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tak til SFÅs crew for fin kommentering i dag, det var flere niveauer over VB-kampen. Det var imø fint, sagligt/fagligt nøgternt og sobert
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Tak til SFÅs crew for fin kommentering i dag, det var flere niveauer over VB-kampen. Det var imø fint, sagligt/fagligt nøgternt og sobert
      Helt enig, det var ikke "kun" på banen at det var rigtig godt i dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Tak til SFÅs crew for fin kommentering i dag, det var flere niveauer over VB-kampen. Det var imø fint, sagligt/fagligt nøgternt og sobert
        Enig, eksempelvis Parsum er fin, men til specifikke emner i en podcast, da han ellers "taler kampen ihjel".

        Vil dog gerne have, at der kun er to, der kommenterer, da de ellers taler i munden på hinanden.

        Gerne en der kommenterer kampen og en der byder ind med anekdoter/data.

        Edit: dette har ikke noget med Parsum at gøre (et eksempel), men formen / sammensætningen af kommentatorer... inden jeg bliver endnu mere slagtet !
        Last edited by Online; 09-07-2023, 13:23.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Bedømt fra dagens kamp kan der blive en rigtig god sæson for os. Vi dominerede en af sidste års tophold fuldstændig i begge halvleg og kunne god have scoret otte gange i sted af de fire kasser vi bankede ind. Viborg kom ikke mere end til to halvgode chancer og et heldigt stolpespark.
          Kan god lide hvad kunne se der på banen: roligt og sikker opbygningsspil hvor vi trykker på speederen hvis muligheden åbner sig. Manneh og Koehler er en stærk kombination der på 6er-positionen som lukker ned for meget og aflaster forsvaret fremragende. Fint offensivspil som skifter mellem hurtigt og direkt gennembrudtspil og god fungerende spil i små rum. Også indskiftere er ikke faldet fra, det var meget lovende.
          Jeg var også glad for det jeg så. Især Rami, Sven, Aske, Charly og Manneh - var jeg glad for.

          Vi skal dog huske det er Viborgs første træningskamp, de har været i gang i en uge - men derfor er det stadig imponerende at vinde over sidste sæsons nr 4 med 4-0

          Comment


            Vi sad på den kamp der. Igen må jeg pointere at det er fremragende at vi spiller med så få berøringer fra boldholderen nu som vi gør, der skulle vi langt hen i sidste sæson før det var tilfældet.

            Vi får brudt fint igennem både ved at sende bolden bag deres kæde, men også ved dygtigt at bygge spillet op.

            Nu er det her én kamp og vi skal se det udmønte sig i noget stime og tage det med over i vores sæsonstart men det ser lovende ud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Vi sad på den kamp der. Igen må jeg pointere at det er fremragende at vi spiller med så få berøringer fra boldholderen nu som vi gør, der skulle vi langt hen i sidste sæson før det var tilfældet.

              Vi får brudt fint igennem både ved at sende bolden bag deres kæde, men også ved dygtigt at bygge spillet op.

              Nu er det her én kamp og vi skal se det udmønte sig i noget stime og tage det med over i vores sæsonstart men det ser lovende ud.
              Vi må knibe os selv i armen og minde os selv om at det kun var en træningskamp med en modstander der spiller første kamp. Ofte har vi nævnt at nederlag i opvarmningen "kun" var opvarmingskampe til at få relationerne på plads. RFC kommer om 14 dage med et helt andet tryk end VFF præsterede i dag.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Tænker nu ikke man skal regne med Randers er stærkere end Viborg . Det var en trænings kamp og det så fint ud.
                mere skal man ikke ligge i det tænker jeg.

                Comment


                  Efter dagens træningskamp fangede vi Tobias Slotsager og Charly Horneman til lidt kommentarer.

                  Kommentarer fra Slotsager og Horneman efter Viborg-kampen - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                    Tænker nu ikke man skal regne med Randers er stærkere end Viborg . Det var en trænings kamp og det så fint ud.
                    mere skal man ikke ligge i det tænker jeg.
                    Jeg tror Viborg er stærkere end Randers til sæsonstart - synes Randers havde det meget svært i slutningen sf sæsonen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Helt enig. Bjørn er en okay spiller at have, men på ingen måde en profil grundet hans præstationer. Han kan vurderes til en langt bedre karakter for sin attitude, her er han stærk.

                      Vurderingerne af af vores spillere/ indkøb/præstationer kan imo deles op i to katagorier.

                      Vi kan vurdere dem i henhold til den ambition ledelsen lægger for dagen, top 4 i gode, top 6 i dårlige sæsoner. Her skal spillerne være af en kvalitet som løfter os, de skal være rimelig stabile i deres præstationer, og de rutinerede profiler skal kunne være en bærende del af holdet som vores unge kan læne sig op ad. Her er Bjørn en spiller som burde være 3. valg til pladsen i det centrale forsvar.

                      Vi kan også vurdere dem ud fra det hvor vi befinder os i ligaen, altså omkring 8. pladsen, her skal spillerne blot have en kvalitet som er nok til at holde os i ligaen i dårlige sæsoner, og kan snige os i top 6 på sæsoner hvor alt klapper, eller være inde i kampen om 7. pladsen i de gennemsnitlige sæsoner. I denne kategori er Bjørn en glimrende spiller.
                      Første stik til BW ud fra takterne i dag. Jeg både håber og tror de spillere vi har nu vitterlig er bedre end dem vi havde for 1 år siden.

                      Og så håber jeg og tror resultaterne bliver derefter.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Jeg tror Viborg er stærkere end Randers til sæsonstart - synes Randers havde det meget svært i slutningen sf sæsonen
                        Tror også Viborg er bedre når sæsonen går igang, men jeg tror Randers kommer til at stå bedre forberedt og motiveret end VFF gjorde i dag.
                        Sejren var flot og spillet lover uden tvivl godt for os, men vi stiller op med mange nye som skal stå klar til at æde sig selv for at komme på holdet. VFF har ikke rigtig været igang på transfermarkedet, hverken ind eller ud. For dem er det bare meter i benene og undgå skader. Holdet giver mere eller mindre sig selv og de skal bare have tiden til at gå indtil sæsonstart. Motivation til forskel gør meget I fodbold

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Første stik til BW ud fra takterne i dag. Jeg både håber og tror de spillere vi har nu vitterlig er bedre end dem vi havde for 1 år siden.

                          Og så håber jeg og tror resultaterne bliver derefter.

                          MvH ChrisOB
                          Når ChrisOB tror på det, tror jeg sgu også på det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Når ChrisOB tror på det, tror jeg sgu også på det
                            høhø

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Når ChrisOB tror på det, tror jeg sgu også på det
                              Jeg har forsigtig optimisme. ;-) Jeg var jo ret sikker på at den trup vi havde sidste år ikke var god nok. I dag var der spillere på banen, der har været skolet i Ajax, Dortmund og Barcelona. Det er allerede dér lidt bedre end Stabæk, AB og Vendsyssel. Al ære og respekt til dem.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Men vi kan vel godt være enige om efter dagens kamp, er det faktisk kun den ene CB position, der er tvivl om, hvem der skal starte mod Randers?

                                Ser alle andre som sikre i øjeblikket, hvis ikke der kommer skader

                                Comment

                                Working...
                                X