Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Det var andre tider... tror ikke vi ser kampbolden blive leveret igen på den måde
https://faa.dk/bagsiden/den-dag-en-t...odense-stadion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægDet var andre tider... tror ikke vi ser kampbolden blive leveret igen på den måde
https://faa.dk/bagsiden/den-dag-en-t...odense-stadion
Lad os alle lade som om, at vi er anderledes end vi er
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
Det gør du ikke. Du fremstår som den idiot, du er. Flot!
Du virker godt nok som en klaphat ud fra de 2 sidste posts du har lavet herinde. Prøv lige at skru lidt ned for den skarpe retorik og evt komme med nogle konstruktive indlæg i stedet for det der du har gang i
- Likes 10
Comment
-
Beklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig vis har fået kvindefodbold tilbage i klubben. Jeg synes, vi skylder piger og kvinder respekt. Tænk på den fremgang der har været på tribunerne af kvinder og piger. Det er fantastisk. Dem skal vi inkludere i fællesskabet, og det gør vi ikke ved nedladende kønsnormative kommentarer.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlægNogen der ved om Markus Jensen er med på træningslejren?
Han bliver ikke nævnt i OB's opslag: "Hele førsteholdet samt U19-spilleren Yaya Bojang er nu ankommet i Enchede, hvor træningslejren vil løbe af stablen i en lille uges tid"
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægBeklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig vis har fået kvindefodbold tilbage i klubben. Jeg synes, vi skylder piger og kvinder respekt. Tænk på den fremgang der har været på tribunerne af kvinder og piger. Det er fantastisk. Dem skal vi inkludere i fællesskabet, og det gør vi ikke ved nedladende kønsnormative kommentarer.
Jeg skriver, at kvinder slutshames, hvilket i min optik er en katastrofe. Det er det der kommer ud af ekstremer. Hvorfor må kvinder ikke have lov til at tage toppen af uden at andre skal nedgøre personen for det? Hvorfor må en mand ikke kigge på en kvinde, der ligger topløs på en offentlig strand, uden at han opfattes som et klamt svin.
Jeg har svært ved at se logikken. Alt det med ulige magtforhold på en arbejdsplads er en helt anden sag. Godt at debatten har fået dat gang i en proces der.
Husk også, at du faktisk, hvis du har børn i den alder, bør hjælpe dem med at få printet nogle samtykkedokumenter, eller få installeret en samtykkeapp på deres telefon, så de ikke kan anklages for overgreb, hvis de går med en pige/dreng hjem fra byen og nogen efterfølgende skifter mening. Det er ved at være meget ekstremt. Min dreng skal i hvert fald ikke have ødelagt sit liv ved en falsk anklage.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
Det gør du ikke. Du fremstår som den idiot, du er. Flot!
Det gider kvinder jo heller ikke.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægBeklager, hvis tonen er for skarp, men jeg synes, det er utroligt, at der præsenteres sådan et gammeldags kvindesyn. Og så netop i en tid, hvor vi lykkelig vis har fået kvindefodbold tilbage i klubben. Jeg synes, vi skylder piger og kvinder respekt. Tænk på den fremgang der har været på tribunerne af kvinder og piger. Det er fantastisk. Dem skal vi inkludere i fællesskabet, og det gør vi ikke ved nedladende kønsnormative kommentarer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Sig du er under tøflen, uden at sige du er under tøflen en ting der er værre end feminister, er mænd der er ultra feminister. Når mænd først har fået kappet bollerne... så er der ingen vej tilbage.
Det gider kvinder jo heller ikke.
Når det er sagt, så er Phob's indlæg ikke fantastisk nuanceret eller debatfremmende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg prøver lige med en konstruktiv mere civiliseret tone i mit svar. Det gavner tit kommunikationen og åbner derfor op for at forstå hinanden bedre. Grundstenen i et demokrati - debatten. Tror du misforstår mig. I min optik har kønsdebatten taget overhånd. For at undgå den ene yderlighed er vi nu ved at ende i den anden yderlighed. Der er nu danske firmaer, som er ved at indføre forbud mod at komplimentere hinandens påklædning, da det kan opfattes som en krænkelse. Det er i min optik tegn på en ny syg kultur bare i den anden lejr. Ekstremer er i min optik ofte farlige og ødelæggende.
Jeg skriver, at kvinder slutshames, hvilket i min optik er en katastrofe. Det er det der kommer ud af ekstremer. Hvorfor må kvinder ikke have lov til at tage toppen af uden at andre skal nedgøre personen for det? Hvorfor må en mand ikke kigge på en kvinde, der ligger topløs på en offentlig strand, uden at han opfattes som et klamt svin.
Jeg har svært ved at se logikken. Alt det med ulige magtforhold på en arbejdsplads er en helt anden sag. Godt at debatten har fået dat gang i en proces der.
Husk også, at du faktisk, hvis du har børn i den alder, bør hjælpe dem med at få printet nogle samtykkedokumenter, eller få installeret en samtykkeapp på deres telefon, så de ikke kan anklages for overgreb, hvis de går med en pige/dreng hjem fra byen og nogen efterfølgende skifter mening. Det er ved at være meget ekstremt. Min dreng skal i hvert fald ikke have ødelagt sit liv ved en falsk anklage.
Comment
Comment