Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
At vi vinder og Lyngby taber mod Hvidovre ser jeg som et super urealistisk scenarie.
Indtil det er matematisk umuligt så har jeg tænkt mig at tro tro tro på det. Havde Lyngby tabt i dag, havde vi stadig skulle vinde i Viborg for at være sikre. Intet har ændret sig, og vi skal bare have fokus på at vinde i Viborg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Der er simpelthen sket vildere ting i fodboldhistorie end ovenstående scenarie. fodbold er fodbold, Hvidovre med friløber og slagtet i feltet efter 2 min. Nede med en mand og bagud med en pind?
Indtil det er matematisk umuligt så har jeg tænkt mig at tro tro tro på det. Havde Lyngby tabt i dag, havde vi stadig skulle vinde i Viborg for at være sikre. Intet har ændret sig, og vi skal bare have fokus på at vinde i Viborg.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Naturligvis skal vi det, men lige meget om miraklet sker at Lyngby taber til Hvidovre og vi vinder i Viborg, så vil jeg stadig holde på at Krogh, Enrico, Westström og Thorborg alle har fejlet big time.
OB….en professionel amatørklub!.
Jeg skal dog nok følge med ned, men det er godt nok pinligt at klubben skal drives så amatøragtigt.
Der er masser af ting, vi kan og skal kritisere, særligt denne sæson. Ingen synes en nedrykkersæson er en succes heller ikke mig, men jeg er ikke enig i, at der på alle parametre er fejlet Big Time.
Men vi har jo lov til at være uenige.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Matchbold er ligegyldigt, hvis vi taber i Viborg.
Vi har hele tiden skullet vinde, alt andet er ligegyldigt.
- Likes 7
Comment
-
Jeg glæder mig mere til næste sæson, end jeg har gjort længe - uagtet hvilken række OB skal spille i.
Hvis ikke de sidste 3 års afvikling af klubben kulminerende med dét, vi ser nu, leder til refleksion ved ejerkredsen, så vil intet gøre det.
Frem for alt glæder jeg mig til at se et hold som mod Randers!
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg glæder mig mere til næste sæson, end jeg har gjort længe - uagtet hvilken række OB skal spille i.
Hvis ikke de sidste 3 års afvikling af klubben kulminerende med dét, vi ser nu, leder til refleksion ved ejerkredsen, så vil intet gøre det.
Frem for alt glæder jeg mig til at se et hold som mod Randers!Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg glæder mig mere til næste sæson, end jeg har gjort længe - uagtet hvilken række OB skal spille i.
Frem for alt glæder jeg mig til at se et hold som mod Randers!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
Sjovt, jeg har det på samme måde. Er fuldstændig rasende over elendigheden og de idioter, der har kørt os i sænk, men tænk nu hvis dette er lavpunktet! Tænk hvis vi får en sund og gedigen genopbygning! Jeg tør næsten ikke tro det, men det er vel en mulighed?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
Sjovt, jeg har det på samme måde. Er fuldstændig rasende over elendigheden og de idioter, der har kørt os i sænk, men tænk nu hvis dette er lavpunktet! Tænk hvis vi får en sund og gedigen genopbygning! Jeg tør næsten ikke tro det, men det er vel en mulighed?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Noget af det jeg er super ærgelig over er at vi endelig får en hybridbane som vi har sukket efter, samt opgraderede træningsforhold. For så at skal ned i Nordicbet, fordi ledelsen er uduelig til at drive fodbold.
Er det nyt sædebetræk i den bus som skal køre os rundt og tigge om lånebaner?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvilke opgraderinger af træningsforholdene får vi?
Er det nyt sædebetræk i den bus som skal køre os rundt og tigge om lånebaner?
Synes jeg læste et tidspunkt at der skulle laves noget ved ådalen så den kunne bruges meget mere.
Comment
Comment