Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Jeg synes i øvrigt man skal lytte til det seneste afsnit af Stemmer fra Ådalen, det er en meget god udsendelse. Læg især mærke til hvad Martin Davidsen siger vedrørende Thorborgs rolle i det sportslige setup, omkring 1 time og 25 minutter inde i afsnittet. Det er lidt interessant
    Jeg har desværre ikke mulighed for at høre det.

    Kan du give et kort referat ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg har desværre ikke mulighed for at høre det.

      Kan du give et kort referat ?
      Han nævner at ejerskabet blandede sig i om hvorvidt OB skulle hente en tidligere spiller tilbage i sommervinduet (går ud fra han mener Barrett). Wesström ville angiveligt gerne, men blev overruled af ejerskabet.
      Da klubben skulle lede efter en ny træner tilbage i December, der blev Wesström ikke taget med på råd fordi meningen var at han også skulle ud. Det endte så ikke med at ske, og så kørte de bare videre med Søren Krogh

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Han nævner at ejerskabet blandede sig i om hvorvidt OB skulle hente en tidligere spiller tilbage i sommervinduet (går ud fra han mener Barrett). Wesström ville angiveligt gerne, men blev overruled af ejerskabet.
        Da klubben skulle lede efter en ny træner tilbage i December, der blev Wesström ikke taget med på råd fordi meningen var at han også skulle ud. Det endte så ikke med at ske, og så kørte de bare videre med Søren Krogh
        Tror det var Rasmus Falk. Ifølge én kilde, var det muligt, men NT sagde nej.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Tror det var Rasmus Falk. Ifølge én kilde, var det muligt, men NT sagde nej.
          Tror du virkelig? Jeg har bare aldrig anset det som værende særlig realistisk at han skulle vende hjem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Han nævner at ejerskabet blandede sig i om hvorvidt OB skulle hente en tidligere spiller tilbage i sommervinduet (går ud fra han mener Barrett). Wesström ville angiveligt gerne, men blev overruled af ejerskabet.
            Da klubben skulle lede efter en ny træner tilbage i December, der blev Wesström ikke taget med på råd fordi meningen var at han også skulle ud. Det endte så ikke med at ske, og så kørte de bare videre med Søren Krogh
            Takker

            Har jo flere gange påpeget at BW ofte bliver overruled, når folk er efter ham !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Tror du virkelig? Jeg har bare aldrig anset det som værende særlig realistisk at han skulle vende hjem
              Ifølge kilde i organisationen. Så var det muligt. Falk havde fået at vide af Nestrup i FCK at han ikke skulle spille afgørende rolle, er det jo også senere kommet frem. Jeg tror 100% på det. Men måske har han været latterlig dyr - det ved jeg ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Takker

                Har jo flere gange påpeget at BW ofte bliver overruled, når folk er efter ham !
                Overruled eller ej. Hvis man starter så stor en udskiftning så skal man hente kvalitet og typer ind som kan bære det og begge klarede han ikke. Og hvis han faktisk ikke havde muligheden at udfylde rollen og udgaven han står for så hvorfor sag de han ikke op? Han nyder ja åbenbart at optræde som "Mr. Cool" proppet med selvtillid til sidste hår af skægget som souveræn klarer alt og så er han kun en lille nikkedukke? Kun en skuespiller og gøgler uden stolthed? Han kunne have sagt "nej" men det gjorde han ikke så han er medansvarlig i stor omfang for den her ødelæggelse.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Overruled eller ej. Hvis man starter så stor en udskiftning så skal man hente kvalitet og typer ind som kan bære det og begge klarede han ikke. Og hvis han faktisk ikke havde muligheden at udfylde rollen og udgaven han står for så hvorfor sag de han ikke op? Han nyder ja åbenbart at optræde som "Mr. Cool" proppet med selvtillid til sidste hår af skægget som souveræn klarer alt og så er han kun en lille nikkedukke? Kun en skuespiller og gøgler uden stolthed? Han kunne have sagt "nej" men det gjorde han ikke så han er medansvarlig i stor omfang for den her ødelæggelse.
                  Der er vel en grund til, at han satte sit hus til salg. Mon ikke han har en gentlemanaftale med NT så han stopper efter sæsonen. Der var jo rigeligt med ændringer i organisationen i efteråret. Hvis BW var røget havde vi jo stået uden direktør, vicedirektør, chefscout og cheftræner på samme tid, hvilket selv for NT nok var lidt for meget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Der er vel en grund til, at han satte sit hus til salg. Mon ikke han har en gentlemanaftale med NT så han stopper efter sæsonen. Der var jo rigeligt med ændringer i organisationen i efteråret. Hvis BW var røget havde vi jo stået uden direktør, vicedirektør, chefscout og cheftræner på samme tid, hvilket selv for NT nok var lidt for meget.
                    Men de siger jo i programmet at han faktisk stod til at ryge i december(som jeg forstår det) men så alligevel skal blive sammen med Søren Krogh ​​​​​​
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                      Men de siger jo i programmet at han faktisk stod til at ryge i december(som jeg forstår det) men så alligevel skal blive sammen med Søren Krogh ​​​​​​
                      Ja, nok derfor bl.a. huset blev sat til salg. Tror ikke NT alligevel ville have et januarvindue uden en sportslig ansvarlig, hvis anløseren ikke var fundet !
                      Last edited by Online; 12-05-2024, 17:11.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Ifølge kilde i organisationen. Så var det muligt. Falk havde fået at vide af Nestrup i FCK at han ikke skulle spille afgørende rolle, er det jo også senere kommet frem. Jeg tror 100% på det. Men måske har han været latterlig dyr - det ved jeg ikke.
                        Fair nok. Hans løn ville måske også være så stor så det ikke ville være forsvarligt at hente ham, hvem ved.
                        Men jeg synes dog stadig det er hovedrystende at vi gang på gang ender i en situation hvor Niels Thorborg sidder og træffer sportslige beslutninger. Det går aldrig godt

                        Comment


                          OB er langsomt blevet først en ligegyldighed og nu en cirkus- og gøglerklub under NT. En langsom afvikling.

                          Den her klub og den her by har simpelthen fortjent en anden ejer. Nægter NT det, så må han i det mindste tale sin sag. NT skylder at åbne munden og stå direkte til regnskab for de sidste mange år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            OB er langsomt blevet først en ligegyldighed og nu en cirkus- og gøglerklub under NT. En langsom afvikling.

                            Den her klub og den her by har simpelthen fortjent en anden ejer. Nægter NT det, så må han i det mindste tale sin sag. NT skylder at åbne munden og stå direkte til regnskab for de sidste mange år.
                            Det tror jeg ikke på! Vi får højst en skriftlig redegørelse med en ny portion luftfrikadeller præsenteret som en strategi... Som nogle af hans håndlangere har udfærdiget for ham
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              Men de siger jo i programmet at han faktisk stod til at ryge i december(som jeg forstår det) men så alligevel skal blive sammen med Søren Krogh ​​​​​​
                              Kan måske også forklare lidt af hans arrogance de sidste par gange han er blevet interviewet, han ved måske godt at han er dead man walking, så OB rager ham måske absolut intet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Nå, håbede da mindst på et Viborg point og en livline.
                                ... men nu er det sgu nok slut. 4 point og en dårligere målscore bliver godt nok svært.
                                Tak for lort Viborg, men vi ligger som vi selv har redt.

                                OB i 1. division og det er ikke engang specielt overraskende.

                                Comment

                                Working...
                                X