Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Start11 2023/2024 revolverende ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Martin Hansen er selvfølgelig lidt et specialtilfælde, men i realiteten bør vi have en god nok andenmålmand til at vi kan sætte ham af, hvis det ser helt elendigt ud de første 4-5 kampe. Og så tror jeg ikke helt jeg er enig i, at Manneh skulle være i en anden kategori end Owusu, Aske og Turay hvad det angår. Er Turay helt væk fra skærmen de første 4-5 kampe går jeg da ud fra at Luca får chancen i stedet. Viser Owusu sig at være et åbent sår i defensivens højreside får Grubbe naturligvis chancen. Osv. I mine øjne er Manneh i lige så høj grad "første mand på holdkortet" som de tre.
    Jeg er ikke uenig i at vi burde have en god andenmålmand, men jeg tror der skal en del til at slå Hansen af.

    Owusu og Turay lyder som spillere man betaler en fin gage til og jeg tror man kommer til at give dem lidt længere line for at dem forløst på førsteholdet.

    Aske, der mangler jeg det klare alternativ måske Leroy, så ja måske har du ret i at den også er åben.

    Jeg tror dog at slagsudvekslingen er mere åben på midtbanen.
    Last edited by Striwetforlivet!; 25-06-2023, 15:54.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Turay har BW selv sagt er vores nye spidsangriber, men jeg tror nu ikke at Alm og co. lader sig påvirke af det. Så hvis de mener Sabbi evt. er bedste mand så bliver han nok starter. Ang. cf'erne så tror jeg nu Alm ser det som en næsten optimal situation, og lidt et luksusproblem at vælge frit mellem 4 stærke kort. Hvis "hovedpinen" bliver for kraftig kan jeg skaffe en "forlomme" til Esbjerg Sygehus hovedpineklinik hvor datteren arbejder som psykolog .. hun kan helt sikkert hjælpe ham
      det skal han selvf også - kan jo være turay lige skal bruge lidt tid til at blive spillet ind.

      Men mon dog sabbi er her når første runde skal spilles? Skal han en tur hjem til MLS - så åbner deres transfervindue 5 juli

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        det skal han selvf også - kan jo være turay lige skal bruge lidt tid til at blive spillet ind.

        Men mon dog sabbi er her når første runde skal spilles? Skal han en tur hjem til MLS - så åbner deres transfervindue 5 juli
        Det tror jeg han er. Min mavefornemmelse er at han ikke har spillet sin sidste OB kamp og vi skal senere hen i vinduet før der sker noget. Men med Bjørn ved man aldrig helt

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det skal han selvf også - kan jo være turay lige skal bruge lidt tid til at blive spillet ind.

          Men mon dog sabbi er her når første runde skal spilles? Skal han en tur hjem til MLS - så åbner deres transfervindue 5 juli
          omvendt satses der måske på at Sabbi bruger et par kampe på "spile sig selv ud" så at sige. BW vil uden tvivl sige prismaximering

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment

          Working...
          X