Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Start11 2023/2024 revolverende ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Kadrii Frø og Sabbi skal ingen steder, De to første er kulturbærer i klubben, og jeg tror mange undervurderer Kadriis betydning i klubben og på holdet.
    Han er klart den bedste pres spiller vi har og er i mine øjne slet ikke færdig. Lad os nu se hvad de nye kan. Der venter en masse teambuilding med alle de nye, og derfor skal der ikke flere væk, vi mangler blot en 6 ‘er måske tyske Sven .
    jeg vil rigtigt gerne beholde kadrii men tvivler på han får meget spilletid - så er han dyr at have siddende på bænken, og nok vigtigere - kan og vil han affinde sig med det? Kan han det så beholder jeg ham hellere end gerne.

    Frø og Sabbi ser jeg lidt anderledes på, med kontrakt udløb næste sommer så bør man forsøge at få dem solgt. Om man så kan få nok for dem ifht hvor vigtige man anser dem for at være er noget andet.
    - men håber vi bevæger os væk fra et sted hvor vores profiler går gratis.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Jeg tror nu nok, at en skadesfri BP er foran dem nye finne.

      Offensiven ser meget interessant ud - spændende om Sabbi bliver. Frø tror jeg bliver, og jeg håber også, han forlænger.

      I den opstilling er spørgsmålet den centrale midtbane - de to 6ere trækker et kæmpe læs i Alm system. Manneh er glimrende, og så må vi se, hvem han får til makker (og hvilket niveau vedkommende har).
      Jeg er lidt spændt på anførervalget. Jeg var egentlig overbevist om at BP får det, men jeg hælder mest til MH efter han forlængelse. BP ser skrøbelig ud og ham Finnen vi har købt ser ud til aldrig at være skadet. Det kan få stor betydning, hvis BP og Ivan fortsat skranter og skal skånes her i opstarten imens Sauli bare bulrer igennem. Vælges BP er det jo helt givet. Slotsager spiller, fordi han er den bedste og fordi vi kan tjene boksen på at han bare fortsætter som i foråret. BP spiller som anfører og så er de to øvrige backups.

      På 6'eren skal Sven enten være en mega skuffelse eller Mustafic kommer tilbage fra sommerferie som en helt ny spiller, hvis ikke Manneh og Sven spiller derinde.
      Jeg forestiller mig dog at 6'eren er en position, hvor vi virkelig har satellitterne ude igennem hele vinduet. Det er en vigtig position for vores spil, og den er fysisk krævende og har i foråret medført skader til både Mustafic og Manneh. Derfor tror jeg sagtens man kan se os pludselig hente en profileret spiller ind sidst i vinduet, hvor de normalt uopnåelige spillere pludselig kan være indenfor rækkevidde. Men til sæsonstart vil jeg med forbehold for skader eller at Sven-transferen ryger i vasken æde min hat på Alm starter med Manneh og Sven.

      Comment


        #63
        Hansen
        Owusu. Sauli. Slotsager. Aske.
        Manneh. Sven.
        Deedson. Rami. Frøkjær.
        Turay.

        Ellers er der købt ind til bænken
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Meget meget svært at spå om pt. Der er selvfølgelig nogle sikre kort som Hansen,Manneh,Frø og Sabbi. Resten er nye og skal selvfølgelig kæmpe for det. Men mon ikke at Turay og Owusu er hentet med tanke på klare 1.valg. Nogle har brug for en indkøringsperiode og man ved aldrig

          Der bliver kamp om pladserne som aldrig før og hvis alle 4 centerbacks er klar står Alm godt nok med en hoved pine af karat

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hansen
            Owusu. Sauli. Slotsager. Aske.
            Manneh. Sven.
            Deedson. Rami. Frøkjær.
            Turay.

            Ellers er der købt ind til bænken
            så længe sabbi er her så tænker jeg han spiller - og frø på kanten? nej nej nej

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Meget meget svært at spå om pt. Der er selvfølgelig nogle sikre kort som Hansen,Manneh,Frø og Sabbi. Resten er nye og skal selvfølgelig kæmpe for det. Men mon ikke at Turay og Owusu er hentet med tanke på klare 1.valg. Nogle har brug for en indkøringsperiode og man ved aldrig

              Der bliver kamp om pladserne som aldrig før og hvis alle 4 centerbacks er klar står Alm godt nok med en hoved pine af karat
              fint

              vil meget hellere have det problem frem for at vi spiller med de 2 der nu er klar

              Comment


                #67
                I virkeligheden en af de store positive ting der er kommet ud af det vindue her.

                På centerbacks er der godt med kamp om pladserne. Jeg tror egentligt også at der er det på midtbanen, jeg har ikke afskrevet Mustafic endnu, en spiller der først slår
                ​​​​​​igennem efter 6 måneder det har man hørt om før og det er også betalt en fin sum for ham i vinters. På 10'eren virker Frø oplagt men Rami ser også ud til at komme med et Cv hvor han godt kan udfordre. På kanten kan jeg heller ikke pege på en sikker starter (Jeg tænker Sabbi bliver skudt af).

                Det ser ud til at det er lykkedes BW at skabe en trup hvor der er stor konkurrence om pladserne, det kan hurtigt give os et par pladser i tabellen, det er ihvertfald spændende hvem der trækker de længste strå i de dueller.

                ​​​​​​

                ​​​​​

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  fint

                  vil meget hellere have det problem frem for at vi spiller med de 2 der nu er klar
                  Enig. Det giver også bare nogle bedre træninger når de bedste er klar. Selv en amatør som mig kan se kvalitetsforskellen ift når der er mange skader og træningen er fyldt med spillere på uvante positioner og Akademister der lige har tid den dag.
                  For at vi kan flytte os skal alle kæmpe 110% hver eneste dag både på og uden for banen for at være den bedste og at man holder sig klar. Der vil altid være en stamme og sikre kort på et hold fordi de lige har et niveau ekstra. Resten må kæmpe så blodet sprøjter

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Meget meget svært at spå om pt. Der er selvfølgelig nogle sikre kort som Hansen,Manneh,Frø og Sabbi. Resten er nye og skal selvfølgelig kæmpe for det. Men mon ikke at Turay og Owusu er hentet med tanke på klare 1.valg. Nogle har brug for en indkøringsperiode og man ved aldrig

                    Der bliver kamp om pladserne som aldrig før og hvis alle 4 centerbacks er klar står Alm godt nok med en hoved pine af karat
                    Turay har BW selv sagt er vores nye spidsangriber, men jeg tror nu ikke at Alm og co. lader sig påvirke af det. Så hvis de mener Sabbi evt. er bedste mand så bliver han nok starter. Ang. cf'erne så tror jeg nu Alm ser det som en næsten optimal situation, og lidt et luksusproblem at vælge frit mellem 4 stærke kort. Hvis "hovedpinen" bliver for kraftig kan jeg skaffe en "forlomme" til Esbjerg Sygehus hovedpineklinik hvor datteren arbejder som psykolog .. hun kan helt sikkert hjælpe ham

                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Turay har BW selv sagt er vores nye spidsangriber, men jeg tror nu ikke at Alm og co. lader sig påvirke af det. Så hvis de mener Sabbi evt. er bedste mand så bliver han nok starter. Ang. cf'erne så tror jeg nu Alm ser det som en næsten optimal situation, og lidt et luksusproblem at vælge frit mellem 4 stærke kort. Hvis "hovedpinen" bliver for kraftig kan jeg skaffe en "forlomme" til Esbjerg Sygehus hovedpineklinik hvor datteren arbejder som psykolog .. hun kan helt sikkert hjælpe ham
                      Hansen, Leroy, Aske og Turay virker som sikre startere resten ligner maks noget hvor enkelte spillere har en lille fordel.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Hansen, Leroy, Aske og Turay virker som sikre startere resten ligner maks noget hvor enkelte spillere har en lille fordel.
                        Manneh er 100% en af de første på holdkortet IMO

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Manneh er 100% en af de første på holdkortet IMO
                          Jeg har også Manneh og Köhler som starter. Men den er ikke hugget i granit. Jeg forestiller mig ikke at han slipper afsted med at spille de 4-5 første kampe under niveau før han ryger på bænken og samtidigt kommer Sven og Mustafic ud med lun og torden i opstarten og under træningskampene så kunne jeg godt se Manneh starte ude, men ja han er en af dem der har en fordel oven på en god halvsæson.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg har også Manneh og Köhler som starter. Men den er ikke hugget i granit. Jeg forestiller mig ikke at han slipper afsted med at spille de 4-5 første kampe under niveau før han ryger på bænken og samtidigt kommer Sven og Mustafic ud med lun og torden i opstarten og under træningskampene så kunne jeg godt se Manneh starte ude, men ja han er en af dem der har en fordel oven på en god halvsæson.
                            Det gælder vel for alle spillere, de fire du nævner ovenfor inklusiv.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det gælder vel for alle spillere, de fire du nævner ovenfor inklusiv.
                              Der er nok forskellige længder af line som folk får. Jeg har svært ved at se Martin Hansen blive slået af holdet selvom han spiller et par dårlige kampe, der tror jeg linen er kortere på flere af de andre pladser. Så er der også noget med hvor mange lønkroner man har lagt i en spiller og motivationen for at få det til at fungere. Så er spørgsmålet også niveauet på alternativet. Der virker Mustafic til at være tættere på og især hvis han er en af de typer af spillere der lige hæver niveauet efter et halvt år i klubben.
                              Last edited by Striwetforlivet!; 25-06-2023, 15:40.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Der er nok forskellige længder af line som folk får. Jeg har svært ved at se Martin Hansen blive slået af holdet selvom han spiller et par dårlige kampe, der tror jeg linen er kortere på flere af de andre pladser.
                                Martin Hansen er selvfølgelig lidt et specialtilfælde, men i realiteten bør vi have en god nok andenmålmand til at vi kan sætte ham af, hvis det ser helt elendigt ud de første 4-5 kampe. Og så tror jeg ikke helt jeg er enig i, at Manneh skulle være i en anden kategori end Owusu, Aske og Turay hvad det angår. Er Turay helt væk fra skærmen de første 4-5 kampe går jeg da ud fra at Luca får chancen i stedet. Viser Owusu sig at være et åbent sår i defensivens højreside får Grubbe naturligvis chancen. Osv. I mine øjne er Manneh i lige så høj grad "første mand på holdkortet" som de tre.

                                Comment

                                Working...
                                X