Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Start11 2023/2024 revolverende ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Start11 2023/2024 revolverende ..

    Det var det for denne sæson .. der er jo altid næste sæson ..

    Mange forudsætninger men ser frem til flere start11 forstærkninger.

    Martin Hansen/Bernat/Magnus
    Mickelson/Grubbe
    Slotsager/Bjørn
    Mihajlo/Vestergaard
    Aske/?

    Manneh/?/Markus
    Mustafic/?/Ejdum

    ?/Charly
    ?/Mucolli
    Breum/?

    Turay/Kadrii/Luca/Fenger

    Overset nogen?

    Der mangler i den grad nogen på midten .. 2-3 stykker + nok 1 i centerforsvaret .. + 1 venstre back hvis King skal videre ..

    11 afgange hvor halvdelen har været i start11 jævnligt ..
    Farvel til:

    Transferfrie:
    Tverskov
    Skjelvik
    Aron
    Omar
    Skytta
    Zohore

    Forventer salg:
    Minteh - Eftertragtet
    Tongya - virker ikke til at være glad
    Sabbi - et år tilbage og varm.
    Frøkjær - et år tilbage og højnet niveau
    King - ikke meget fremtid i Odense .. måske fritstillelse ..

    Forventer fritstillelse:
    Juwara - markante frustrationer og ingen tid
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Synes du opsummere det meget godt, men Marcus er vel snarere i spil til kant/10er.
    Jeg har også svært ved at se os sælge både Minteh, Sabbi, Frø og Franco og jeg tror personligt at vi holder på både Frø og Franco med mindre der kommer rigtigt flotte bud på dem.

    Tilgengæld kunne jeg sagtens forestille mig at Kadrii overveje sin fremtid - han ligner slet ikke en der passer ind som enlig 9er i Alms system og jeg tror han vil have svært ved at acceptere en sæson med sporadiske korte indhop. De lønkroner må også kunne bruges bedre, selvom hans betydning uden for banen ikke skal underkendes, særligt med farvel til kaptajnen og andre toneangivende spillere.

    Comment


      #3
      Hvor lang tid er Kløve og Max udlejet ?

      Comment


        #4
        Vi sælger helt sikkert ikke så mange.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Vi sælger helt sikkert ikke så mange.
          Minteh er solgt
          King kommer OB ikke til at bruge.
          skal OB have noget for Sabbi og Frøkjær så er det nok nu. Jeg tror helt sikker på at Sabbi bliver solgt da der allerede er hentet en erstatning men hvis ikke der bliver forlænget med Frøkjær bør man også sælge ham.
          Lader ikke til at man kan få forløst Tongya så …

          Udfordringen er jo at man har så mange start11 spillere ser går transferfrit ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Jeg tror - og håber - man forlænger med Frø. Selv hvis man ikke gør, så tror jeg ikke, han bliver solgt. Han har større intern værdi end et salg kan modsvare. Ikke ulig Tver.

            Franco er jeg heller ikke sikker på, at man sælger. Det er sært, at han er så langt fra spilletid, men alt det med at han ikke er veltilpas er jo bare tilfældige fanspekulationer, der bliver til (halve) sandheder.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg tror - og håber - man forlænger med Frø. Selv hvis man ikke gør, så tror jeg ikke, han bliver solgt. Han har større intern værdi end et salg kan modsvare. Ikke ulig Tver.

              Franco er jeg heller ikke sikker på, at man sælger. Det er sært, at han er så langt fra spilletid, men alt det med at han ikke er veltilpas er jo bare tilfældige fanspekulationer, der bliver til (halve) sandheder.
              Franco er lidt en underlig case, hvorfor bliver han ikke smidt ind i dag?

              Det med han ikke trives tror jeg kommer fra pressen.
              Last edited by Magge; 03-06-2023, 16:11.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Der mangler 7-8 forstærkninger

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Der mangler 7-8 forstærkninger
                  En chef i forsvaret der kan bære at vores backs ikke helt er top 6 kvalitet, og holder niveau i de kampe hvor der helt naturligt vil komme dyk hos slots.

                  På midten er Maneh og Frø pt eneste med håb om den krævede kvaliteter.



                  Vores kanter i dagens kamp viste med alt ønsket tydelighed at de er nogle fine fyldspillere.

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Franco er lidt en underlig case, hvorfor bliver han ikke smidt ind i dag?

                    Det med han ikke trives tror jeg kommer fra pressen.
                    Jo, det kan virke sært. Jeg synes dog ikke, at han er ret god - et flot mål fraset. En disciplineret spiller. Offensivt synes jeg ikke, at han kommer med meget. Ikke at jeg er parat til helt at afskrive ham. Tror han vil være bedre i en mere central rolle.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Jo, det kan virke sært. Jeg synes dog ikke, at han er ret god - et flot mål fraset. En disciplineret spiller. Offensivt synes jeg ikke, at han kommer med meget. Ikke at jeg er parat til helt at afskrive ham. Tror han vil være bedre i en mere central rolle.
                      Men netop idag hvor vi var udfordret defensivt synes jeg godt at vi kunne have brugt en påpasselig kant

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Hvor lang tid er Kløve og Max udlejet ?
                        I praksis udløber Kløves kontrakt her 30/6 og Max 31/7

                        Men der skulle ligge en fast aftale mellem Sdj og OB at de også skal leje ham i næste

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Franco er lidt en underlig case, hvorfor bliver han ikke smidt ind i dag?

                          Det med han ikke trives tror jeg kommer fra pressen.
                          Ja, med den defensive disciplin og skoling han har tror han ville have hjælpet i dag. I øvrigt forstår overhoved ikke hvorfor han er helt ude i kulden siden foråret. Synes han spillede meget godt for os og han kom også i fysisk bedre tilstand og blev hurtiger end i den første tid han kom til OB.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Minteh er solgt
                            King kommer OB ikke til at bruge.
                            skal OB have noget for Sabbi og Frøkjær så er det nok nu. Jeg tror helt sikker på at Sabbi bliver solgt da der allerede er hentet en erstatning men hvis ikke der bliver forlænget med Frøkjær bør man også sælge ham.
                            Lader ikke til at man kan få forløst Tongya så …

                            Udfordringen er jo at man har så mange start11 spillere ser går transferfrit ..
                            Håber vi henter Emil Frederiksen i SjE og Tochi Chukwuani i Lyngby.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Håber vi henter Emil Frederiksen i SjE og Tochi Chukwuani i Lyngby.
                              Fine spillere, men er det fra det niveau, at vi kommer i Top6 ?

                              Comment

                              Working...
                              X