Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt : Lyngby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jeg ved godt det er svært at vurdere - og i bund og grund umuligt at svare på. Men, hvordan vil du vurdere Markus Jensens talent? Større/mindre end f.eks. Breums?
    Som du siger. Umuligt at svare på. Det ville være rent gætværk fra min side.
    Men talentet er kæmpe stort. Det lette og intelligente touch på bolden minder ihverfald meget om Frøkjær og dem han nu minder om

    Comment


      #17
      Lad os lige sende varme tanker til Oliver Christensen som rykkede ned med Hertha i dag. De kæmpe redninger Oliver kom med var ikke nok for Hertha og så måtte træner Dardai trøste en fuldstændig ramt Oliver efter kampen.
      :-(
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Var lige forbi Ådalen

        Bjørn er skadet og har ikke trænet hele ugen. Ivan træner med igen men bliver ikke klar til at starte søndag. Omar tilbage i Ådalen. Zohore stadig helt ude
        Kæmpe talentet Markus Jensen trænede med i dag sammen med en jeg ikke helt genkendte. Tænker at der er noget under opsejling med ham. Både til søndag og SL kontrakt. Han har fødselsdag 15/7 hvor han fylder 18 år. Så skal vi ikke gætte på at han skriver under på en 4-5 årig kontrakt den dag?

        Dagens start 11 var

        Martin Hansen
        Nico Slots Jørgen Aske
        Tverskov Manneh
        Minteh Frø Breum
        Sabbi
        Hvorfor ikke rykke Tverskov ned i forsvaret for at teste Manneh og Mustafic sammen?

        Ja, jeg ved Tverskov er klart bedst på midten, men nu har man muligheden for at kigge på hvad de kan udrette sammen..

        Vil 10.000 gange hellere have Slotsager og Tverskov i forsvaret sammen med Mustafic og Manneh på midten.

        Eller er det kun mig med den holdning?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Hvorfor ikke rykke Tverskov ned i forsvaret for at teste Manneh og Mustafic sammen?

          Ja, jeg ved Tverskov er klart bedst på midten, men nu har man muligheden for at kigge på hvad de kan udrette sammen..

          Vil 10.000 gange hellere have Slotsager og Tverskov i forsvaret sammen med Mustafic og Manneh på midten.

          Eller er det kun mig med den holdning?
          Lyder til mig som en god idé. Jørgen som cf var aldrig tryg med og om Slotsager kan redde ham hver gang er vel tvivlsomt...
          Last edited by andlox; 20-05-2023, 20:00.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Hvorfor ikke rykke Tverskov ned i forsvaret for at teste Manneh og Mustafic sammen?

            Ja, jeg ved Tverskov er klart bedst på midten, men nu har man muligheden for at kigge på hvad de kan udrette sammen..

            Vil 10.000 gange hellere have Slotsager og Tverskov i forsvaret sammen med Mustafic og Manneh på midten.

            Eller er det kun mig med den holdning?
            Tja. Godt spørgsmål. Jeg ville også have overvejet det. Jeg bliver aldrig tryg ved Jørgen derinde. Men for mig er det bare en kamp der skal overstås
            FCM er for stærke til at vi napper den 7.plads

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Hvorfor ikke rykke Tverskov ned i forsvaret for at teste Manneh og Mustafic sammen?

              Ja, jeg ved Tverskov er klart bedst på midten, men nu har man muligheden for at kigge på hvad de kan udrette sammen..

              Vil 10.000 gange hellere have Slotsager og Tverskov i forsvaret sammen med Mustafic og Manneh på midten.

              Eller er det kun mig med den holdning?
              Jeg er ihvertfald enig i at det ville være interessant at se Manneh og Alen sammen på midten. Hvis man skal være lidt fair så har Skjelvik dog generelt gjort det fint i foråret hvor han har minimeret fejlene betragteligt, så Slots og Jørgen sammen i midterforsvaret bør imo kunne holde.

              Ved skade/udskiftning i bagkæden tror jeg tilgengæld at Tverskov, som du forslår, vil blive rykket ned i forsvaret. Jeg mener at det var mod FCN at Alm lavede netop denne rokade, så længere væk er den løsning heller ikke.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tja. Godt spørgsmål. Jeg ville også have overvejet det. Jeg bliver aldrig tryg ved Jørgen derinde. Men for mig er det bare en kamp der skal overstås
                FCM er for stærke til at vi napper den 7.plads
                Ja en kamp der skal overståes. Men man kan jo lige så godt afprøve det mod Lyngby? Om Manneh og Mustafic kan klare distancen med et godt forsvar bag sig er vigtigt at vide iforhold til næste sæson.



                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Ja en kamp der skal overståes. Men man kan jo lige så godt afprøve det mod Lyngby? Om Manneh og Mustafic kan klare distancen med et godt forsvar bag sig er vigtigt at vide iforhold til næste sæson.


                  Enig. Jeg tror bare ikke at AA tænker sådan. Han er ansat til at stille bedste hold på dagen for at vinde weekendens kamp. Og der må han jo vurdere at Tverskov er bedst at spille på midten for at vinde kampen

                  Jeg tror ikke han bekymrer sig om en midtbane konstellation der måske kan finde sted om 2 måneder

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig. Jeg tror bare ikke at AA tænker sådan. Han er ansat til at stille bedste hold på dagen for at vinde weekendens kamp. Og der må han jo vurdere at Tverskov er bedst at spille på midten for at vinde kampen

                    Jeg tror ikke han bekymrer sig om en midtbane konstellation der måske kan finde sted om 2 måneder
                    Hvis ikke Alm og spillerene tror på det kan det jo reelt være lige meget om de spiller ej … de SKAL spille chancen, de SKAL tro på det, de SKAL kunne sætte sig op til det … kan de ikke det er de vel ikke meget værd som profesionelle atleter ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Hej,
                      Et lille sidespørgsmål:
                      Jeg skal have min dreng med til Lyngby i dag og han vil gerne have en autograf af en af spillerne,
                      hvor / hvornår vil I tro det er nemmest at få en?

                      pft

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        I morgen ligner det at der er 2 akademister med i truppen. Yaya,Jensen og Ejdum trænede med.
                        Og med dem der er til rådighed i SL truppen tror jeg at både Max Ejdum og Markus Jensen er med.
                        Yaya har stadig ikke arbejdstilladelse

                        Start 11 er den jeg skrev igår
                        Som “lovet”. Markus J er udtaget. Kontrakten kommer 15/7

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...rligaopgoer-1/

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Som “lovet”. Markus J er udtaget. Kontrakten kommer 15/7

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...rligaopgoer-1/
                          Er Mucolli skadet?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Er Mucolli skadet?
                            Jep.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Er Mucolli skadet?
                              Altså jeg så ham på banen igår. Men det kan godt være at han kun var med i dele af træningen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Som “lovet”. Markus J er udtaget. Kontrakten kommer 15/7

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...rligaopgoer-1/
                                kan du sige noget om ham? Angriber - rykkes han op og sendes på leje som kjerrumgaard?

                                Comment

                                Working...
                                X