Kan ikke sige det store da jeg ikke har set ham spille meget.
Men han er kant(måske 10`er). Stor og stærk og er rigtig god med bolden. Godt drev og scorer en del mål
Jeg ved ingenting men gætter på at han får en 4 årig kontrakt den 15/7.
Om han bliver lejet ud med det samme ved kun gud og Bjørn W. Men jeg tvivler stærkt. Jeg syntes de unge skal have 1-2 år i truppen inden de evt lejes ud
ok - giver god mening, især hvis så man sender evy charlie på leje - så kan han overtage den plads.
Så bare han stod som værende angriber - og der tænkte jeg med kadrii i truppen og retur til kjerrumgaard, hvis vi så fik endnu en ung til den plads så var det ikke ligefrem fordi vi blev styrket på den plads.
kan du sige noget om ham? Angriber - rykkes han op og sendes på leje som kjerrumgaard?
Kan ikke sige det store da jeg ikke har set ham spille meget.
Men han er kant(måske 10`er). Stor og stærk og er rigtig god med bolden. Godt drev og scorer en del mål
Jeg ved ingenting men gætter på at han får en 4 årig kontrakt den 15/7.
Om han bliver lejet ud med det samme ved kun gud og Bjørn W. Men jeg tvivler stærkt.
Jeg syntes de unge skal have 1-2 år i truppen inden de evt lejes ud
I morgen ligner det at der er 2 akademister med i truppen. Yaya,Jensen og Ejdum trænede med.
Og med dem der er til rådighed i SL truppen tror jeg at både Max Ejdum og Markus Jensen er med.
Yaya har stadig ikke arbejdstilladelse
Start 11 er den jeg skrev igår
Som “lovet”. Markus J er udtaget. Kontrakten kommer 15/7
Hej,
Et lille sidespørgsmål:
Jeg skal have min dreng med til Lyngby i dag og han vil gerne have en autograf af en af spillerne,
hvor / hvornår vil I tro det er nemmest at få en?
Enig. Jeg tror bare ikke at AA tænker sådan. Han er ansat til at stille bedste hold på dagen for at vinde weekendens kamp. Og der må han jo vurdere at Tverskov er bedst at spille på midten for at vinde kampen
Jeg tror ikke han bekymrer sig om en midtbane konstellation der måske kan finde sted om 2 måneder
Hvis ikke Alm og spillerene tror på det kan det jo reelt være lige meget om de spiller ej … de SKAL spille chancen, de SKAL tro på det, de SKAL kunne sætte sig op til det … kan de ikke det er de vel ikke meget værd som profesionelle atleter ..
Ja en kamp der skal overståes. Men man kan jo lige så godt afprøve det mod Lyngby? Om Manneh og Mustafic kan klare distancen med et godt forsvar bag sig er vigtigt at vide iforhold til næste sæson.
Enig. Jeg tror bare ikke at AA tænker sådan. Han er ansat til at stille bedste hold på dagen for at vinde weekendens kamp. Og der må han jo vurdere at Tverskov er bedst at spille på midten for at vinde kampen
Jeg tror ikke han bekymrer sig om en midtbane konstellation der måske kan finde sted om 2 måneder
Tja. Godt spørgsmål. Jeg ville også have overvejet det. Jeg bliver aldrig tryg ved Jørgen derinde. Men for mig er det bare en kamp der skal overstås
FCM er for stærke til at vi napper den 7.plads
Ja en kamp der skal overståes. Men man kan jo lige så godt afprøve det mod Lyngby? Om Manneh og Mustafic kan klare distancen med et godt forsvar bag sig er vigtigt at vide iforhold til næste sæson.
Leave a comment: