Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 31.3.23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hør BW hos SFÅ. Det lommer først til at ske når et salg i omegnen af 20 mil er i hus. Så med andre ord - aldrig.
Kejserens nye klæder. Top 6 uden penge og offensivt spil på Superligaens ubestridt dårligste bane med Superligaens teknisk dårligste midterforsvar til at føre bolden frem FCN-style.
Altså, lol.
Vi kan da fint skifte træner (jeg er ikke specielt imponeret af Alm, selvom jeg på nogle måder godt kan lide ham), men det kommer slet ikke til at gøre den store forskel på sigt.Last edited by Jungledyret; 31-03-2023, 22:09.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer er ingen fremgang i OB. Jeg har lige set at Breum ønsker mere spilletid - det skal da i hvertfald ikke være på Superliganiveau. Apropos Superliganiveau, så er der sgu en del der ikke har det, og truppen er forkert sammensat. Komplet uduelig ledelse.
Kan godt lide vores unge spillere, men vi har bare ikke rigtig nogle af egen avl som er ret meget mere end middel Superliga spillere. Der er meget langt mellem de gode præstationer. Aske og Grubbe er okay defensive, men ikke eksisterende offensivt. Breum startede fint ud, men er forsvundet. Hornemann det samme. Men de unge knægte har også ringe betingelser med en ledelse som udstikker et fatamorgana af en målsætning, en række ældre spillere uden rygrad og lederevner. Den tamme trup trænes så af en mand uden skyggen af glød, entusiasme eller nogen form for positiv udstråling.
Der er ikke noget at sige til at vi udover Olli, ikke har solgt et talent for andet end ubetydelige håndører.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægUndskyld for langt indlæg, men skal af med det.
Vi ved det godt de fleste tror jeg. Det bliver ikke meget bedre de næste mange år, med mindre der sker en udskiftning i ejerskabet. Alt leder i sidste ende dertil. OB kan ikke skabe den økonomi der kræves for at komme fortjent og sikkert i top 6, kun ved at sælge spillere. Det hænger ikke sammen og er et utopisk projekt. Vi kan ikke fyre flere trænere for at få succes. Løbet er kørt for den strategi.
Jeg kan ikke forstå at med alle de kampe NT er ude at se, at han ikke er ved at gå til grunde i raseri over hvor ringe holdet, både spillere og trænere, præsterer gang på gang på gang. Hvordan fanden kan man som hersker i enevældet stille sig tilfreds med sådan noget ligegyldigt lortebold i så mange år i streg. Jeg begriber ikke det er sådan en klub han vil have. Jeg begriber ikke der ikke er større prestige i det for ham at OB skaber resultater. Det er hans egen klub og de spiller utilgiveligt ringe sæson efter sæson. Det er så modsat de ting han står for som erhvervsmand at lade stå til i tiltagende forfald. Pis eller hop af potten NT! Invester de midler det kræver eller sælg klubben til nogen der vil. OB fans fortjener bedre end det her makværk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg tror først på OB succes, når Alm er væk. Han laver et hav af fejl hver enig eneste kamp. Hvorfor man forlængede fatter jeg intet af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Kan godt lide vores unge spillere, men vi har bare ikke rigtig nogle af egen avl som er ret meget mere end middel Superliga spillere. Der er meget langt mellem de gode præstationer. Aske og Grubbe er okay defensive, men ikke eksisterende offensivt. Breum startede fint ud, men er forsvundet. Hornemann det samme. Men de unge knægte har også ringe betingelser med en ledelse som udstikker et fatamorgana af en målsætning, en række ældre spillere uden rygrad og lederevner. Den tamme trup trænes så af en mand uden skyggen af glød, entusiasme eller nogen form for positiv udstråling.
Der er ikke noget at sige til at vi udover Olli, ikke har solgt et talent for andet end ubetydelige håndører.
OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Orker ikke at høre det, er mæt af elendigheden. Man skulle godt nok have solgt Minteh for de 35 mio. i øvrigt.
Kejserens nye klæder. Top 6 uden penge og offensivt spil på Superligaens ubestridt dårligste bane med Superligaens teknisk dårligste midterforsvar til at føre bolden frem FCN-style.
Altså, lol.
Vi kan da fint skifte træner (jeg er ikke specielt imponeret af Alm, selvom jeg på nogle måder godt kan lide ham), men det kommer slet ikke til at gøre den store forskel på sigt.
- Likes 1
Comment
-
Det tilbagestående/gennemgående general problem er jo penge til at investere i kvalitets spillere…ledelsen og Thorborg, ISÆR, er mere en hemsko for klubbens fremtid end en del af løsningen….tak til Thorborg for hvad han har gjort for klubben osv, MEN 13 år med elendighed er ikke længere “værd”, at samle på….på tide andre investorer kommer til fadet…der skal pengemæssigt investering i spillertruppen OG det kommer IKKE med Thorborg ved roret….
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Enig. Det kommer ikke til at ændre noget som helst at få Alm væk.
Comment
-
Kampen i går var ikke blandt BP og Ivancevics bedste, og backerne var også udfordret. Dog ser jeg en del af de problemer de havde grundet en overmatching på midtbanen. Aron bliver simpelthen udstillet i går. Han formår ikke at få bolden og spille den videre. Når han mister bolden er de i overtal mod forsvaret som giver de store chancer.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægKampen i går var ikke blandt BP og Ivancevics bedste, og backerne var også udfordret. Dog ser jeg en del af de problemer de havde grundet en overmatching på midtbanen. Aron bliver simpelthen udstillet i går. Han formår ikke at få bolden og spille den videre. Når han mister bolden er de i overtal mod forsvaret som giver de store chancer.
Vi må bare erkende at et OB hold uden Jebali,Gigolo og Tverskov er vanvittig ordinært og nok er tætttere på at være nedrykningskandidat end et Top 6 hold
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægDet tilbagestående/gennemgående general problem er jo penge til at investere i kvalitets spillere…ledelsen og Thorborg, ISÆR, er mere en hemsko for klubbens fremtid end en del af løsningen….tak til Thorborg for hvad han har gjort for klubben osv, MEN 13 år med elendighed er ikke længere “værd”, at samle på….på tide andre investorer kommer til fadet…der skal pengemæssigt investering i spillertruppen OG det kommer IKKE med Thorborg ved roret….
hvem tænker du kunne være interesseret i OB istedet for
Thorborg ?
Jeg kan ikke komme i tanke om nogen ? Her tænker jeg
ikke bare på nogen der har penge, men hvem mon vil
smide penge i OB?
Comment
Comment