Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jo :)

    https://www.tv2fyn.dk/fyn/afgaaende-...pillere-til-nu

    I artiklen nævner JH, at han står for vinduet (godt nok i samarbejde med MH, som skulle til at tage over).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Interessant
      Men også en position, hvor vi så har 5 spillere (5,5 hvis man tæller Yaya med) til 2 pladser.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Jeg håber bare på en som kan øge konkurrencen på midten, det ser Mustafic ikke ud til at gøre.

        Han er for dyr, men jeg er forelsket i Tochi - han kunne være spændende at få ind.

        Kraev Junior ved jeg ingenting om, så det lader jeg andre om

        Sabbis afløser så jeg gerne være Younes Bakiz fra AaB - utrolig dygtig teknisk og jeg tror han kunne være rigtig god i vores system.

        Men mon ikke BW finder nogle spillere vi ikke kender?
        Er også vild med Tochi, men tror det er urealistisk.. Der er budt 6-7 mil på ham fra Trabzonspor, og det tilbud afviste han selv. Hvis OB skulle give de millioner ville det jo være som en starter. Og tor det bliver svært at slå nogle af de centrale midtbane spillere af nu.
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ochi-chukwuani
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

          Jo :)

          https://www.tv2fyn.dk/fyn/afgaaende-...pillere-til-nu

          I artiklen nævner JH, at han står for vinduet (godt nok i samarbejde med MH, som skulle til at tage over).
          Nej, på det tidspunkt var der ikke underskrevet nogen kontrakt. Der var tale om en forhåndsaftale.

          https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-b...fklaring-endnu

          Ellers kunne han jo heller ikke forlænge med Hobro med en måned...

          https://bold.dk/fodbold/nyheder/hobr...-og-seks-andre

          Comment


            En ny Omar Jebali..
            Så håber jeg godt nok mere på Yaya Bojang.. Ellers må det betyde at Ivancevic eller Slots er på vej ud?
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Men også en position, hvor vi så har 5 spillere (5,5 hvis man tæller Yaya med) til 2 pladser.
              Lyder næsten som om man regner med at Bjørn og Ivan er skadet på skift og Slotsager er på lånt tid. Hvorfor ellers både Sauli og Alaa ind, med Yaya i kulissen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                En ny Omar Jebali..
                Så håber jeg godt nok mere på Yaya Bojang.. Ellers må det betyde at Ivancevic eller Slots er på vej ud?
                Bedre end Jebali.
                Har værdi til 800.000 euro på transfermarkt. Mon ikke BW og Alm tænker på skader. Han står også til at kunne spille 6’er på transfermarkt

                Måske de ikke tror på Ivans ben kan holde til det?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  En ny Omar Jebali..
                  Så håber jeg godt nok mere på Yaya Bojang.. Ellers må det betyde at Ivancevic eller Slots er på vej ud?
                  Så vidt jeg ved har Omar Jebali aldrig spillet en landskamp for Tunesien, det har ham her trods alt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Nej, på det tidspunkt var der ikke underskrevet nogen kontrakt. Der var tale om en forhåndsaftale.

                    https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-b...fklaring-endnu

                    Ellers kunne han jo heller ikke forlænge med Hobro med en måned...

                    https://bold.dk/fodbold/nyheder/hobr...-og-seks-andre
                    Vi behøver ikke diskutere mere i denne tråd, men aftalen var på plads og forhandlet af JH. Der var aldrig tvivl om, hvorvidt Sabbi skulle være OB spiller efter den daværende sæson. At Sabbi og de mange andre spillere kunne forlænge med en måned skyldtes corona og de uregelmæssigheder, der opstod :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Jeg håber bare på en som kan øge konkurrencen på midten, det ser Mustafic ikke ud til at gøre.

                      Han er for dyr, men jeg er forelsket i Tochi - han kunne være spændende at få ind.

                      Kraev Junior ved jeg ingenting om, så det lader jeg andre om

                      Sabbis afløser så jeg gerne være Younes Bakiz fra AaB - utrolig dygtig teknisk og jeg tror han kunne være rigtig god i vores system.

                      Men mon ikke BW finder nogle spillere vi ikke kender?
                      Jeg varvirkelig hooked på Tochi da hans skifte til Italien faldt igennem fremragende fodboldspiller. Nu virker det endog meget urealistisk at vi skulle kunne hente ham, næste stop ligner noget udlandsophold.

                      Bakiz er en dygtig spiller, jeg synes bare han er bedst inde centralt på en 3 mands midtbane.

                      Jeg håber stadig at Bjørn kan hive Saman Ghoddos ind til offensiven og så har jeg ikke lige noget bud på en Mustafic afløser, det skulle da lige være Malthe Højholt...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af BoBoBaBa Se indlæg

                        Vi behøver ikke diskutere mere i denne tråd, men aftalen var på plads og forhandlet af JH. Der var aldrig tvivl om, hvorvidt Sabbi skulle være OB spiller efter den daværende sæson. At Sabbi og de mange andre spillere kunne forlænge med en måned skyldtes corona og de uregelmæssigheder, der opstod :)
                        Ja, det var jo fordi der manglede 2-3 kampe som skulle spilles i Juli og derfor de kunne forlænge og få den måned med, mener også vi forlængede nogen med 1 måned.

                        Comment


                          OB mangler 1 venstre back og 1 midtbanespiller, så ville holdet faktisk være godkendt. Dog skal man altid se om man kan optimere holdet på alle pladser. Manneh har allerede fået 2 advarsler i de 2 første kampe, og ser færdig ud sidst i kampene. Han VIL få karantæner og man skal også tænke i skader. Gå efter forstærkninger og top 6

                          Comment


                            Sidste år havde vi på CB:
                            - Bjørn
                            - Ivan
                            - Slots (halvdelen af året)
                            - Omar Jebali
                            - (Tverskov)
                            - (Skjelvik)

                            Og så vidt jeg husker brugte vi alle dernede på et eller andet tidspunkt.

                            I år har vi:
                            Sauli
                            Slots
                            Ivan
                            Bjørn
                            (Yaya Bojang)

                            At mene de 4(5) er nok, vil jeg vurdere er forkert. Vi bliver nødt til at have en til ind, det er et for stort sats at satse på at Ivan og BPs fødder kan klare, der kan komme karantæner, bud på Slots osv.


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Sabbi kom gratis. Derfor fik han vidst også en klausul i sin kontrakt som man er træt af nu
                              Hvad er det for en klausul?
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Hvad er det for en klausul?
                                Frikøbsklausul formoder jeg

                                Comment

                                Working...
                                X