Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    TILLYKKE Max Fenger der har scoret for Mjällby i den svenske pokalfinale som han/de også vandt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      TILLYKKE Max Fenger der har scoret for Mjällby i den svenske pokalfinale som han/de også vandt
      Målet som du siger han scorede er noteret som selvmål på livescore og de tabte 4-1;)

      Comment


        De tabte. Men fint nok med Fenger. Så kan det da være han bliver deroppe.

        Comment


          Havde nok været nemmere hvis de var kommet i Europa og havde nogle penge at købe for. Jeg tror 3,5 mill er meget for en klub som dem og at han nok vender tilbage 1/8

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Helt enig, desuden er top 6 målsætningen jo en del af strategien, og den skal man da følge til punkt og prikke.
            Med så mange nye, og 11 af 12 missede målsætninger i historikken, så ville det lette presset på
            truppen, hvis ledelsen står frem om siger at vi afviger fra målsætningen og tager sæsonen som en sammenspillenings sæson.
            Men det gør det jo ikke ulovligt at jagte/komme i top 6 alligevel.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

              Målet som du siger han scorede er noteret som selvmål på livescore og de tabte 4-1;)
              Ups .. så må jeg beklage at have viderebragt urigtige ting .. jeg mener det var OBs fb side jeg så det på, men er der vist ikke mere.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Med så mange nye, og 11 af 12 missede målsætninger i historikken, så ville det lette presset på
                truppen, hvis ledelsen står frem om siger at vi afviger fra målsætningen og tager sæsonen som en sammenspillenings sæson.
                Men det gør det jo ikke ulovligt at jagte/komme i top 6 alligevel.
                Kommer ikke til at ske Magge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Ups .. så må jeg beklage at have viderebragt urigtige ting .. jeg mener det var OBs fb side jeg så det på, men er der vist ikke mere.
                  I Fake News fængsel med dig så

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Med så mange nye, og 11 af 12 missede målsætninger i historikken, så ville det lette presset på
                    truppen, hvis ledelsen står frem om siger at vi afviger fra målsætningen og tager sæsonen som en sammenspillenings sæson.
                    Men det gør det jo ikke ulovligt at jagte/komme i top 6 alligevel.
                    Jeg kan sagtens forstå ressonnementet og jeg har også selv rigtig svært ved at se os komme i top 6 næste sæson, nærmest uanset hvem vi får, fordi der helt givet bliver en række bærende profiler som skal spilles ind.
                    Jeg tror dog omvendt BW spænder lidt ben for sig selv på transfermarkedet, hvis ikke vi overfor nye spillere og deres bagland kan fremvise en ambitiøs målsætning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      I Fake News fængsel med dig så
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kommer ikke til at ske Magge
                        Hvilket et af scenarierne? At ledelsen tager presset af truppen, eller at vi jagter top6

                        Det er nok begge som ikke kommer til at ske
                        Last edited by Magge; 19-05-2023, 18:09.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jeg kan sagtens forstå ressonnementet og jeg har også selv rigtig svært ved at se os komme i top 6 næste sæson, nærmest uanset hvem vi får, fordi der helt givet bliver en række bærende profiler som skal spilles ind.
                          Jeg tror dog omvendt BW spænder lidt ben for sig selv på transfermarkedet, hvis ikke vi overfor nye spillere og deres bagland kan fremvise en ambitiøs målsætning.
                          Jeg tror nu de fleste spillere er kloge nok til at se, at ambitioner opnåes ved handling i højere grad end i ord. Der er enormt meget Peter og ulven over OB’s påståede ambitioner. Vi er vel efterhånden ved at være der, hvor troværdigheden ligner Putin’s fortællinger om store sejre ved fronten.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvilket et af scenarierne? At ledelsen tager presset af truppen, eller at vi jagter top6
                            At ledelsen melder andet end top 6 ud. Alt andet vil også være dumt. Hver sæson er der ca 2 hold med lavere budget end os der er i Top 6.
                            Så selvfølgelig er det realistisk.

                            Grunden til at man har investeret millioner i et større setup omkring holdet/klubben er for at prøve at skabe grundlaget og økonomien for at gøre det hver sæson. Det har nok bare lidt længere udsigter. Men hvis man starter med at sælge Minteh og Sabbi for 50-60 mill er man godt i gang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Jeg tror nu de fleste spillere er kloge nok til at se, at ambitioner opnåes ved handling i højere grad end i ord. Der er enormt meget Peter og ulven over OB’s påståede ambitioner. Vi er vel efterhånden ved at være der, hvor troværdigheden ligner Putin’s fortællinger om store sejre ved fronten.
                              Sådan havde jeg det også indtil at man ansatte Bjørn

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                At ledelsen melder andet end top 6 ud. Alt andet vil også være dumt. Hver sæson er der ca 2 hold med lavere budget end os der er i Top 6.
                                Så selvfølgelig er det realistisk.

                                Grunden til at man har investeret millioner i et større setup omkring holdet/klubben er for at prøve at skabe grundlaget og økonomien for at gøre det hver sæson. Det har nok bare lidt længere udsigter. Men hvis man starter med at sælge Minteh og Sabbi for 50-60 mill er man godt i gang
                                Vi blev ikke top 6 hold med Minteh, Sabbi og Tverskov.
                                Jeg ser ingen tegn i fortiden, ej heller i BW’s handler der giver mig tro på at vi får solgt rettidigt, og købt både rettidig og kvalitetsmæssigt ind som gør at vi kommer styrket ud. Heller ikke selvom man har haft rigelig tid til at finde afløserne.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X