Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Brogaard99
    replied
    Gammel nyhed

    Leave a comment:


  • Flammer
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...emaS_5_xH9Xpmw

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Forstår jeg intet af.

    Håber, det er en type, der måske også kam dække 6eren, så kan jeg tilskrive det (lidt) mening.

    Ivan er for mig en potentiel profil for OB, og jeg så hellere, man lod ham dyste med Slots og BP. Fysikken halter, jovist, men galskaben kan du ikke træne dig til, og vi har brug for sådanne typer til de mange søde fyre.

    SK har noget lignende, og det har været tiltrængt.

    Leave a comment:


  • Phob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    BT melder at vi har en forsvarspiller til lægetjek idag - og angiveligt præsenteret imorgen, det skulle være en tidligere landsholdspiller (ikke dansk).

    Afsted i Ådalen mener de!

    Vøge spekulere i Ala Grahm
    Alaa Ghram - så er det lettere at søge:-)

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.

    Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.

    Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.
    Hvis det er Filip Helander, er han yderst interesant og et godt køb, hvis pris og kvalitet harmonerer

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.

    Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.

    Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.
    Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke det er sådan en type vi får ind. Jeg tror desværre kun det bliver udviklingspotentiale

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.

    Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.

    Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Martin Davidsen taler også om vandrør der synger om nye spillere.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    BT melder at vi har en forsvarspiller til lægetjek idag - og angiveligt præsenteret imorgen, det skulle være en tidligere landsholdspiller (ikke dansk).

    Afsted i Ådalen mener de!

    Vøge spekulere i Ala Grahm
    Last edited by Brogaard99; 30-08-2023, 13:39.

    Leave a comment:


  • DD84
    replied
    Ifølge bts transferpedcast har ob en forsvarsspiller til lægetjek idag. De siger han er tidligere landsholdsspiller

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Vel kun hvis de gør brug af købsklausulen.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Så får vi vel lidt håndører

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...r-til-gladbach

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    I forhold til forsvarsspiller ind, så er der vel kun Alaa Ghram, der har været nævnt, som en vi måske ville byde på.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Man kan også have svært ved at tro på det, når der ikke er nogle rygter i vande med 3 dage tilbage…
    Det synes jeg nu ikke der er nogen grund til at lægge for meget i. Omtrent halvdelen af Björns handler er vel kommet uden at der er sluppet noget ud inden (eller tidligst nogle timer inden, når spillerne er blevet spottet til photoshoots, ved ankomst i Ådalen eller lignende)

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg var selv på Storms Pakhus da han annoncerede at man arbejdede på en forsvarsspiller. Jeg kommer bare mere og mere i tvivl om det sker.
    Jeg vil dog 100 gange hellere have en central midtbanespiller
    Man kan også have svært ved at tro på det, når der ikke er nogle rygter i vande med 3 dage tilbage…

    Leave a comment:

Working...
X