Oprindeligt indsendt af Flammer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Forstår jeg intet af.
Håber, det er en type, der måske også kam dække 6eren, så kan jeg tilskrive det (lidt) mening.
Ivan er for mig en potentiel profil for OB, og jeg så hellere, man lod ham dyste med Slots og BP. Fysikken halter, jovist, men galskaben kan du ikke træne dig til, og vi har brug for sådanne typer til de mange søde fyre.
SK har noget lignende, og det har været tiltrængt.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægBT melder at vi har en forsvarspiller til lægetjek idag - og angiveligt præsenteret imorgen, det skulle være en tidligere landsholdspiller (ikke dansk).
Afsted i Ådalen mener de!
Vøge spekulere i Ala Grahm
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægFilip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.
Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.
Spiller centerforsvarer. Og så er der jo det svenske link til Alm og Wesstrøm.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægFilip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.
Har en del kampe for Sverige, og har spillet i prominente ligaer. Har været rygtet til Malmø tidligere på sommeren.
Leave a comment:
-
Filip Helander? Måske lidt over, hvad vi kan tiltrække, men måske vores nye økonomiske råderum, og at han så sent i vinduet stadig er uden kontrakt muliggør det for os.
Leave a comment:
-
Martin Davidsen taler også om vandrør der synger om nye spillere.
Leave a comment:
-
BT melder at vi har en forsvarspiller til lægetjek idag - og angiveligt præsenteret imorgen, det skulle være en tidligere landsholdspiller (ikke dansk).
Afsted i Ådalen mener de!
Vøge spekulere i Ala Grahm
Last edited by Brogaard99; 30-08-2023, 13:39.
Leave a comment:
-
Ifølge bts transferpedcast har ob en forsvarsspiller til lægetjek idag. De siger han er tidligere landsholdsspiller
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
I forhold til forsvarsspiller ind, så er der vel kun Alaa Ghram, der har været nævnt, som en vi måske ville byde på.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Man kan også have svært ved at tro på det, når der ikke er nogle rygter i vande med 3 dage tilbage…
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg var selv på Storms Pakhus da han annoncerede at man arbejdede på en forsvarsspiller. Jeg kommer bare mere og mere i tvivl om det sker.
Jeg vil dog 100 gange hellere have en central midtbanespiller
Leave a comment:
Leave a comment: