Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Og heller ikke for Mucolli - han er - sorry to say - bare en kegle til træning. Han er jo aldrig nogensinde et tema at skifte ind.
    Meget dårlig.
    Og meget dårligt hentet af BW.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Meget dårlig.
      Og meget dårligt hentet af BW.
      Han har da spillet mere end fornuftigt de få minutter han har fået (i træningskampene, Thailand, scorede han da også nogle mål)

      Forstår simpelthen ikke at man gav ham en 4-årig kontrakt for så at sylte ham

      Comment


        Enig med Mucolli. For Ivancevic og Mustafic tror jeg der kommer noget ind, BP har også kæmpet med akillessenerne.

        ​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Han har da spillet mere end fornuftigt de få minutter han har fået (i træningskampene, Thailand, scorede han da også nogle mål)

          Forstår simpelthen ikke at man gav ham en 4-årig kontrakt for så at sylte ham
          Ja han har spillet fint, men tænker da at hvis han havde spillet fuldstændig vanvittigt til træning, havde han spillet hver gang?

          Jeg synes ikke han er god i pres spillet, og når han endelig spiller, så kommer der tit nogle fejl..

          Juwara er nu en spiller som jeg ser mere i. Han gør det flot for Vejle synes jer, og forstår ikke hvorfor han ikke fik chancen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Ja han har spillet fint, men tænker da at hvis han havde spillet fuldstændig vanvittigt til træning, havde han spillet hver gang?

            Jeg synes ikke han er god i pres spillet, og når han endelig spiller, så kommer der tit nogle fejl..

            Juwara er nu en spiller som jeg ser mere i. Han gør det flot for Vejle synes jer, og forstår ikke hvorfor han ikke fik chancen
            Juwara, Sauli, Mucolli, Mustafic, Grubbe... er der bare et for stort hul mellem start 11 og bænken/"resttruppen" ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Er ikke sikker på at de henter noget ind hvis Ivan ryger. Tror de ser Mou Kan være 4 valg der…
              Det ville være skørt. Det tror jeg ikke på. Hvis Ivancevic udlejes tror jeg det er meget sandsynligt, at det er fordi vi vil have en ny ind. Eller fordi man mener Yaya er klar. Er ikke engang sikker på, at Mou vil være førstevalg af backs i midterforsvaret. Vi virker til ret klart at foretrække store midterforsvarere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Juwara, Sauli, Mucolli, Mustafic, Grubbe... er der bare et for stort hul mellem start 11 og bænken/"resttruppen" ?
                Jeg synes Sauli og Bjørn virker meget tætte.
                Mucolli og Mustafic er langt fra, Grubbe er fin en fin back up, i mine øjne.

                Juwara ser fin ud i Vejle - fatter ikke hvorfor han ikke fik chancen.

                Men overall er bænken simpelthen ikke stærk nok hvis en af de faste går i stykker. Desværre.
                Last edited by Brogaard99; 18-08-2023, 13:30.

                Comment


                  Hvis Ivan udlejes, så forstår jeg intet mere (der er vi mere eller mindre allerede).

                  Skader har ødelagt meget, og han kæmper med niveauet. Men han har en vildskab, man ikke kan træne sig til, og så må vi prøve at få ham løftet og skadesfri. Det lønner sig altså at investere i sine spillere (med potentiale) fremfor det her transfervanvid Vejle-style.

                  Comment


                    Mon ikke man forsøger at veksle Mucolli og Mustafic for en central midt?
                    Så er Tongya vel lidt i overskud ligesom Mickelson i forhold til at der er tre til pladsen …

                    Bernat
                    Grubbe. Mihajlo. Sauli. Niclas
                    Ejdum. Mustafic.
                    DonD. Markus. Selven
                    Luca

                    Ikke super skræmmende B-hold ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Mon ikke man forsøger at veksle Mucolli og Mustafic for en central midt?
                      Så er Tongya vel lidt i overskud ligesom Mickelson i forhold til at der er tre til pladsen …

                      Bernat
                      Grubbe. Mihajlo. Sauli. Niclas
                      Ejdum. Mustafic.
                      DonD. Markus. Selven
                      Luca

                      Ikke super skræmmende B-hold ..
                      Du kan vel godt 'skifte en bedre angriber ind' på B-holdet?

                      Comment


                        Vi fangede Björn Wesström under dagens træning for at få en lille status på aktiviteterne i denne uge.

                        http://obstruktion.dk/bjorn-wesstrom...r-i-denne-uge/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi fangede Björn Wesström under dagens træning for at få en lille status på aktiviteterne i denne uge.

                          http://obstruktion.dk/bjorn-wesstrom...r-i-denne-uge/
                          Det interview er jeg glad for at høre. Bjørn formår gang på gang altid at sætte tingene i perspektiv i mit hoved….

                          Antalsmæssigt er truppen for stor - men han udelukker ikke flere handler - det er jeg meget glad for!!

                          Ps. Det er første gang jeg ser BW i afslappet tøj - det vidner også om en der ikke har travlt!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi fangede Björn Wesström under dagens træning for at få en lille status på aktiviteterne i denne uge.

                            http://obstruktion.dk/bjorn-wesstrom...r-i-denne-uge/
                            Tak boyz. I det mindste lukkede han ikke fuldstændig for vinduet. Jeg tænker at hvis Mucolli, Tongya og Grubbe/Nico forlader klubben vil der ikke sker erstatninger pga det ikke ændrer på den balance man vil have i truppen.
                            Kun hvis Mustafic eller Ivan smutter vil der ske noget. Eller en anden profil

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Det interview er jeg glad for at høre. Bjørn formår gang på gang altid at sætte tingene i perspektiv i mit hoved….

                              Antalsmæssigt er truppen for stor - men han udelukker ikke flere handler - det er jeg meget glad for!!

                              Ps. Det er første gang jeg ser BW i afslappet tøj - det vidner også om en der ikke har travlt!
                              Lige den der er nu en han ynder at gå meget i.
                              men mon dog det betyder noget som helst
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Lige den der er nu en han ynder at gå meget i.
                                men mon dog det betyder noget som helst
                                ... og han er stadigvæk bedre klædt end den "officielle" PC (FCK)

                                Comment

                                Working...
                                X