Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Tror også bare at BPs person og kompetencer er stærkt savnet på det hold. Mange synes han er lidt primitiv. Men han er bare en fighter, der får hovedet på nærmest alt og fylder vildt meget i det felt.
    Enig. Paulsens og Hansens personlighed og udstråling gør en stor forskel der. De giver sikkerhed og organiserer forsvaret rigtig godt. Det er to spiller man kan sige om at de gør de andre bedre.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Jeg tvivler af og til på, om Leif har forstand på fodbold. Både når man hører ham i SFÅ og når han giver karakterereller skriver om fodbold. Han kender klubben godt, og har en masse viden den vej. Men noget stort orakel virker han ikke til at være. Offensivt syntes jeg begge backs gør det godt. Defensivt halter det et par gange. Men 02, i en rigtig fed fodboldkamp, mellem to stærke hold. Skyttä syntes jeg så rigtig god ud, og lavede mage gode vendinger, førstegangs berøringer frem i banen, og fik også afsluttet og sat chancer op, 02 er en joke. Sabbi var farlig hele tiden og burde ligge på 7. Generelt syntes jeg billedet er for sort, efter en rigtig god kamp, hvor vi fra det 28. min. til det 63. Min. Var by far det bedste holde og vel burde have ført min 3-1 Det er bare den gamle sang fra Farum. Vi skaber altid mange chancer, og nogle gange tæver vi dem, og andre får vi tæv, selvom det bestemt ikke burde være endt sådan. Skrev det allerede under vores gode periode, at det ville ærger mig, når vi nu taber kampen, at vi ikke tager varer på alle vores chancer. Marginalerne var bestemt heller ikke med os.
      Vi manglede skarpheden i vores gode perioder, men det gjorde Nordsjælland vel ret beset også. Kampen kunne altså nemt have været lukket 3-0 efter 30 minutter. Det blev en chancerig tjubang kamp som var underholdende, men spillemæssigt var vi altså på det jævne. Jeg synes ikke at vi lykkes særligt godt med vores høje pres og relationerne blandt de forreste lader stadig meget tilbage at ønske.

      Comment


        Denne sæson er bare typisk OB. Man har overhovedet ikke truppen klar til sæsonstart, og starter bl.a. med en målmand der højest ville være middelmådig i den næstbedste kække. Der mangler forsvar, midtbane, angribere - alt. Efter 5-6 kampe får man endelig handlet ind, så holdet er konkurrencedygtigt - bl.a. en målmand der kan tage med hænder, og begynder at vinde nogle kampe. I januarvinduet sælger man holdets bedste spiller, og ertatter ham ikke. Paulsen er skadet, målmanden er skadet, så Bernat skal på mål igen. Man har ikke bredde til at erstatte Paulsen, så Jørgen Skjelvok skal spille i midterforsvaret! Ja, alle kan blive ramt af skader, men truppen er sgu også håbløst sammensat. Tongya er forresten en af de bedste spillere mod Randers, og starter så på bænken med FCN - Håbløst! Jeg forstår ikke OB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Denne sæson er bare typisk OB. Man har overhovedet ikke truppen klar til sæsonstart, og starter bl.a. med en målmand der højest ville være middelmådig i den næstbedste kække. Der mangler forsvar, midtbane, angribere - alt. Efter 5-6 kampe får man endelig handlet ind, så holdet er konkurrencedygtigt - bl.a. en målmand der kan tage med hænder, og begynder at vinde nogle kampe. I januarvinduet sælger man holdets bedste spiller, og ertatter ham ikke. Paulsen er skadet, målmanden er skadet, så Bernat skal på mål igen. Man har ikke bredde til at erstatte Paulsen, så Jørgen Skjelvok skal spille i midterforsvaret! Ja, alle kan blive ramt af skader, men truppen er sgu også håbløst sammensat. Tongya er forresten en af de bedste spillere mod Randers, og starter så på bænken med FCN - Håbløst! Jeg forstår ikke OB
          Men det er jo et valg klubbens ejer har truffet, der må kun investeres det mest nødvendige i truppen. Jeg synes ikke om at spytte hundredvis af millioner ind i budgettet, ser hellere en organisk vækst, men giv dog BW rimelige betingelser. Ikke mindst når man hører Enrico Augustinus sige at BW er den største sportslige investering i OB. Så følg dog ordene op. Nå men det er jo beskrevet herinde så ofte, i sidste ende er det jo ejerens valg.

          .

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Men det er jo et valg klubbens ejer har truffet, der må kun investeres det mest nødvendige i truppen. Jeg synes ikke om at spytte hundredvis af millioner ind i budgettet, ser hellere en organisk vækst, men giv dog BW rimelige betingelser. Ikke mindst når man hører Enrico Augustinus sige at BW er den største sportslige investering i OB. Så følg dog ordene op. Nå men det er jo beskrevet herinde så ofte, i sidste ende er det jo ejerens valg.

            .
            Ja, men alle andre end folk i OB kan se, at det er bad business ikke at investere i spillertruppen. Bernat koster vel 6 point i de første kampe, og hvad koster det ikke at man misser top 6, fordi der ikke er handlet? Bare en smule mere kvalitet, og OB havde haft 6 point mod Randers og FCN - jeg er sgu ikke imponeret over nogle af de hold. FCN farer naivt frem, hvilket kun kan bære frugt i en halvdårlig superliga

            Comment


              Vi har snakket med Jeppe Tverskov om kampen mod FC Nordsjælland.

              Tverskov: Ærgerlige over resultatet i Farum - OBstruktion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Synes HC spillede en o.k. kamp. Men synes i hensigt af FCNs første scoring skal han tage største del af ansvaret. Han serverer bolden til en helt fri stående midstander 35/40 meter foran vores mål så modstanderen har rum og tid at sætte angrebet i gang. Vores midtbane og forsvarsspiller blev fanget i en situation hvor de lige var ved at rykke frem der og løse sig fra modstandere. Det var det dårlige udspark som kostede i første linje.
                Enig i at det elendige udspark som leder til målet, og HC dermed bærer en kæmpe del af skylden. Men syntes ikke den centrale midtbane bliver fanget, syntes nærmere de bare bakker og frigiver plads til at FCN spilleren frit kan spille Faghir, som let frigør sig og scorer.

                Som jeg skriver så ville vi have slagtet både cm og cf hvis FCN havde fået bolden på anden vis, end en lorte bold fra HC.
                Last edited by Magge; 25-02-2023, 14:38.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Lorte håndbold struktur , især det at nummer 7 kan belønnes med en Europa billet.

                  Dem som hader strukturen mest er vel også dem som ikke har kvalitet til at kvalificere sig til mesterskabsslutspillet og dermed straffes med 2 ekstra kampe mod Horsens og andre ligegyldige modstandere.
                  Last edited by Magge; 25-02-2023, 14:59.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Lorte håndbold struktur , især det at nummer 7 kan belønnes med en Europa billet.

                    Dem som hader strukturen mest er vel også dem som ikke har kvalitet til at kvalificere sig til mesterskabsslutspillet og dermed straffes med 2 ekstra kampe mod Horsens og landre ligegyldige modstandere.
                    Den forrige var endnu værre og den nuværende er elendig.
                    16 eller 18 X2, tak!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

                      Fuldstændig enig.

                      Skaderne til Martin Hansen og Bjørn Paulsen koster os top seks. De næste i rækken er bare ikke gode nok.
                      Det ved vi jo så ikke med Slotsager men reservens reserve har ikke været god men også omplaceringen af Ivan har jo været uhensigtsmæssig ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Nu har jeg lige genset målene fra i fredags…jHC ser altså ikke overbevisende ud ved flere af målene…ved vi noget om hvornår MH er tilbage?
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Nu har jeg lige genset målene fra i fredags…jHC ser altså ikke overbevisende ud ved flere af målene…ved vi noget om hvornår MH er tilbage?
                          Hvis vi skulle pille den ud som ikke så godt ud ved deres mål, så vil det knibe med at stille hold.

                          Hvor syntes du at der er grundlag for at klandre HC, udover 1-0 målet, hvor hans elendige udspark suppleres med en bakkende passiv cm, som åbner op for at FCN’eren frit og ugeneret kan spille Faghir, som derefter uden den mindste modstand fra Ivancevic kan vende rundt og udplacere HC?

                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Nu skriver jeg han ikke så overbevisende ud men nuvel! jeg synes han ofte har placeringsvanskeligheder det synes jeg også han havde fredag ved både det 3. Og 4 Mål. Ved det 3.mål dækker han ensidigt det korte hjørne...og når derfor ikke at kunne agere da den bliver spillet på tværs...ved det 4. Mål står han for tæt på forreste stolpe og når derfor ikke tilbage da bolden forlænges
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Nu skriver jeg han ikke så overbevisende ud men nuvel! jeg synes han ofte har placeringsvanskeligheder det synes jeg også han havde fredag ved både det 3. Og 4 Mål. Ved det 3.mål dækker han ensidigt det korte hjørne...og når derfor ikke at kunne agere da den bliver spillet på tværs...ved det 4. Mål står han for tæt på forreste stolpe og når derfor ikke tilbage da bolden forlænges
                              Fair nok, du vurderer nok bare anderledes end jeg gør.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Fair nok, du vurderer nok bare anderledes end jeg gør.
                                Jeg er helt enig i at det er søgt at klandre HC for nederlaget, men der er trods alt forskel på at give HC skylden for nederlaget og til at påpege at han ihvertfald ikke redede point til os med afgørende redninger. Så kan man altid gisne om hvorvidt MH ville være blevet kampafgørende for os havde han været klar - som kampen udviklede sig tror jeg personligt ikke at en anden keeper havde ændre udfaldet. Uanset hvad synes jeg der var nok spillere der spillede under par til at jeg ikke helt forstår behovet for at gøre HC til skurken i fredags, men okay.

                                Comment

                                Working...
                                X