Oprindeligt indsendt af Mwape
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt – FCN v. OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Men så har top 6 ambitionen vel heller ikke betydet alverden for andre end vi fans.
Så de må jo se noget i ham. Jeg er på ingen måde overbevist om at han er den rette - syntes simpelthen vi ser for lidt fra ham.
Men den bliver jo ikke ved med at gå - vi må formode der kommer til at ske en hel del igen til sommer og så må truppen vel efterhånden være tilpasset til hvordan man vil spille...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Hvis der havde været mere effektivitet foran FCNs mål og en træner som kunne udskifte i tide, så havde vi ikke haft denne diskussion. Vi hade jo flere store chancer, men vi brænder dem igen igen. Men det er jo et sp. om økonomi sammenholdt med hvad man kunne få nu. Det jo ikke sort/hvidt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Har endnu til gode at se os vinde i Parken i ligaen. Jeg er spændt på om det sker i min levetid
Jeg er heldigvis så gammel at jeg har oplevet det, og været til Pokalfinalerne derover.
Har en søn som heller aldrig har oplevet det. Vanvittigt .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægaltså hvis vi skal blive ved med det VAR pjat så bliver de også nødt til at kunne kigge på frispark - hvordan kan han ikke dømme til sabbi der? håbløst dommerarbejde
Comment
-
Vi har ikke en top 6 trup længere er den ikke desværre ikke og jeg sagde for mange år siden at så længe Thorborgs skødehund Thomas Christensen sidder med ved bordet jamen så vinder vi ingenting...det holder jeg fast iDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment