Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Måske en bytur inden sidste træning eller?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Voksen behandler man som voksne indtil de beviser de skal behandles som børn........, at slås og stjæle er ikke interne regler, men de gælder overalt. Det må være på et lavere niveau...
      Når man sætter ham af truppen så regner jeg med at det er meget alvorligt, ellers giver det ingen mening. Lige umiddelbart kunne min frygt være at man gør det bare for at gøre det, fordi han er den person han er, det tror og håber jeg dog at BW har styr på.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Måske en bytur inden sidste træning eller?
        Mon ikke en løftet pegefinger så ville være nok?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Når man sætter ham af truppen så regner jeg med at det er meget alvorligt, ellers giver det ingen mening. Lige umiddelbart kunne min frygt være at man gør det bare for at gøre det, fordi han er den person han er, det tror og håber jeg dog at BW har styr på.
          Der tror jeg du har ret :-)

          Comment


            #35
            Hvad end der er sket, er det utilgiveligt i vores nuværende situation.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Der tror jeg du har ret :-)
              Ja, nu må vi se om han kan blive i klubben. Det lyder meget alvorligt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Ja, nu må vi se om han kan blive i klubben. Det lyder meget alvorligt.
                Uden at vide det, så kan det være Alm har valgt at lave en start-11 uden ham, for så at kunne bringe ham i det 60. minut, hvis han så har sat sig over holdet og brokket sig, så giver det mening med konsekvensen. :-), det kunne godt ligne sådan noget.... Randerskampe kan ofte gå lidt døde, og det ville han kunne ændre ved et indhop.

                Comment


                  #38
                  Altså, han slår mig ikke som hverken kamphane eller øltørstig. Men jeg ved selvsagt intet om det.

                  Kunne det ikke være en helt anden boldgade? Kontakt med klub uden om OB? Bare ren spekulation.

                  Lad os håbe disciplineringen virker uagtet!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Uden at vide det, så kan det være Alm har valgt at lave en start-11 uden ham, for så at kunne bringe ham i det 60. minut, hvis han så har sat sig over holdet og brokket sig, så giver det mening med konsekvensen. :-), det kunne godt ligne sådan noget.... Randerskampe kan ofte gå lidt døde, og det ville han kunne ændre ved et indhop.
                    Ja det gør det, men så skal man have meldt det der ud som røgslør og det er jo også lidt voldsomt at gøre.

                    Min frygt er virkelig at man gør det der, fordi man bare lige vil pille ham ned, hvilket ville være rædselsfuldt.

                    Men jeg håber du har ret.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Hvem erstatter ham?
                      Nathaan Skyttä ifgl FS

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Altså, han slår mig ikke som hverken kamphane eller øltørstig. Men jeg ved selvsagt intet om det.

                        Kunne det ikke være en helt anden boldgade? Kontakt med klub uden om OB? Bare ren spekulation.

                        Lad os håbe disciplineringen virker uagtet!
                        Jeg kunne desværre godt forestille mig at det var kontakt med en anden klub. Hvilket ville være lort og betyde at han skal sælges.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Ja det gør det, men så skal man have meldt det der ud som røgslør og det er jo også lidt voldsomt at gøre.

                          Min frygt er virkelig at man gør det der, fordi man bare lige vil pille ham ned, hvilket ville være rædselsfuldt.

                          Men jeg håber du har ret.
                          Tror ikke det er alvorligt, han har nok bare gjort et eller andet man bare ikke gør, som en del af et hold, gemen opdragelse af en ung mand. :-) Det kommer nok frem en af dagene...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Tror ikke det er alvorligt, han har nok bare gjort et eller andet man bare ikke gør, som en del af et hold, gemen opdragelse af en ung mand. :-) Det kommer nok frem en af dagene...
                            Og det er præcis det jeg mener at jeg frygter at det kommer frem at det er et eller andet BS, fordi han ikke lige er poster child for protestantisk dydsetik. Jeg er ikke fan af at man gambler med sin top seks for at opdrage på et menneske fordi man lige synes at han er lige lovlig kæk. Selvom jeg er sikker på at der er dele af ådalen der ville have det fint med at man ikke kom i top seks.

                            Men igen, vi ved det ikke, det kan sagtens værre noget meget alvorligt.

                            Comment


                              #44
                              "Vandrørerne" siger, at han har været i byen hele natten sammen med Musa Juwara...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                                "Vandrørerne" siger, at han har været i byen hele natten sammen med Musa Juwara...
                                hahahahaha ......... der havde jeg sku som træner gjort nøjagtig det samme :-)

                                Comment

                                Working...
                                X