Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB henter Jacob Barret på en 3-årig aftale!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Momo ligner ikke en der i OB kommer til at udnytte sit fulde potentiale desværre..
    Han burde ligge i midten. Forsvar eller midtbane... Det kommer bare ikke til at ske i OB tror jeg...

    jeg ser ham personligt ikke som en deffensiv midt, men mere som midtforsvarer..
    Tror at han ville kunne blive konge på den plads med regelmæssig spilletid over et længere stykke tid
    Tvivler altså på Diarras potentiale. Han arbejder hårdt og er en god fyr, og har da et potentiale i modsætning til badehætten NKoum, men tvivler nu på, han vil drive det specielt vidt.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Evig uheldige JBL udskiftet efter 15 min idag med ny skade

      http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...fra-point.aspx
      Nu må OB sgu ned i den lokale eventbutik og købe en sumo wrestling-dragt JBL kan trække på, inden han går i kamp:-)

      Det er sgu ærgerligt. Jeg vil så gerne prøve at se ham isf Emil, så vi kan få lidt mere direkte spil på fløjen. Håber det bare er et slag, så han er hurtigt klar igen.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Tvivler altså på Diarras potentiale. Han arbejder hårdt og er en god fyr, og har da et potentiale i modsætning til badehætten NKoum, men tvivler nu på, han vil drive det specielt vidt.
        Tror sagtens han kunne blive en god midtforsvarer på superliga niveau.
        Hvis Kasper Larsen kan spille regelmæssigt vil Momo også kunne. Det ville kun være i hovedspillet at KL ville være bedre end Momo hvis han fik lidt kampe. Alle andre ting ville Momo kunne gøre bedre eller mindst på samme niveau..


        efter min mening selvfølgelig

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Nu må OB sgu ned i den lokale eventbutik og købe en sumo wrestling-dragt JBL kan trække på, inden han går i kamp:-)

          Det er sgu ærgerligt. Jeg vil så gerne prøve at se ham isf Emil, så vi kan få lidt mere direkte spil på fløjen. Håber det bare er et slag, så han er hurtigt klar igen.
          Vi krydser fingre. Men alle de breaks her gør det svært for ham at nå en topform der gør at han kan true MK som umiddelbart ser solid ud på pladsen

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Evig uheldige JBL udskiftet efter 15 min idag med ny skade

            http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...fra-point.aspx
            Han bliver den nye Timmi
            Jesus loves you!

            Comment


              #51
              Hvem...?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af mc.dgh Se indlæg
                Hvem...?
                "The Who"..!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment

                Working...
                X