Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB henter Jacob Barret på en 3-årig aftale!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Tror det bliver en gammel kending
    Det frygter jeg også

    Comment


      #32
      Hr. Pedersen fra Norge? Synes det vil være direkte useriøst at gensigne med Morten Skoubo.

      Comment


        #33
        jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
          Håber da godt nok at Momo får den højreback. Han kan gå hen og blive en klassespiller - efter suppe-målestok.

          Comment


            #35
            Bare kom med Marcus P og jeg er glad! Og så Skoubo som indskifter.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
              Tjoe men nu kan det jo være at vi får et godt bud på ham og det så kan finansiere vores mangler. Han er vel pt nemmere at undvære end Falk eller Kadrii..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Bare kom med Marcus P og jeg er glad! Og så Skoubo som indskifter.
                Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad så mange ser i MP. Han løber solen sort, men får da alt for lidt ud af det. Han har jo absolut ingen fodboldintelligens. Hvis han så var iskold foran mål a la TD var det måske noget - men det er han jo heller ikke.
                Hvad er det han kan tilføre OB?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
                  Kan han indbringe en god sum penge ville det også være fint. Hvis det også kan forhindre at vi er nød til at sælge En fra det gyldne trekløver...
                  tror Momo har kæmpe potentiale, men tvivler på at det bliver i OB at han forløser dette

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
                    Jeg synes det var en negativ mavesur artikel, som er i stiften i dag. Den fokuserer på hans skader (hjernerystelse og brækket fod) og at han endnu ikke er slået igennem.

                    At de skriver "købet indikerer at Diarra skulle være på vej væk". Den giver jeg ikke meget for, det er skridtet under at "erfare".

                    Comment


                      #40
                      God signing! :)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Jeg synes det var en negativ mavesur artikel, som er i stiften i dag. Den fokuserer på hans skader (hjernerystelse og brækket fod) og at han endnu ikkeer slået igennem.

                        At de skriver "købet indikerer at Diarra skulle være på vej væk". Den giver jeg ikke meget for, det er skridtet under at "erfare".
                        Helt enig.

                        Forstår ikke hvordan han kommer frem til, at Diarra er på vej væk, fordi hans chance for at spille venstre back er blevet svækket. Det har jo kun været en nødløsning, at han har spillet den plads.

                        Hans skriveri om Barretts skader forstår jeg heller ikke helt. Hovedskaden var bare et resultat af en mand, der giver sig 100 procent. Fodskaden ligner mest af alt et uheld a la Kadriis skade.

                        Tror ikke journalisten har set mange træninger, siden han ikke ser større lys i barrett.

                        Det er en genial signing.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Jeg synes det var en negativ mavesur artikel, som er i stiften i dag. Den fokuserer på hans skader (hjernerystelse og brækket fod) og at han endnu ikke er slået igennem.

                          At de skriver "købet indikerer at Diarra skulle være på vej væk". Den giver jeg ikke meget for, det er skridtet under at "erfare".
                          at han ikke slået igennem kunne måske have noget at gøre med hvordan han har været brugt - han er bare ikke en venstre back - det er blevet langt bedre, fra starten hvor jeg var meget nervøs over at se ham. Men lad os nu se ham på højre backen istedet....eller midtforsvaret, der gjorde han det også glimrende

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
                            jeg syntes det er blevet til et større puslespil - og jeg har lidt svært ved at gennemskue helt hvad der er meningen. Ari er gjort til anføre og som sådan må vi forvente han skal spille fra start størstedelen af tiden. Men hvor han startede godt ud på midten men blev sidenhen overhalet, var købt til vb men overbeviste vel heller ikke helt på den position.
                            Momo er tydeligvis ikke venstreback - alligevel stod han da vidst foran jbl i køen i foråret (eller var jbl skadet?)
                            Så er der højreback - hvor man åbenbart har hentet kryger til....men ham kan momo vel godt tage kampen op med - og det gjorde vel ikke noget om vi havde en afløser klar ifbl med skader og karantæner. Ydermere har han jo afløst glimrende i midterforsvaret. Så mener bestemt ikke det nødvendigvis bør fører til en afgang for ham, men det kan godt være han er blevet lidt af en alt-mulig-mand til den bagerste kæde, og at det derfor ikke nødvendigvis bliver til fast spilletid for ham.

                            Comment


                              #44
                              Momo ligner ikke en der i OB kommer til at udnytte sit fulde potentiale desværre..
                              Han burde ligge i midten. Forsvar eller midtbane... Det kommer bare ikke til at ske i OB tror jeg...

                              jeg ser ham personligt ikke som en deffensiv midt, men mere som midtforsvarer..
                              Tror at han ville kunne blive konge på den plads med regelmæssig spilletid over et længere stykke tid

                              Comment


                                #45
                                Evig uheldige JBL udskiftet efter 15 min idag med ny skade

                                http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...fra-point.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X