Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB henter Jacob Barret på en 3-årig aftale!
Collapse
X
-
jeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra GuineaBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægBare kom med Marcus P og jeg er glad! Og så Skoubo som indskifter.
Hvad er det han kan tilføre OB?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tror at denne signing antyder at Momo desværre ikke kan forvente at han skal have hverken hb eller vb til trods for hans store defensive kvaliteter, avisen antyder i dag at det kan være et signal om der arbejdes aktivt på at afhænde vores ven fra Guinea
tror Momo har kæmpe potentiale, men tvivler på at det bliver i OB at han forløser dette
Comment
-
At de skriver "købet indikerer at Diarra skulle være på vej væk". Den giver jeg ikke meget for, det er skridtet under at "erfare".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægJeg synes det var en negativ mavesur artikel, som er i stiften i dag. Den fokuserer på hans skader (hjernerystelse og brækket fod) og at han endnu ikkeer slået igennem.
At de skriver "købet indikerer at Diarra skulle være på vej væk". Den giver jeg ikke meget for, det er skridtet under at "erfare".
Forstår ikke hvordan han kommer frem til, at Diarra er på vej væk, fordi hans chance for at spille venstre back er blevet svækket. Det har jo kun været en nødløsning, at han har spillet den plads.
Hans skriveri om Barretts skader forstår jeg heller ikke helt. Hovedskaden var bare et resultat af en mand, der giver sig 100 procent. Fodskaden ligner mest af alt et uheld a la Kadriis skade.
Tror ikke journalisten har set mange træninger, siden han ikke ser større lys i barrett.
Det er en genial signing.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægJeg synes det var en negativ mavesur artikel, som er i stiften i dag. Den fokuserer på hans skader (hjernerystelse og brækket fod) og at han endnu ikke er slået igennem.
Comment
-
Momo er tydeligvis ikke venstreback - alligevel stod han da vidst foran jbl i køen i foråret (eller var jbl skadet?)
Så er der højreback - hvor man åbenbart har hentet kryger til....men ham kan momo vel godt tage kampen op med - og det gjorde vel ikke noget om vi havde en afløser klar ifbl med skader og karantæner. Ydermere har han jo afløst glimrende i midterforsvaret. Så mener bestemt ikke det nødvendigvis bør fører til en afgang for ham, men det kan godt være han er blevet lidt af en alt-mulig-mand til den bagerste kæde, og at det derfor ikke nødvendigvis bliver til fast spilletid for ham.
Comment
-
Momo ligner ikke en der i OB kommer til at udnytte sit fulde potentiale desværre..
Han burde ligge i midten. Forsvar eller midtbane... Det kommer bare ikke til at ske i OB tror jeg...
jeg ser ham personligt ikke som en deffensiv midt, men mere som midtforsvarer..
Tror at han ville kunne blive konge på den plads med regelmæssig spilletid over et længere stykke tid
Comment
-
Evig uheldige JBL udskiftet efter 15 min idag med ny skade
http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...fra-point.aspx
Comment
Comment