Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Musa Juwara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg håber virkeligt at vi kan holde på minteh - og ikke bare til sommer men gerne 1 sæson mere så vi selv kan få set lidt mere til ham og han forhåbentlig kan brænde superligaen af for alvor.

    - Men hvis det passer at der allerede har været interesse fra Udinese så giver det jo god mening at få en backup ind - vi risikere jo at der kommer et så stort bud til sidst i vinduet at man ikke kan sige nej, og så står uden mulighed for at hente noget ind.
    Enig. Kunne være fedt med et gambiansk trekløver: Mr. Musa, Manneh og Minteh.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.
      En forlængelse med Minteh vil også være fint, omend det koster lidt her og nu. Det beløb kan så lægges oven i transfersummen når tiden kommer til et salg, og under alle omstændigheder er signingen af Musa et klart signal om rettidig omhu som vi ikke præcis har været vant til de seneste år.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        En forlængelse med Minteh vil også være fint, omend det koster lidt her og nu. Det beløb kan så lægges oven i transfersummen når tiden kommer til et salg, og under alle omstændigheder er signingen af Musa et klart signal om rettidig omhu som vi ikke præcis har været vant til de seneste år.
        Helt sikkert det bedste med henblik på også at maksimere salget. Jeg kan dog godt være lidt bange for, man allerede skriver med Hr. Musa nu, fordi det bærer hen imod nogen vil give en pris vi ikke kan sige nej til. Men det er jo måske ren frygt, fordi jeg ikke er vant til vi udviser rettidig omhu. Skulle vi dog komme hertil så er det nok med BW ved roret, og så virker det som en rigtig fin løsning, da de klip jeg har set med Musa er at han på en række områder minder om Minteh.

        Comment


          #19
          Minteh fremstår som noget særligt. På syv kampe har han vidst, at han i) har nogle kompetencer og gåpåmod, man ikke kan træne sig til og ii) at han er ekstremt uskolet (på en ret charmerende måde).

          Jeg tror, han ville have godt af en sæson mere i suppen, og jeg ville elske, at han blev en stor profil for os. Samtidig erkender jeg, at pengene kan blive så store, at OB ikke kan andet end at takke ja.

          Den er svær.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Minteh fremstår som noget særligt. På syv kampe har han vidst, at han i) har nogle kompetencer og gåpåmod, man ikke kan træne sig til og ii) at han er ekstremt uskolet (på en ret charmerende måde).

            Jeg tror, han ville have godt af en sæson mere i suppen, og jeg ville elske, at han blev en stor profil for os. Samtidig erkender jeg, at pengene kan blive så store, at OB ikke kan andet end at takke ja.

            Den er svær.
            den er ikke alene svær .. den er supersvær. Hvis beløbene nærmer dig 50 mill. bliver det ikke nemmere at være BW når han også skal tænke på at de næste mdr. er der tunge og bløde baner hvor spillet sandsynligvis ikke flyder optimalt og pludselig er der kun 1 år tilbage af aftalen og prisen er faldende måske efter et holdmæssigt sløjt forår.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Så blev det officielt: 1 år leje og købsoption!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-lej...-i-bologna-fc/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Han får trøjenummer 18:
                  https://fb.watch/i95X8eakUm/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Vildt vi har lejet en spiller i B 1909…

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vildt vi har lejet en spiller i B 1909…
                      Ja, sådan læste jeg det også først

                      Comment


                        #26
                        Velkommen til ham. Den her video er seriøst den dårligste reklame for en spiller, jeg nogensinde har set. Normalt griner man ad de her videoer, fordi de giver et urealistisk godt billede. Det håber jeg godt nok ikke er tilfældet her.

                        Comment


                          #27
                          Vild historie ! Vidner om viljestyrke...

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...gtning/9597355
                          Last edited by Online; 20-01-2023, 12:50.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Vild historie ! Vidner om viljestyrke...

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...gtning/9597355
                            Et eller andet stemmer ikke i den historie, Gambia i Vestafrika er ikke et land man flygter fra med livet som indsats hvilket jeg vil mene det er at sætte sig ud i Middelhavet i en gummibåd.....

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Et eller andet stemmer ikke i den historie, Gambia i Vestafrika er ikke et land man flygter fra med livet som indsats hvilket jeg vil mene det er at sætte sig ud i Middelhavet i en gummibåd.....
                              Det er forskel paa en flygtning og migrant

                              "De fleste af de unge har ikke mulighed for at gå i skole, så for dem er det en stor ting at komme til Europa."

                              "Juwara blev siden overført fra Sicilien til et migrantcenter i Basilicata-regionen, og her blev han ifølge The Guardian set spille fodbold på gaden."
                              Last edited by Online; 23-01-2023, 14:17.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Et eller andet stemmer ikke i den historie, Gambia i Vestafrika er ikke et land man flygter fra med livet som indsats hvilket jeg vil mene det er at sætte sig ud i Middelhavet i en gummibåd.....
                                Skulle vi ikke bare glæde os til Musa's forår i OB, og håbe på Bjørn har ramt plet.

                                Evt. politiske holdninger kan jo komme i off topic eller på 'nationen'.

                                Comment

                                Working...
                                X