Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Musa Juwara
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEn forlængelse med Minteh vil også være fint, omend det koster lidt her og nu. Det beløb kan så lægges oven i transfersummen når tiden kommer til et salg, og under alle omstændigheder er signingen af Musa et klart signal om rettidig omhu som vi ikke præcis har været vant til de seneste år.
Comment
-
Minteh fremstår som noget særligt. På syv kampe har han vidst, at han i) har nogle kompetencer og gåpåmod, man ikke kan træne sig til og ii) at han er ekstremt uskolet (på en ret charmerende måde).
Jeg tror, han ville have godt af en sæson mere i suppen, og jeg ville elske, at han blev en stor profil for os. Samtidig erkender jeg, at pengene kan blive så store, at OB ikke kan andet end at takke ja.
Den er svær.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMinteh fremstår som noget særligt. På syv kampe har han vidst, at han i) har nogle kompetencer og gåpåmod, man ikke kan træne sig til og ii) at han er ekstremt uskolet (på en ret charmerende måde).
Jeg tror, han ville have godt af en sæson mere i suppen, og jeg ville elske, at han blev en stor profil for os. Samtidig erkender jeg, at pengene kan blive så store, at OB ikke kan andet end at takke ja.
Den er svær.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Han får trøjenummer 18:
https://fb.watch/i95X8eakUm/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Et eller andet stemmer ikke i den historie, Gambia i Vestafrika er ikke et land man flygter fra med livet som indsats hvilket jeg vil mene det er at sætte sig ud i Middelhavet i en gummibåd.....
"De fleste af de unge har ikke mulighed for at gå i skole, så for dem er det en stor ting at komme til Europa."
"Juwara blev siden overført fra Sicilien til et migrantcenter i Basilicata-regionen, og her blev han ifølge The Guardian set spille fodbold på gaden."Last edited by Online; 23-01-2023, 14:17.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Et eller andet stemmer ikke i den historie, Gambia i Vestafrika er ikke et land man flygter fra med livet som indsats hvilket jeg vil mene det er at sætte sig ud i Middelhavet i en gummibåd.....
Evt. politiske holdninger kan jo komme i off topic eller på 'nationen'.
- Likes 5
Comment
Comment