Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Musa Juwara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Musa Juwara

    Nogen, der har været i Ådalen og set noget til vores prøvespiller ?

    #2
    Hvis sol og måne står lige på himlen, lidt medvind på cykelstien og jeg ikke bliver væltet af arbejde vil jeg prøve at besøge Ådalen inden for den næste uges tid.
    Så må vi se om han stadig er der

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis sol og måne står lige på himlen, lidt medvind på cykelstien og jeg ikke bliver væltet af arbejde vil jeg prøve at besøge Ådalen inden for den næste uges tid.
      Så må vi se om han stadig er der
      Så kan jeg vist ikke forlange mere

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis sol og måne står lige på himlen, lidt medvind på cykelstien og jeg ikke bliver væltet af arbejde vil jeg prøve at besøge Ådalen inden for den næste uges tid.
        Så må vi se om han stadig er der
        Vi savner dine gode gamle updates fra sommeren ;-)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Vi savner dine gode gamle updates fra sommeren ;-)
          De skal også nok komme igen når jeg rammer min lavsæson og spillerne kommer på bane 1 igen til foråret. Plejer at passe meget godt
          Lige nu har jeg simpelthen ikke tiden

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            De skal også nok komme igen når jeg rammer min lavsæson og spillerne kommer på bane 1 igen til foråret. Plejer at passe meget godt
            Lige nu har jeg simpelthen ikke tiden
            Det er helt fair. Beskeden var mest sendt som ros, men fuld forståeligt, man skal priotere

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Det er helt fair. Beskeden var mest sendt som ros, men fuld forståeligt, man skal priotere
              Også opfattet sådan savner det også meget. Obstruktions drengene som befinder sig dernede næsten dagligt, er altid et besøg værd i sig selv

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Også opfattet sådan savner det også meget. Obstruktions drengene som befinder sig dernede næsten dagligt, er altid et besøg værd i sig selv
                Det er ikke meget vi hører fra dem mere synes jeg…

                Comment


                  #9
                  Martin Davidsen har lige skrevet pø Twitter at han har skrevet kontrakt med ob

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Det er ikke meget vi hører fra dem mere synes jeg…
                    Hr. Davidsen melder, at; "OB er snart klar med første tilgang i 2023. Jeg får meldinger om, at prøvespilleren Musa Jurawa fra Bologna skriver kontrakt med OB. Aftalen skulle gerne være på plads. Den 21-årige kantspiller fra Gambia har trænet i OB i en uges tid og vist sig fint frem. #obdk #transferdk​"

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                      Hr. Davidsen melder, at; "OB er snart klar med første tilgang i 2023. Jeg får meldinger om, at prøvespilleren Musa Jurawa fra Bologna skriver kontrakt med OB. Aftalen skulle gerne være på plads. Den 21-årige kantspiller fra Gambia har trænet i OB i en uges tid og vist sig fint frem. #obdk #transferdk​"
                      Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.

                      Comment


                        #12
                        Kunne være for Sabbi der rygtes væk.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.
                          Læg en forlængelse til Minteh oveni (og dermed en markant større transfersum til sommer) og så forestiller jeg mig det er BWs idealscenarie.

                          Comment


                            #14
                            Lidt video på vores nye gut: https://www.youtube.com/watch?v=GlWXir4SNUI

                            Ligner en gardering for Minteh på højrekanten, hurtig, fin teknik, godt venstreben. ligner ikke nogen dårlig signing.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.
                              jeg håber virkeligt at vi kan holde på minteh - og ikke bare til sommer men gerne 1 sæson mere så vi selv kan få set lidt mere til ham og han forhåbentlig kan brænde superligaen af for alvor.

                              - Men hvis det passer at der allerede har været interesse fra Udinese så giver det jo god mening at få en backup ind - vi risikere jo at der kommer et så stort bud til sidst i vinduet at man ikke kan sige nej, og så står uden mulighed for at hente noget ind.

                              Comment

                              Working...
                              X