Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 1/7 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning 1/7 2014

    Var lige et smut til dagens træning – så I får lige mine korte bemærkninger :o)
    Der var fint tempo og intensitet i hele seancen – jeg så fra 10.20 til 11:30. DH var ikke til stede og Busu havde lidt problemer med foden, så han løbetrænede med udstrækningsøvelser i pauserne.
    Lars Høgh stod for målmandstræningen – det er en fornøjelse at se folk med etos som ham. Han er leder på en rar og positiv måde. Fremragende.
    Der blev spillet på kort bane og spillerne var delt i to grupper. Jeg holdt mig i den ende, hvor der var fokus på det offensive spil. Her var den offensive førstekæde sammen. Mod de ”unge” + Kadrii. Kadrii virkede ved siden af sig selv. Men har tydeligvis svært ved at spille på små områder. Han skal have noget græs at løbe på for at blive farlig. Der var Falko outstanding! Han er sindssyg god på små områder. Afdriblede ofte 2-3 spillere. Bodul fik sparket et par gode ind – men TB var efter ham for ikke at yde genpres, når han mistede den. Han gør det så en gang og det giver pote og TB skamroser ham.
    Emil Larsen spillede lidt indersideafleveringer med den fysiske træners søn og tvang ham til at sparke med venstre og roste ham når det gik godt. Men ellers var Emil den prima donna vi kender. Når han mistede bolden hang han lidt med mulen og hvis han blev tacklet lå han og ømmede sig uden grund med himmelvendte øjne. Den eneste spiller som ikke rigtig passer ind i kollektivet!
    Så blev der byttet rundt og jeg fik mulighed for at se Kryger og LN. De spillede sammen med KL og Momo. Man kan godt se, hvor det kniber på det her hold. Det forsvar er bare ikke godt nok til mere end en 7.-10. plads. Boldomgangen er ikke god nok, afleveringerne er ikke hårde nok, så den næste boldmodtager har straks en modstander i hælene og opfattelsen af spillet er ikke god nok. Det skal nok blive lidt bedre over de næste uger med de to nye. Men de er til sammen ikke meget bedre end de to der er sagt farvel til, som det så ud idag.
    Anders Thomsen ved hvor målet står og han har et rigtig godt spark. Han er lidt klejn og mangler lidt i nærkampene. Men det ligner et potentiale. Han fik sparket 4-5 stykker ind. Jeg fik lige rost hans afslutninger, da han var henne for at få lidt vand og han sagde tak. JC roste ham meget i kampen og det kan godt være at JC ikke er den bedste målmand i klubben; men han er rigtig, rigtig dygtig til at dirigere holdet og rose og opmuntre de unge.
    Det var jeg lige kunne overskue!

    #2
    Tak for opdateringen.

    Altid fedt, når folk gider smide en træningsrapport. Det sætter vi "eksil"ere stor pris på, i hvert fald.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Tak for opdateringen.

      Altid fedt, når folk gider smide en træningsrapport. Det sætter vi "eksil"ere stor pris på, i hvert fald.
      det er da ikke kun jer "eksil"ere der sætter pris på DET. Vi andre fynboer der stadig er arbejdsramte inden ferien nyder det også Tak til Claudes1
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Tak for update. Syntes generelt bare at Kadrii er helt væk i det meste han laver..
        ingen fart, ingen touch og ingen aggresivitet.. Håber det skyldes at han bare er på vej tilbage og ikke fordi motivationen mangler...

        hvis der ikke sker noget drastisk er jeg godt nok bekymret for om vi kommer til at score nogle mål i de første kampe med Kadrii og Bodul i angrebet..

        Comment


          #5
          Tak Claudes1. Specielt det om AT var godt nyt
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            At Bodul scorer til træning er altid fint at høre, men den tro jeg (som den sidste) har på ham er næsten væk, baseret på foråret. Bodul vil meget sjældent blive kampafgørende når han har samme topfart som en tres-årig og konstant smider bolde væk.

            Kadrii skal nok komme i gang og score på sine chancer, han skal jo ud og vise sig frem i de eksponerende kampe.

            Hvor gammel er Anders Thomsen? Har han potentielt superliga-niveau, hvis vi ikke får andre angribere ind?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              At Bodul scorer til træning er altid fint at høre, men den tro jeg (som den sidste) har på ham er næsten væk, baseret på foråret. Bodul vil meget sjældent blive kampafgørende når han har samme topfart som en tres-årig og konstant smider bolde væk.

              Kadrii skal nok komme i gang og score på sine chancer, han skal jo ud og vise sig frem i de eksponerende kampe.

              Hvor gammel er Anders Thomsen? Har han potentielt superliga-niveau, hvis vi ikke får andre angribere ind?
              han har potentiale uden tvivl. Men når man giver en ung gut en 1 årig kontrakt på halvtid skriger det jo ikke ligefrem til himlen at det er ham vi skal satse på som målmager..
              men vi kan da håbe.. Generelt syntes jeg de fleste af de unge mangler en del fysik inden de kommer til at gøre sig gældende. Falk kom uden om det i starten med sin overlegende teknik...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                han har potentiale uden tvivl. Men når man giver en ung gut en 1 årig kontrakt på halvtid skriger det jo ikke ligefrem til himlen at det er ham vi skal satse på som målmager..
                men vi kan da håbe.. Generelt syntes jeg de fleste af de unge mangler en del fysik inden de kommer til at gøre sig gældende. Falk kom uden om det i starten med sin overlegende teknik...
                En deltidskontrakt er vel bare sund fornuft! Og nej, det er da klart, at det ikke er ham, vi skal forvente os en masse mål af, men han kan jo overraske positivt :)

                Og nej, det er klart, at de ikke har fysik nok. Når man er 18-19 år er det de færreste, der har en voldsomt veludviklet fysik. Specielt små vævre fodboldspillere. Det er jo ikke lige dem, der bruger en masse tid på at styrketræne, og de har sandsynligvis heller ikke generne til allerede i den alder at være store og stærke. Så det er klart, at det er et emne, at der skal bygges fysik på. Det tager bare tid.

                Comment


                  #9
                  Der løber rigeligt af unge talenter rundt i verden og gør det godt på 1 holds bold med samme fysik.. Fysik er ikke alt i dag, hvis talentet er der. Så kan man selvfølgelig altid bygge ekstra masse på..

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Der løber rigeligt af unge talenter rundt i verden og gør det godt på 1 holds bold med samme fysik.. Fysik er ikke alt i dag, hvis talentet er der. Så kan man selvfølgelig altid bygge ekstra masse på..
                    Der er jeg enig. Se bare på Lucas Andersen i superligaen. Eller Neymar. Men det kræver altså også utroligt stort talent ifht modspillere...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Der løber rigeligt af unge talenter rundt i verden og gør det godt på 1 holds bold med samme fysik.. Fysik er ikke alt i dag, hvis talentet er der. Så kan man selvfølgelig altid bygge ekstra masse på..
                      Ja, men hvis man i DK har et så stort talent, så bliver man solgt, inden man overhovedet når 1.-holdet. Lucas A var undtagelsen, fordi han allerede nåede et par kampe som 16-17 årig.
                      At forvente noget lignende fra vores unge er ikke fair. Med tiden kan de sikkert blive rigtig gode, men det kræver selvfølgelig teknisk og fysisk udvikling. Falk slog jo også først igennem for alvor, da han havde fået bygget på fysisk. Man kunne selvfølgelig se talentet, men også manglerne. I dag er han vel der, hvor han skal være fysisk. Nu er det mere et spørgsmål om erfaring, før han kan steppe op på det næste niveau, og der er ikke længe til.

                      Comment


                        #12
                        Tak til claudes1
                        Det er super fedt!
                        Sætter stor pris på det!
                        Bliv endelig ved
                        Nu går fremad

                        Comment

                        Working...
                        X