Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dahkslykke med en meget interessant vurdering af opstarten og træningslejren:
    https://obstemmer.dk/blog-mange-spoe...live-besvaret/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Dahkslykke med en meget interessant vurdering af opstarten og træningslejren:
      https://obstemmer.dk/blog-mange-spoe...live-besvaret/
      Det er ikke altid jeg er enig med Dahlslykke, men når han har ret så har han ret:

      "Tongya ligner til gengæld en som trives i spillestilen, han var tæt på at være banens bedste i generalprøven."

      Tongya var tæt på at være banens bedste, overgået af Manneh, men tæt på.

      Comment


        Tror i der er mulighed for slotsager starter inde imod Randers? Hvis både Bjørn Paulsen og Grubbe er ude. Synes han ser meget spændende ud i de kampe han har fået her i Thailand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
          Tror i der er mulighed for slotsager starter inde imod Randers? Hvis både Bjørn Paulsen og Grubbe er ude. Synes han ser meget spændende ud i de kampe han har fået her i Thailand.
          Jeg er næsten sikker på at vi kører Mihajlo - BP i de første 5 kampe, jeg tror ikke det er særlig alvorligt med BP, det har der ihvertfald ikke været udmeldinger om.

          Slotsager er, som tidligere skrevet, mega sej, men niveauet på modstanderne er altså ikke himmelsk, jeg kunne godt tænke mig at han fik en udlejning og 30 kampe fra start i 1 division inden man forsøger at spille ham ind på et hold der skal spille top seks.

          ​​​​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er næsten sikker på at vi kører Mihajlo - BP i de første 5 kampe, jeg tror ikke det er særlig alvorligt med BP, det har der ihvertfald ikke været udmeldinger om.

            Slotsager er, som tidligere skrevet, mega sej, men niveauet på modstanderne er altså ikke himmelsk, jeg kunne godt tænke mig at han fik en udlejning og 30 kampe fra start i 1 division inden man forsøger at spille ham ind på et hold der skal spille top seks.

            ​​​​​​​
            Jeg tror også klart at vi stiller med BP og Ivan centralt hvis de er klar, men det kunne godt ligne at Slots er rykket tættere på at være første reserve og i så synes jeg på ingen måde at han skal udlejes. Får han Jørgens minutter i foråret vil han fint kunne udvikle sig og slutspillet kan godt blive lidt en "gratis" omgang hvor jeg godt kunne se Alm satse på Slots. Får han ingen førsteholds minutter i foråret vil det være en anden sag til sommer, så kunne en leje aftale godt være på sin plads i stedet for Vestergaard.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg tror også klart at vi stiller med BP og Ivan centralt hvis de er klar, men det kunne godt ligne at Slots er rykket tættere på at være første reserve og i så synes jeg på ingen måde at han skal udlejes. Får han Jørgens minutter i foråret vil han fint kunne udvikle sig og slutspillet kan godt blive lidt en "gratis" omgang hvor jeg godt kunne se Alm satse på Slots. Får han ingen førsteholds minutter i foråret vil det være en anden sag til sommer, så kunne en leje aftale godt være på sin plads i stedet for Vestergaard.
              Tja tjo.

              ​​​​​Glipper vi top seks så kan vi spille ham ind ved siden af Mihajlo, men altså nu skal vi gå efter den top seks og kommer vi i top seks så skal vi gå efter de europæiske pladser. 17 år er meget ungt for en stopper, og jeg er lidt traumatiseret af hele Hcs forløb, som man ender i fordi man super gerne vil det, men som ender man i noget rod, som det godt kan være svært og lige se løsningen på, der vil jeg nødig ende med Slotsager.

              Vestergaard tror jeg mere på at man kan køre ind og så hente en erstatning ind for Skjelvik.

              Fordi efter min mening så skal en top seks klub i Superligaen have to spillere til hver position.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Tja tjo.

                ​​​​​Glipper vi top seks så kan vi spille ham ind ved siden af Mihajlo, men altså nu skal vi gå efter den top seks og kommer vi i top seks så skal vi gå efter de europæiske pladser. 17 år er meget ungt for en stopper, og jeg er lidt traumatiseret af hele Hcs forløb, som man ender i fordi man super gerne vil det, men som ender man i noget rod, som det godt kan være svært og lige se løsningen på, der vil jeg nødig ende med Slotsager.

                Vestergaard tror jeg mere på at man kan køre ind og så hente en erstatning ind for Skjelvik.

                Fordi efter min mening så skal en top seks klub i Superligaen have to spillere til hver position.
                Er man god nok er man gammel nok. Jeg siger jo ikke at Slots skal skubbe BP på bænken, jeg siger bare at hvis Slots allerede nu er så god at han kan aggere første reserve i stedet for Jørgen, hvad det godt lidt kan se ud som baseret på optakten til foråret, så skal man da endelig satse på ham når BP eller Ivan skal aflastes frem for at sende ham til Næstved eller lignende.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Er man god nok er man gammel nok. Jeg siger jo ikke at Slots skal skubbe BP på bænken, jeg siger bare at hvis Slots allerede nu er så god at han kan aggere første reserve i stedet for Jørgen, hvad det godt lidt kan se ud som baseret på optakten til foråret, så skal man da endelig satse på ham når BP eller Ivan skal aflastes frem for at sende ham til Næstved eller lignende.
                  Jeg synes også at SFÅ meldte, at Slots var gået ind som nyt/seneste medlem af anfører-gruppen allerede.
                  Om det så påvirker chancer for førsteholdsbold eller udlejning mest, det ved jeg ikke - men det ville da nok være lidt underligt for ham selv at blive lejet ud lige efter sådan et 'medlemskab'.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Tja tjo.

                    ​​​​​Glipper vi top seks så kan vi spille ham ind ved siden af Mihajlo, men altså nu skal vi gå efter den top seks og kommer vi i top seks så skal vi gå efter de europæiske pladser. 17 år er meget ungt for en stopper, og jeg er lidt traumatiseret af hele Hcs forløb, som man ender i fordi man super gerne vil det, men som ender man i noget rod, som det godt kan være svært og lige se løsningen på, der vil jeg nødig ende med Slotsager.

                    Vestergaard tror jeg mere på at man kan køre ind og så hente en erstatning ind for Skjelvik.

                    Fordi efter min mening så skal en top seks klub i Superligaen have to spillere til hver position.
                    Vi skal kalde Vestergaard tilbage til sommer. Han er ligeså god som Skjelvik allerede, og tror personligt godt han kan udvikle sig til at blive en solid top 6 spiller. Så der har vi allerede en direkte erstatning til Skjelvik, som også er laaaangt billigere i løn

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Er man god nok er man gammel nok. Jeg siger jo ikke at Slots skal skubbe BP på bænken, jeg siger bare at hvis Slots allerede nu er så god at han kan aggere første reserve i stedet for Jørgen, hvad det godt lidt kan se ud som baseret på optakten til foråret, så skal man da endelig satse på ham når BP eller Ivan skal aflastes frem for at sende ham til Næstved eller lignende.
                      Jeg er fuldstændigt enig i at hvis man er god nok er man gammel nok.

                      Når jeg går stopper talenter igennem i mit hovede som har fået fast spilletid i superligaen så er den yngste, jeg lige kan komme på, Frederik Winther der spillede venstre-stopper i Lyngby da han var 18 år gammel, også et stort talent, men Lyngby er ikke et hold der kæmper med om at etablere sig i top seks.

                      Og en spiller som Slots, skal spille, han skal ikke have 10 minutter hist og her. Vi skal lave en Vestergaard, uden skader, med ham og gå et niveau ned og så lade ham spille 90 hver uge, gerne på et hold der også spiller i en 433 formation så han kan blive ved med at ligge på i sit pasningsspil og også gerne på et hold der kæmper om overlevelse.

                      Jeg er slet ikke vild med at spille spille slots på en venstrestopper position, ikke umiddelbart ihvertfald, han virker til at være udpræget højrebenet og skal spille på højrestopper position.

                      Comment


                        Mikkel Bischoff tror vi får store problemer: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tore-problemer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Mikkel Bischoff tror vi får store problemer: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tore-problemer
                          Jeg tager det nu ganske roligt, for de (eksperterne) ved jo intet om de nye der er hentet til klubben og Gigovic var ikke med da vi slog FCM.

                          Ja Issam var en vigtig spiller, men tror også at han kunne have hæmmet vores spil, fordi vi altid bare spillede ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Jeg tager det nu ganske roligt, for de (eksperterne) ved jo intet om de nye der er hentet til klubben og Gigovic var ikke med da vi slog FCM.

                            Ja Issam var en vigtig spiller, men tror også at han kunne have hæmmet vores spil, fordi vi altid bare spillede ham.
                            Jeg er vild med optimismen, men jeg kan godt afsløre at jeg ikke rigtigt deler den.

                            Comment


                              Nogen der har styr på, om OB fortsat kommer til at træne på kunstgræs i Ådalen i de kommende dage? Og om træningen lørdag foregår på stadion eller i Ådalen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Jeg er vild med optimismen, men jeg kan godt afsløre at jeg ikke rigtigt deler den.
                                Jeg ville også ønske at jeg var rolig forud forårssæsonen.

                                Comment

                                Working...
                                X