Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
    Det ville da være en glædelig overraskelse, hvis OB fik sat en forbindelse op, så vi kunne følge holdet.

    Mon ikke de kommunikationsansatte selv skal se kampen og derefter skriver et partisk referat, der bliver bragt som en artikel på ob.dk. Måske kommer der et interview på 2 min med de samme spørgsmål spørgsmål, der altid stilles. Måske kommer der et lille klip på Instagram og TikTok. Og så må vi fans vel være tilfredsstillet...

    Nej tak. Jeg nøjes med Leif Rasmussens artikel i Fyens Stiftstidende. Næste gang må vi samle ind til, at SFÅ/OBstruktion kan tage med på træningslejr. Gennem deres frivillige arbejde kommer vi langt tættere på klubben end hvad OB Media desværre kan præstere.

    Jeg kigger misundeligt på de andre klubber OB Media selv har udtalt de vil konkurrere med og "levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/) Det er de ikke i nærheden af.

    Helt ærligt...

    Træningslejren er på tredje dag. Hvad har vi fans fået præsenteret:
    – en artikel, der lugter af at være skrevet på forhånd. Joel King nævnes jo som en man kan træne med (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...ren-i-bangkok/)
    – de syv samme billeder på instagram og Facebook.
    – den samme video på instagram, Facebook TikTok, hvor spillerne bare går rundt lidt rundt.
    – en story for reklame for deres træningslejr, hvor thailandske børn kan komme tæt på spillertruppen. Og på Facebook er det forresten med et link man ikke kan åbne, fordi de bare har lagt det op et billede. Så det virker ikke. Hvad er det, der foregår...

    Jeg er spændt på, hvad de har brugt tiden på... at sætte et stream op til i morgen?
    Jack siger at de er agile (hvor er jeg bare traet af det ord) og tilpasningsdygtige med kort varsel... saa mon ikke der sker noget..... eller rettere sikkert ikke !

    "Det lykkes kun, hvis man kender sit publikum og har en god ide om, hvad der giver mening for dem. Hos os er modtagerne en meget bred skare, men vi forsøger at finde de fælles referencepunkter. Og det gør os også agile og tilpasningsdygtige med kort varsel. "

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
      Det ville da være en glædelig overraskelse, hvis OB fik sat en forbindelse op, så vi kunne følge holdet.

      Mon ikke de kommunikationsansatte selv skal se kampen og derefter skriver et partisk referat, der bliver bragt som en artikel på ob.dk. Måske kommer der et interview på 2 min med de samme spørgsmål spørgsmål, der altid stilles. Måske kommer der et lille klip på Instagram og TikTok. Og så må vi fans vel være tilfredsstillet...

      Nej tak. Jeg nøjes med Leif Rasmussens artikel i Fyens Stiftstidende. Næste gang må vi samle ind til, at SFÅ/OBstruktion kan tage med på træningslejr. Gennem deres frivillige arbejde kommer vi langt tættere på klubben end hvad OB Media desværre kan præstere.

      Jeg kigger misundeligt på de andre klubber OB Media selv har udtalt de vil konkurrere med og "levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/) Det er de ikke i nærheden af.

      Helt ærligt...

      Træningslejren er på tredje dag. Hvad har vi fans fået præsenteret:
      – en artikel, der lugter af at være skrevet på forhånd. Joel King nævnes jo som en man kan træne med (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...ren-i-bangkok/)
      – de syv samme billeder på instagram og Facebook.
      – den samme video på instagram, Facebook TikTok, hvor spillerne bare går rundt lidt rundt.
      – en story for reklame for deres træningslejr, hvor thailandske børn kan komme tæt på spillertruppen. Og på Facebook er det forresten med et link man ikke kan åbne, fordi de bare har lagt det op et billede. Så det virker ikke. Hvad er det, der foregår...

      Jeg er spændt på, hvad de har brugt tiden på... at sætte et stream op til i morgen?
      +1

      Dette sammen med at Nejstrup og Co ikke nævner OBstruktion i deres præsentation af OB Media giver mig bare følelsen af at alt er ved det gamle selvom midlerne er flere.
      Tiden må vise om disse personer er deres job værdige og får løftet dette produkt op på et acceptabelt niveau

      Comment


        Det er simpelthen for ringe, hvis de ikke har fået styr på det. Det bliver efterspurgt HVER ENESTE GANG, der er pause. Er man fuldstændig ligeglad med sine fans, hvis der ikke giver et direkte afkast på bundlinjen? De bliver nødt til at stramme op, ellers kunne de lige så godt forære alle marketingskronerne til SFÅ og OBstruktion, som rent faktisk producerer kvalitets-content!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
          Det er simpelthen for ringe, hvis de ikke har fået styr på det. Det bliver efterspurgt HVER ENESTE GANG, der er pause. Er man fuldstændig ligeglad med sine fans, hvis der ikke giver et direkte afkast på bundlinjen? De bliver nødt til at stramme op, ellers kunne de lige så godt forære alle marketingskronerne til SFÅ og OBstruktion, som rent faktisk producerer kvalitets-content!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Personligt ville jeg hellere end gerne spæde til, at SFÅ-gutterne kunne tage til Thailand. Men de skal jo også bruge arbejdstid på dette, tabt indtjening på dagsjob osv.

            Hvis OB igennem deres eget medie ikke kan opretholde en standard, giver det dog, i min optik, mere mening at give tilskud til SFÅ mere end at tage kommunikationsafdelingen med, som så alligevel ikke giver fans det, som der efterspørges.

            Måske oversimplificerer jeg tingene, og det ikke er så let, men jeg undres over at insistere på egen kommunikation når den, selvom den er væsentlig forbedret, fortsat er mangelfuld mht. kampe.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

              Personligt ville jeg hellere end gerne spæde til, at SFÅ-gutterne kunne tage til Thailand. Men de skal jo også bruge arbejdstid på dette, tabt indtjening på dagsjob osv.

              Hvis OB igennem deres eget medie ikke kan opretholde en standard, giver det dog, i min optik, mere mening at give tilskud til SFÅ mere end at tage kommunikationsafdelingen med, som så alligevel ikke giver fans det, som der efterspørges.

              Måske oversimplificerer jeg tingene, og det ikke er så let, men jeg undres over at insistere på egen kommunikation når den, selvom den er væsentlig forbedret, fortsat er mangelfuld mht. kampe.
              Det kan hvert fald godt blive noget rod at blive betalt af dem, som du ønsker at udgive kritiske artikler og indhold om.

              Comment


                Fed optakt til kampen i morgen...

                https://www.ob.dk/kampe/03-02-2023-sabah-fc-ob/

                Hvis I (OB Media) ikke selv kan finde på noget at skrive om, så er her et par tips;

                - lidt om modstanderen
                - hvad er forventningen til kampen (ikke resultatet)
                - skal der prøves nye ting af (systemer)
                - eller er det mere for at få gang i benene og integrere de nye spillere
                - forventet opstilling
                - fortsæt selv...

                Ellers, hvad med;

                - interviews med de nye spillere og deres syn på klubben/deres bidrag til foråret
                - det at træne i Thailand (30+ grader, tørre baner) for så senere at komme hjem og få dage efter, med jetlag/"efterveer" efter at have siddet lang tid i et fly og (spild-)tid på selve den lange rejse, at spille en meget vigtig kamp mod Randers i råkolde og våde omgivelser? hvad er tankerne bag dette (AA/BW) ?
                - 1 1/2 times fodboldskole (er det ikke mere en fodboldlektion...) ? Starter vi noget i Thailand eller fordi et akademi/selskab har "sponsoreret" turen ?

                Jeg kan blive ved, men skal nok stoppe (men så meget nemmere, hvis der var en eller anden form for kommunikation)
                Last edited by Online; 02-02-2023, 14:23.

                Comment


                  Ved nogen, om vi kan se kampen i morgen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                    Det kan hvert fald godt blive noget rod at blive betalt af dem, som du ønsker at udgive kritiske artikler og indhold om.
                    Med al respekt, så er her tale om et fanmedie.

                    I praksis er forskellen på sådan et scenarie vel ikke væsentligt anderledes fra landets førende medier, der alle modtager statstøtte.

                    De erklærer sig altså heller ikke inhabile, når de f.eks. skriver kritisk indhold om regeringen, kulturministeriet eller det øvrige embedsapparat.

                    Herudover deler klubben og SFÅ i forvejen samme hovedsponsor (Albani), så de er vel ret beset allerede økonomisk forbundne...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                      Ved nogen, om vi kan se kampen i morgen?
                      Tror du skal tjekke hjemmesiden, hvor OB Media jo har gjort sit indtog med storm !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Fed optakt til kampen i morgen...

                        https://www.ob.dk/kampe/03-02-2023-sabah-fc-ob/

                        Hvis I (OB Media) ikke selv kan finde på noget at skrive om, så er her et par tips;

                        - lidt om modstanderen
                        - hvad er forventningen til kampen (ikke resultatet)
                        - skal der prøves nye ting af (systemer)
                        - eller er det mere for at få gang i benene og integrere de nye spillere
                        - forventet opstilling
                        - fortsæt selv...
                        De kunne også læse korrektur på det arbejde de så endelig laver. På optaktsiden du linker til

                        – står der, at vi har 10/18 point i de seneste seks kampe, selvom vi har vundet fire og tabt to. Jeg kan ikke gennemskue hvorfor, men forkert er i det i hvert fald (vedhæftet billede).
                        – det er heller ikke lykkes dem at finde Sabah FCs logo ej heller nogle af vores andre modstanderes logo. Lige nu er der ob.dks forside et 'fejlmeddelelses-ikon' (vedhæftet billede).
                        – i småtingsafdelingen er vejrmelding hentet fra forventet temperatur i Odense og ikke Thailand, hvor kampen spilles.

                        Jeg fristes til endnu en gang at citere OB Medias interview med sig selv: "l OB har vi nogle stærke distributionskanaler, men vi ønsker også at skabe unikt content til de platforme, som engagerer vores fans. Vi vil være modige i forhold til at teste ting af og dyrke dem, der virker, og dræbe dem der ikke gør, så vi i OB Media kan leve op til vores ambition om at levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/)
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                          Ved nogen, om vi kan se kampen i morgen?
                          Hidtil mangler der hver information så tror ikke kampen streames Frygter du har brug for en drone med kamera og satellitforbindelse og en stor nok akku om at flyve til Asien om at se kampen...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Tror du skal tjekke hjemmesiden, hvor OB Media jo har gjort sit indtog med storm !
                            Måske vi skal spørge OBstruktion. De plejer at kunne svare på lidt af hvert

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                              Måske vi skal spørge OBstruktion. De plejer at kunne svare på lidt af hvert
                              Ja, det virker paradoksalt nok til at være vores eneste håb

                              Comment


                                Jeg/min virksomhed er tidligere sponsor i OB.

                                Overvejer stærkt at smide det samme beløb i OBstruktion/SFÅ fremadrettet

                                Comment

                                Working...
                                X