Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
" OB Odense Football School - Thailand
OB Odense Fodboldskole er officielt arrangeret i Thailand i samarbejde med Odense Boldklub (Danmark), KickGlobal Sports Management (Spanien), BG Pathum United (Thailand).
For den kommende fodboldlejr i februar 2023, afholdt på BG Training Center (træningspladsen for BG Pathum United Club), er detaljerne som følger:
1. OB Odense Football School - Thailand 2023
- Arrangeret søndag den 5. februar 2023 (aktiviteter - træningstid 9.30 – 11.00 )
- Mødested: BG Training Center (øvebane, BG Pathum United Club)
- Få kun et begrænset antal på 100 pladser.
2. Anført af cheftræner Andreas Alm og OB ODENSE-spillerne ledes af Thailands højreback Nicholas Mickelson, USA's landsholdsfløj Emmanuel Sabbi, bagspilleren Joel King. Australiens landsholds-VM 2022
, Franco Tongya, højre fløj på det italienske landshold mv.
3. Denne træning koster 900 baht. Deltagerne modtager OB ODENSE trøjer og shorts signeret af spillerne."
Last edited by Online; 01-02-2023, 20:55.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Super med en fodboldskole, hvor Joel King deltager og vi kører på vores landsholdsspillere
" OB Odense Football School - Thailand
OB Odense Fodboldskole er officielt arrangeret i Thailand i samarbejde med Odense Boldklub (Danmark), KickGlobal Sports Management (Spanien), BG Pathum United (Thailand).
For den kommende fodboldlejr i februar 2023, afholdt på BG Training Center (træningspladsen for BG Pathum United Club), er detaljerne som følger:
1. OB Odense Football School - Thailand 2023
- Arrangeret søndag den 5. februar 2023 (aktiviteter - træningstid 9.30 – 11.00 )
- Mødested: BG Training Center (øvebane, BG Pathum United Club)
- Få kun et begrænset antal på 100 pladser.
2. Anført af cheftræner Andreas Alm og OB ODENSE-spillerne ledes af Thailands højreback Nicholas Mickelson, USA's landsholdsfløj Emmanuel Sabbi, bagspilleren Joel King. Australiens landsholds-VM 2022
, Franco Tongya, højre fløj på det italienske landshold mv.
3. Denne træning koster 900 baht. Deltagerne modtager OB ODENSE trøjer og shorts signeret af spillerne."
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
OB Media
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
For mig er de totalt usynlige, vilket desvaerre nogle gange faar mig til at skaeve lidt misundeligt mod heden
- Likes 2
Comment
-
Ja, men det jeg mente var, at OB Media / TV / kommunikation / what ever.... er lige som den "hellige gral". Alle taler om den, men har aldrig set den
For mig er de totalt usynlige, vilket desvaerre nogle gange faar mig til at skaeve lidt misundeligt mod heden
- Likes 1
Comment
-
Ja, men det jeg mente var, at OB Media / TV / kommunikation / what ever.... er lige som den "hellige gral". Alle taler om den, men har aldrig set den
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er et fedt initiativ synes jeg, men mon ikke King bliver afløst af en anden når han er på vej til Sydney
Desuden finder jeg prisen paa 200 kr ret hoej for 1 1/2 time ! Ved godt, at de faar en spillertroeje, men kunne vi ikke have foraeret dem vaek (eventuelt med hjaelp fra Hummel) ?
- Likes 1
Comment
-
Det ville da være en glædelig overraskelse, hvis OB fik sat en forbindelse op, så vi kunne følge holdet.
Mon ikke de kommunikationsansatte selv skal se kampen og derefter skriver et partisk referat, der bliver bragt som en artikel på ob.dk. Måske kommer der et interview på 2 min med de samme spørgsmål spørgsmål, der altid stilles. Måske kommer der et lille klip på Instagram og TikTok. Og så må vi fans vel være tilfredsstillet...
Nej tak. Jeg nøjes med Leif Rasmussens artikel i Fyens Stiftstidende. Næste gang må vi samle ind til, at SFÅ/OBstruktion kan tage med på træningslejr. Gennem deres frivillige arbejde kommer vi langt tættere på klubben end hvad OB Media desværre kan præstere.
Jeg kigger misundeligt på de andre klubber OB Media selv har udtalt de vil konkurrere med og "levere højkvalitets content, som er med i toppen af Danmarks sportsklubber." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-praesenterer-ob-media/) Det er de ikke i nærheden af.
Helt ærligt...
Træningslejren er på tredje dag. Hvad har vi fans fået præsenteret:
– en artikel, der lugter af at være skrevet på forhånd. Joel King nævnes jo som en man kan træne med (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stribe...ren-i-bangkok/)
– de syv samme billeder på instagram og Facebook.
– den samme video på instagram, Facebook TikTok, hvor spillerne bare går rundt lidt rundt.
– en story for reklame for deres træningslejr, hvor thailandske børn kan komme tæt på spillertruppen. Og på Facebook er det forresten med et link man ikke kan åbne, fordi de bare har lagt det op et billede. Så det virker ikke. Hvad er det, der foregår...
Jeg er spændt på, hvad de har brugt tiden på... at sætte et stream op til i morgen?
- Likes 4
Comment
Comment