Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Bedømt fra dagens første 45 og de 135 minutter mod Farum sidst har lidt tvivl om det er nok minutter for os om at score .
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægVi skal vidst være glade for der stadig er nogen uger til opstart vi skal back to basic. Stå solidt defensivt og så må vi håbe folk som Minteh, sabbi og kadrii som kan noget ekstraordinært kan afgøre kampene. Det her forsøg på at være aggressive, hvor vi ender med at halse efter fcm's andethold er der lang vej til får gang på jord. Ideen er god og en vej vi skal, men holdet er ikke til det endnu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mon vi får se Alen Mustafic på banen i dag.
Der er vel kun to halvlege denne gang.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi mangler mindst en rendyrket 9'er og en stabil 2. målmand (ja, ja... Bernat er fynbo, meeen....)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Lidt underlig kamp. Det første kvarter sidder vi egentligt fint på det. Men vi laver simpelthen for mange fejl og bliver aldrig rigtigt farlige på den sidste halvdel af banen.
Gigovic med en irriterende god kamp.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fejl i den ene ende og manglende gennemslagskraft i den anden. Det her er bare ikke god nok. På den måde spiller vi i foråret ikke om Top6 men om at blive i Superligaen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vi skal vidst være glade for der stadig er nogen uger til opstart vi skal back to basic. Stå solidt defensivt og så må vi håbe folk som Minteh, sabbi og kadrii som kan noget ekstraordinært kan afgøre kampene. Det her forsøg på at være aggressive, hvor vi ender med at halse efter fcm's andethold er der lang vej til får gang på jord. Ideen er god og en vej vi skal, men holdet er ikke til det endnu.
Leave a comment:
-
Kan huske at, det blev meldt ud at vi fokuserede på offensiven i opstarten.... jeg frygtede at det ville blive på bekostning af defensiven, hvor jeg synes vi fortsat er svagest. Hvilket virker til, at være tilfældet. Ved godt at det kun er en træningskamp, men FCM er langt fra stærkeste opstilling. Men det var det samme mod FCN. Jeg håber at der bliver skiftet fokus nu og at vi enten får en cm mere, så Tverskov kan agerer backup i det centrale forsvar eller en ny spiller til den centrale forsvar. Jeg håber på det sidste.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Hvad er det egentlig der går godt?
Leave a comment:
Leave a comment: