Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Noget mere underholdende end de småtterier der kommer fra Nejstrup & Co ihverfald
    Korrekt. Det er overraskende så lidt jeg egentligt bruger OBs officielle informationskanaler.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg skal lige love for at Leif er kommet i hopla efter at være kommet til Thailand. Tre artikler, med referencer til halløj på badehotellet og underrubrikker med "Grubbe-dynamik" som overskrift, Jo jo.
    Noget mere underholdende end de småtterier der kommer fra Nejstrup & Co ihverfald

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg skal lige love for at Leif er kommet i hopla efter at være kommet til Thailand. Tre artikler, med referencer til halløj på badehotellet og underrubrikker med "Grubbe-dynamik" som overskrift, Jo jo.
    Last edited by Striwetforlivet!; 04-02-2023, 14:50.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt mere fra kampen af Leif

    https://fyens.dk/ob/ob-fandt-noget-s...lig-modstander

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt fra Frøkjær

    https://fyens.dk/ob/ob-s-mads-froekj...nden-kampsport

    Afslører at Jebali hellere ville spille 9`er end 10`er i vores system

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt fra Leif om turen

    https://fyens.dk/ob/vissenbjerg-klan...heppede-paa-ob

    Kanté har fået kontrakt i Tunesien btw

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Hvis han ikke var med det fly som resten af OB spillerne var med, og tvivler jeg lidt på at han var da han ikke havde skrevet under på en kontrakt endnu på det tidspunkt.

    Så kan han vel først være kommet afsted senere end de andre og da han blev offentligt gjort kl. 19 der var de andre spillere allerede halvvejs på flyveturen, så tænker at han er taget afsted senere end resten af spiller truppen.
    Ja, men det betyder da ingenting for at deltage i en kamp (nogen gange faktisk en fordel).

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


    Hvis han ikke var med det fly som resten af OB spillerne var med, og tvivler jeg lidt på at han var da han ikke havde skrevet under på en kontrakt endnu på det tidspunkt.

    Så kan han vel først være kommet afsted senere end de andre og da han blev offentligt gjort kl. 19 der var de andre spillere allerede halvvejs på flyveturen, så tænker at han er taget afsted senere end resten af spiller truppen.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det troede jeg da at du vidste?….

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Men er Zohore ikke også først taget afsted til Thailand senere end de andre da de rejste ved middagstid i tirsdags og Zohore blev jo først offentligt gjort omkring kl. 16 mener jeg.

    Så er han vel kommet 6-8 timer senere end de andre hvis der er gået et fly til Thailand.


    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Det lyder lidt som om at niveauet ikke er super højt for det hold man spiller imod, hvor det lidt er noget med nogle tacklinger der kommer alt for sent på en våd bane. Det kan godt være at man lige har overvejet det inden man sender Zohore ind i det der, så lang tid er der heller ikke til Randers kampen, til at vi skal have samlet dumme skader op i Thailand.
    Last edited by Striwetforlivet!; 03-02-2023, 14:49.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Men er Zohore ikke også først taget afsted til Thailand senere end de andre da de rejste ved middagstid i tirsdags og Zohore blev jo først offentligt gjort omkring kl. 16 mener jeg.

    Så er han vel kommet 6-8 timer senere end de andre hvis der er gået et fly til Thailand.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Zohore meldte sig ellers klar til kampen mod Randers i fyens
    Mon ikke man lige skal have klarhed på hans fysik først inden man sender ham i kamp. Der er jo kamp igen om 3-4 dage. Så ser vi ham nok der

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Okay, så har jeg misset det (kan se at hans navn staves นิโคลัส มิคเกลสัน)
    Ja det troede jeg da at du vidste?….

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dagens start 11

    Hansen
    Grubbe Bjørn Ivan Aske
    Manneh Tverskov
    Minteh Frø Tongya
    Sabbi

    zohore er ikke på bænken. Han skal nok bygges op
    Zohore meldte sig ellers klar til kampen mod Randers i fyens

    Leave a comment:

Working...
X