Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Muccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind.
    Ahh det var Franco der trak straffesparket og satte den ind.

    Mucolli kom dog med noget rigtigt godt, bare lige sætte indersiden på inde i feltet, stille og rolig scoring.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Selv i den verden ville det ikke ske.
    Det kommer da an på om det f.eks. er 3 sæsoner i træk det sker.

    Med BW ved roret er der en chance for at vi kommer i top 6 hvert år og det virker som om noget af FCMs glans er gået af dem.
    De ser ikke så vilde ud i denne sæson som de sidste mange sæsoner.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Muccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Mucolli scorer, assist fra Aron. 4:2

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    4-2 Mucolli

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Den verden hvor vi kommer i top 6 og i Europa og de ikke gør :)
    Selv i den verden ville det ikke ske.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg skal da gerne indrømme jeg kun ser med med et halvt øje, så skal måske passe på hvor kategorisk, jeg er. Ser bare ikke HC have andel i nogle af målene, hvorimod han har flere rine redninger.
    Fair nok, men føler ikke han på nogen måde styrer forsvaret, mens han ofte selv sejler rundt.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Men i hvilken verden henter vi u-landsholdsspillere fra FCM?
    Den verden hvor vi kommer i top 6 og i Europa og de ikke gør :)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Tongya scorer.
    Første scoring siden 335 minutter.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    4-1 straffespark FT godt sat ind.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Straffe.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Okay, så ser vi godt nok en meget forskellig kamp
    Jeg skal da gerne indrømme jeg kun ser med med et halvt øje, så skal måske passe på hvor kategorisk, jeg er. Ser bare ikke HC have andel i nogle af målene, hvorimod han har flere rine redninger.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Som en det selv har været målmand i over tyve år ville jeg godt nok blive noget arg over at få den på min kappe. Ideen om at det. Er en ekstra synd at lukke et mål ind ved "egen stolpe" er noget ikke-målmænd har fundet på.
    ​​​​​​Om HC nogensinde bliver førstemålmand i OB skal jeg ikke kunne sige, men synes faktisk han er en af de få, der kan være sin præstation bekendt i dag.
    Okay, så ser vi godt nok en meget forskellig kamp

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Som en det selv har været målmand i over tyve år ville jeg godt nok blive noget arg over at få den på min kappe. Ideen om at det. Er en ekstra synd at lukke et mål ind ved "egen stolpe" er noget ikke-målmænd har fundet på.
    ​​​​​​Om HC nogensinde bliver førstemålmand i OB skal jeg ikke kunne sige, men synes faktisk han er en af de få, der kan være sin præstation bekendt i dag.
    Det er muligt. Medgiver gerne, at det ikke altid er tilfædet, at det er en ekstra synd som du kalder det. Men nu og da er det, blandt andet her. Jeg synes han virker langsom og usikker og det har spredt sig til forsvaret. Dermed ikke sagt, at det er hans skyld. Men jeg er dybt uenig i, at han kan være sin præstation bekendt. Han har været halvringe.

    Jeg så gerne, at han kunne blive førstevalg. Men det tror jeg ikke længere på, han er ikke god nok, hvilket kampen i dag også medvirker til at understrege.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    En mulighed at hive ind som gardering, hvis det er muligt. Når Kheemdee er videre og hvis vi ikke vurderer at Vestergaard har niveauet, plus at Jørgen nok er videre fra sommer så står vi alene med Slotsager som back-up på CF positionen, jeg kan godt se hans talent, men han er bare meget ung.
    Men i hvilken verden henter vi u-landsholdsspillere fra FCM?

    Leave a comment:

Working...
X